מחירים,דגמים ומפרט טכני Sonic מכשירי שמעיה סוניק

מכשירי שמיעה סוניק

להדגמת המכשיר בבית שלך ללא התחייבות והצעת מחיר מלא פרטים ונחזור אליכם. או צורו איתנו קשר 0779978814

    Sonic מכשירי שמיעה

    Sonic היא חברה מדנמרק, היא החברה המתקדמת ביותר בתחום מכשירי השמיעה, שמעדכנת באופן קפדני את מכשירי השמיעה שלה בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום והיא אפילו מייצרת טכנולוגיות כאלה בעצמה, הכל כדי שמכשירי השמיעה שלה יהיו הכי חדשים ומעודכנים בתחום. לאחרונה השיקה Sonic  את הסדרה המתקדמת והחדשה ביותר שלה, סדרת Enchant, סדרת מכשירי שמיעה עם מגוון אפשרויות שלא קיימות בסדרות הקיימות של Sonic, שהוצגו לקהל המשתמשים במכשירי השמיעה, כולל עוד חידושים ושכלולים, הקיימים רק בחברה המובילה בתחומה, Sonic.

    * המכשיר מגיע בשתי צורות: מכשיר שמיעה פנימי זעיר. ומכשיר שמיעה חיצוני מאחורי האוזן

    מכשירי שמיעה סוניק

    Sonic Enchant

    החל מ-5,500 ₪

    שנת השקה: 2022

    • המכשיר מתחבר דרך הבלוטוס לטלפון וטלוויזיה
    • המכשיר בא בשתי צורות שונות: חיצוני ופנימי
    • מתאים לגוון ירידות השמיעה


    ירידת שמיעה
    בינונית עד חמורה


    אורח חיים
    פעיל


    רמת המכשיר
    עילית


    מספר ערוצים
    18

    החל מ-5,500 ₪

    Sonic Enchant

    שנת השקה: 2022

    • המכשיר מתחבר דרך הבלוטוס לטלפון וטלוויזיה
    • המכשיר בא בשתי צורות שונות: חיצוני ופנימי
    • מתאים לגוון ירידות השמיעה
    מכשירי שמיעה סוניק

    לפניכם מספר תכונות  סדרת  Sonic Enchant "סוניק אינשאנט":

     היכולת לשמוע לכל הכיוונים, בלי לסובב את הראש

    מי שמרכיב מכשירי שמיעה יכול לשמוע היטב את מי שהוא רוצה או צריך לשמוע, גם בלי לסובב את הראש, כדי לשמוע אותו היטב. בסדרה זו משולבת טכנולוגיית Binaural Directionality  שבעזרתה אפשר לשמוע בצורה ממוקדת גם במקומות רעשים, או מקומות שבהם לא ניתן לשמוע את הסובבים בצורה ברורה. בנוסף, השמיעה הופכת ליותר איכותית גם בשילוב ה Spatial sense.

    גם בטלפון החכם אפשר לשלוט במכשיר השמיעה

    Sound Link, היא אפליקציה המותקנת בטלפון החכם, שבאמצעותה המשתמש יכול לשלוט במכשיר השמיעה באמצעות הגברה או הנמכה של עוצמת השמע, הגדרת שינויים בשביל מיקומים ספציפיים או העברה בין תוכניות שהוגדרו במכשירי השמיעה וכל זה דרך הטלפון החכם. באמצעות הטלפון החכם, השימוש במכשירי השמיעה הופך ליותר דיסקרטי, כי אין צורך להוציא את מכשיר השמיעה בפרהסיה, כדי לכוון אותו לפי איכות הצליל, חדות, עוצמה וכו', כי אפשר לעשות את כל זה מהאפליקציה. בנוסף, אפשר לכוון את מכשיר השמיעה בצורה מקוונת, ללא צורך להגיע למכון השמיעה, באמצעות שליחת הודעה ישירות לקלינאי התקשורת שיבצע את השינויים הנדרשים, שיישלחו ישירות לאפליקציה באמצעות האינטרנט.

    לא מצליחים לשמוע ברור מוזיקה וקבצי אודיו בטלפון שלכם? Enchant היא הפתרון עבורכם!

    באמצעות השימוש בSonic Enchant, אפשר לשמוע שיחות מהiPhone או מכשירי הטלפון החכם עם פחות עשי רקע מסביב, כי המכשירים מחוברים ישירות לiPhone או לטלפון החכם, כך שהם משמשים גם כאוזניות אלחוטיות למי שרוצה לשמוע מוזיקה מהiPone  או מהאנדרואיד. בנוסף, אפשר לחבר את מכשירי השמיעה לiPad , כך שתוכלו לצפות בסרטים ולשמוע אותם ישירות ממכשירי השמיעה.

