כיוונים מכשירי שמיעה מהבית על ידי קלינאי תקשורת: שירותי שמע מתקדמים מרחוק

כיוון מכשירי שמעיה מרחוק מהבית

שירותים אודיולוגיים מרחוק

באנגלית, נקרא המושג המתאר את שירותיו של האודיולוג או קלינאי התקשורת teleaudiology. הוא מתאר למעשה את מכלול השירותים לסיוע ותפעול מכשירי שמיעה שניתן לספק מרחוק באמצעות המחשב והאינטרנט או דרך הטלפון ללא צורך בהגעה פיזית למכון שמיעה או בית הלקוח. טכנולוגיות מבוססות רשת מתחברות לאפליקציה פשוטה לתפעול במכשיר הסלולרי החכמים באמצעות חיבור מאובטח לפורטל משתמש אישי.

במהלך המפגש הוירטואלי, יוכל קלינאי התקשורת לבחון את ההתקדמות שלכם בשימוש במכשיר השמיעה, לספק ייעוץ מקיף והכוונה ולערוך התאמות, כיולים ושינויים נדרשים מרחוק.

כאשר מתחילים שימוש במכשיר שמיעה, ההתאמה המדויקת למשתמש דורשת לרוב יותר מסבב אחד של כיול והתאמה ועל כן השירות מרחוק מתאים במיוחד לאלו אשר החלו לאחרונה את השימוש במכשיר שמיעה חדש. אגב, הדבר נכון אפילו יותר לאלו המשתמשים לראשונה בחייהם במכשיר שמיעה והיתרון הגדול בשירות האונליין הוא שהוא חוסך את הטרחה שבהגעה למכון השמיעה פעם אחר פעם.

מכשירי שמיעה כיוון מהבית

כיצד להשתמש בשירות התפעול מרחוק?

החל משנת 2020, מרבית השירותים האודיולוגיים המרוחקים נעשים באמצעות אפליקציות ייעודיות של כל אחד מדגמי מכשירי השמיעה. בשלב הראשון יש להוריד את האפליקציה למכשיר הטלפון הנייד ולאחר מכן יש להעניק גישה מרחוק לעריכת שינויים בהגדרות מכשיר השמיעה לקלינאי התקשורת המטפל בכם. אל דאגה, גם אם זה נשמע לכם מעט מסובך תהיו בטוחים שמדובר בעניין פשוט מאד ואנו נשמח להסביר לכם על כל שלבי התהליך בפגישה הפרונטלית הראשונה שלנו. מהרגע שהתקנתם את האפליקציה והגישה הוענקה, ניתן ליצור עמנו קשר רצף ולהיעזר בנו בכל נושא שהוא – לחלוק מידע לגבי דפוסי השימוש במכשיר וליהנות מעדכונים ואופטימיזציה מהירה שנערוך בעבורכם.

שירותי האונליין של חברת אוטיקון Oticon Remote Care

האפליקציה הייעודית של אוטיקון עובדת בסנכרון עם הדגמים המצוינים של מכשירי Oticon OPN S ועם דגמים נוספים של החברה שהם בעלי טכנולוגית בלוטוס’. דרך האפליקציה, ניתן לקבוע בקלות שיחה איתנו, בין אם בוידאו, בשיחה טלפונית רגילה או בהודעות כתובות. במפגשים הללו, נוכל כמובן לערוך את ההגדרות ולבצע התאמות במכשיר השמיעה בהתאם לצורך. את השינויים אגב ניתן לערוך ללא הגבלה בהתאם לצורך והאפליקציה נתמכת ועובד מצוין במכשירי אפל ואנדרואיד כאחד.

