כרטיס ביקור שלנו

כרטיס ביקור של החברה

מי אנחנו?

אודיו סאונד היא אחת מהחברות המובילות בשיקום שמיעתי ומכשירי שמיעה בארץ. החברה עזרה לאלפי אנשים לשפר את איכות חייהם

איך עשינו את זה?

1. מכשירי שמיעה מתקדמים

2. שירות ברמה גבוהה.

איזה חברת מכשירי שמיעה אנחנו משווקים?
מחברת ייצור של חברת סטארקי מארצות הברית. חברה הנחשבת לאחת החברות הטובות ביותר בעולם בתחום מכשירי שמיעה לפי אתרי השוואות מכשירי שמיעה הבין-לאומיים. כמו כן אנחנו משווקים מכשירי שמיעה מסוג sonic "סוניק" ו oticon "אוטיקון"

כמה עולה ביקור בית אצלנו?

ביקורי בית בעלות סימלית בין 100-250 ש"ח בלתות האזור

מה הבידול שלנו?

1. התאמה מדויקת של מכשיר שמיעה בפגישה אחת בלי שום פרוצדורה או נירות

2. מכשירי שמיעה ברמה גבוהה ( מכשירים שאכן משויכים לרמה גבוהה לפי היצרן ולא "מכשיר שמיעה טוב" כמו בשאר המכונים).

3. אפשרות להדגמת המכשיר בבית לפני הרכישה. אתם קונים אך ורק אם אתם מרוצים מהמכשיר.

4. שירות בזמינות וברמה גבוהה עד הבית, לא צריך לקבוע תורים וללכת למכוני שמיעה.

5. אם יש בעיה כלשהי במכשיר זו אחריות שלנו לפתור אותה.


על השירות שלנו?

שירות טוב הוא שירות שעונה על כל דרישות הלקוח ואפילו יותר מזה. שירות של מכשירי שמיעה זה לא רק כיוונים או החלפת חלק מהמכשיר אם מתקלקל. שירות טוב מתחיל באדיבות וסימפטיה עם הלקוח.

שירות טוב צריך לוודא שהבעיה אכן נפתרה לא רק לבוא, לכוון ואז לשאול את הלקוח "אתה שומע טוב עכשיו?" ואם הלקוח אומר "כן" אז פשוט ללכת.
אם יש בעיה במכשיר צריך לבדוק את הגורמים לבעיה מכמה צדדים:
למה קרתה;ולהסביר ללקוח מה בעיה ומה הפתרון. כמו כן איך למנוע בעיות עתידיות זהות, ולוודא ביותר מסיטואציה (בתנאי ברעש, שקט, מרחק וכו') שהבעיה אכן נפתרה. כל מה שכתוב על השירות הזה אכן מה שאנחנו מקיימים ולא רק במילים.

בקיצור כך זה אצלנו: יש בעיה כלשהי במכשיר? אין בעיה! מצלצלים, ובתוך ימים ספורים באים אליכם עד הבית, ואז זו הבעיה שלנו איך לפתור אותה.


איך להאמין לכם ולדעת שאתם באמת טובים כמו שאתם אומרים?

1)
כבר בשלב הדגמת המכשיר לפני הרכישה תוכלו לעשות השוואה בין המכשירים הקודמים שלכם (אם יש) למכשירים שלנו.
אם זו הפעם הראשונה שיש לכם מכשיר תרגישו את השיפור בשמיעה באופן מיידי.
אנחנו נותנים לתוצאות לדבר ואתם בלבד תחליטו

2. אפשר לשוחח עם לקוחות מהתקופה האחרונה (אנחנו לא נבחר לכם את הלקוחות, אתם בוחרים באופן אקראי – הדבר נעשה בהסכמת הלקוחות כמובן).


האם אפשר לעשות בדיקת שמיעה מדויקת בבית?

כן, המכשור שבעזרתו בודקים פועל באופן זהה אם הוא בחדר בדיקות שמיעה במכון או בבית. הבדיקה בבית מתבצעת בחדר שקט על ידי קלינאי תקשורת מוסמך עם מכשור רפואי נייד המשמש לבדיקות שמיעה ואוזניות מנחיתות רעשים שיוצרות סביבה הדומה לחדר שמיעה אטום.
המכשור ותוצאות הבדיקה זהים לתוצאות ולמכשור של חדר שמיעה אטום. המכשור מכויל ועומד בתקן משרד הבריאות לביצוע בדיקות שמיעה בשטח.


האם אפשר להתאים מכשיר שמיעה באופן מקצועי בבית?

כן. בחירת סוג מכשיר השמיעה במכון שמיעה היא לפי בדיקת השמיעה ואורח חיים של המרכיב ועוד גורמים אחרים כמו תקציב, העדפת הלקוח לצורה מסוימת של המכשרים וכו'. ולאחר מכן לוקחים מידות אוזניים (אם יש צורך), שולחים את המידות למעבדה ושם בונים את המכשיר. אותו התהליך בדיוק מתבצע בבית.


איזה שירות אנחנו מעניקים ללקוחות שלנו אחרי הרכישה?

במסירת המכשירים עצמם אנחנו לא באים, זורקים את המכשירים והולכים. אנחנו עושים הדרכה מקיפה בנושא איך להשתמש במכשירים ואיך להרכיב אותם, לאחר מכן עושים סימולציות כמו טלוויזיה, דיבור על רקע רעש, דיבור בנוכחות כמה אנשים מדברים בו-זמנית וכו'. עד שלא מנסים את המכשיר הכול בכל הסימולציות אנחנו לא עוזבים אתכם.

אתם מקבלים אחריות על המכשירים, כל תקלה במכשיר או כיוונים אתם מצלצלים אלינו ואנחנו אצלכם בבית בתוך ימים ספורים כדי לתת מענה.
כמה לקוחות יש לנו? איפה אפשר לקרוא עלינו?

החברה מונה אלפי לקוחות מכל רחבי הארץ, אפשר להתרשם מהביקורות בדף הפיסבוק שלנו (חפשו אודיו סאונד) מלקוחות שקנו מכשירים דרכנו.

מה עם המחיר שלנו? ובאם יש הנחות?
המחירים שלנו הם במחירים של השוק, לא למעלה ולא למטה. מחיר מחירון של מכשיר שמיעה אחד ברמה גבוהה עולה 12,000 ₪. לאחריי ההנחות המחיר מתקזז ל- 5,000-7,000 ₪ תלוי בירידת השמיעה וצורת המכשיר.


האם אנחנו עובדים עם קופות חולים?

אנחנו מכון שמיעעה פרטי ולא עובדים בהסדר עם קופות החולים

5/5 - (1 vote)

[gico-faq-details]