היתרונות של שירות מרחוק

אם אתם גרים רחוק ממכון השמיעה או מספק מכשיר השמיעה שלכם אז יתרון הנוחות והיתרון הכלכלי בהחלט ברורים. בנוסף, במיוחד בתקופה זו ולאור ההנחיות המגבילות בעקבות נגיף הקורונה, מדובר בפתרון שמאפשר לקבל שירותים מלאים מבלי להיחשף לאנשים אחרים ומבלי להפר את הוראות משרד הבריאות. מלבד הדברים הברורים הללו, ישנם יתרונות נוספים וחשובים שהופכים את השיטה הזו למשתלמת במיוחד:

  • עדכוני תוכנה ושינוי הגדרות מיידי: מכשירי השמיעה המתקדמים כיום מעודכנים באופן שוטף כדי לספק חווית שמע טבעית ואופטימלית. בנוסף, השינויים שנערוך מעת לעת ישפרו כל הזמן את חוויית השמע שלכם מה שיעלה בהדרגה את איכות החיים שלכם. העדכונים התדירים המתאפשרים באמצעות הטכנולוגיה הזאת יבטיחו שתפיקו את המקסימום ממכשיר השמיעה שלכם ובעיקר שתוכלו ליהנות משמיעה טבעית גם בסיטואציות השמע המתאגרות ביותר.
  • אינטראקציה וקשר תכוף יותר עם קלינאי התקשורת שלכם: באמצעות הטכנולוגיה הזאת אנו נמצאים בכל עת במרחק שיחה או הודעת טקסט אחת מכם. כל בעיה או עניין לא ברור שיצוץ ייפתר במהרה, ודאי שבמהירות רבה יותר מלקבוע פגישה מחוץ לבית. הקשר הקרוב והתכוף איתנו יבטיח מעקב צמוד אחרי חווית השמיעה שלכם ויאפשר שינויים שבפשטות יאפשרו לכם לשמוע כל פעם יותר טוב.
  • מעקב מתמשך אחרי ביצועי המכשיר: באמצעות החיבור החכם נוכל לעקוב בזמן אמת אחרי הביצועים של מכשיר השמיעה ולספק תובנות חדשות לשיפור החוויה שלכם. באמצעות המידע הזה נוכל בקלות רבה יותר לקבל מידע על שינויים בהגדרות שכדאי לערוך ולתת לכם המלצות להמשך הטיפול.

באודיו סאונד מדגישים על המשתמשים בטכנולוגיה החכמה הזאת מדווחים כל הזמן על שביעות רצון גבוהה יותר ממכשיר השמיעה, על הפקת תועלת גבוהה יותר מהיכולות שלו ועל הטרחה שנחסכת בביקורים תכופים במכוני שמיעה. מדובר ללא ספק בפריצת דרך משמעותית שלוקחת את כל נושא השימוש במכשירי שמיעה צעד משמעותי קדימה.

שאלות ותשובות

icon

לא, במקרים רבים נוכל לסייע לך מרחוק דרך הטלפון, שיחת וידאו או הודעות טקסט. בנוסף ישנם מכשירים מתקדמים המתחברים לאפליקציות חכמות אליהן נוכל להתחבר ולסייע בתפעול מרחוק.

icon

היתרונות הרבים בסיוע מרחוק הוא מניעת הטרחה שהגעה למכוני השמיעה, קבלת עדכונים ועריכת הגדרות תכופים שישפרו את חוויית השמע והשימוש במכשיר ואפשרות לקבלת מענה מהיר במיוחד לכל תקלה או בעיה.

icon

במקרים רבים בהחלט אין צורך להגיע לפגישה ובעזרת סיוע מרחוק ניתן יהיה לאבחן את התקלה, לפתור אותה בעבורכם או להדריך אתכם כיצד לתפעל אותה. עם זאת בהחלט ישנם מקרים מסוימים בהם יידרש ביקור של קלינאי התקשורת, במיוחד כשמדובר בתיקון או החלפה של חלקים במכשיר.

icon

כאשר אנו מקבלים בזמן אמת את נתוני השימוש שלכם במכשיר השמיעה אנו יכולים לספק לך באופן מיידי תובנות לגבי אופן השימוש ודרכים לשפר אותו ויכולים אפילו לערוך שינוי בהגדרות באמצעותו תוכלו להפיק תועלת גדולה יותר מהשימוש במכשיר.