    גם למשתמשי האנדרואיד אנחנו דואגים

    גם אם אתם מעדיפים להשתמש באנדרואיד ולא ב  iPhone, אתם יכולים להנות מהנוחות של מכשירי השמיעה של Sonic באמצעות אביזר העזר Clip שהופך את מכשירי השמיעה של Sonic לאוזניות סטריאו אלחוטיות גם בשבילכם.

    כבר לא צריך להגיע למכון השמיעה בשביל כל כיוונון של המכשיר

    כדי להתאים את המכשיר למשתמש בפעם הראשונה, צריך להגיע למכון השמיעה, אבל במידה ויידרש כוונון נוסף במכשיר, קלינאי התקשורת יוכל לכוון את מכשירי השמיעה של Sonic Enchant מרחוק, בלי שתצטרכו להגיע שוב למכון השמיעה. באמצעות אפליקציית SondLink, תוכלו לשתף את קלינאי התקשורת שלכם בקשיים השמיעתיים בהם נתקלתם, מכל מקום בעולם, כולל סביבה שמיעתית מאתגרת והוא ישלח כיוונים לאפליקציה באמצעות האינטרנט.

    מבחר גדול של צבעים ועיצובים

    את מכשירי השמיעה Sonic Enchant אפשר לקבל במגוון עיצובים וצבעים, וגדלים שונים כמו מכשירי שמיעה קטנים או מאחורי האוזן המתאימים לכל הדגמים של מכשירי השמיעה. יש גם מכשירי שמיעה זעירים. לכל מכשיר שמיעה יש שכבת הגנה איכותית ביותר, שמגינה עליו ממים, אבק ושומנים, כך שתוכלו ליהנות מכל דגם שתבחרו להרבה שנים.

    השוואת מכשירי שמיעה סוניק

    ניתן להשוות בין מכשירי שמיעה מהדגמים השונים דרך הצורה של המכשיר. ההבדל תלוי בירידת שמיעה של המתאים, לכל דגם מתאים לרידית שמיעה מוסימת לכן מומלץ להתאים סוג של הדגם על פי חוזק ירידת השמיעה.

    דירוג מכשירי שמיעה

    מפרט טכני של המכשיר

    המכשיר מצויד בטכנולוגיה ייחודית של מעבד Sound DNA, האחראי על סינון רעשי הסביבה, וגם מחובר לבלוטות'.

    SPIN– מנגנון להפחתת רעשי רקע אחד הרעשים שמפריעים ללקויי שמיעה ואין זה

    שנה את הרמה שלהן, אלו רעשי רקע, לפיכך במכשיר זה קיים מסנן מדהים ומיוחד, המסנן את רעשי הרקע כמו שצריך.

    כיווניות SPIN למכשיר זה יש מערכת מיוחדת מאוד, המכוונת את הדיבור ולא רק את הדיבור של האדם המדבר אל מול מכשיר השמיעה, אלא הוא קולט גם את רעשי הרקע, ובכך מדמה שמיעה רגילה של אדם ללא לקות שמיעה כלל, זאת בניגוד למכשירי שמיעה אחרים שאינם מבצעים את הפעולה הזו באופן בסיסי, וזהו בעצם אחד היתרונות של המכשיר על פני המכשירים האחרים.

    הפחתת רעשים– המכשיר מפחית רעשים כמו רעשים סטטיים, זמזום של מקרר או כל רעש מונוטוני אחר.

    המכשיר מפחית רעשים קצביים כמו רעשים של נקישות סכו"ם, אנשים אוכלים או רעשים מפריעים כמו רשרוש צרור מפתחות.

    רעשי רוח בעת שהיה בחוץ המכשיר מפחית את רעשי הרוח, ובכך תורם לשהייה נעימה יותר בחוץ.

    איזון של הרעש בין שני האוזניים– החברה שמה לעצמה מטרה להידמות לאוזניים של האדם, ולכן הוא מבצע פעולה כמו ניהול רעשי רקע בין שתי האוזניים בדומה לאוזניים טבעיות.

    למכשיר זה יש מערכת מיוחדת ומעולה, שמטרתה היא להפעיל את המערכות שהוזכרו לעיל, בסנכרון מדויק ובהתאמה אישית לצרכי המטופל.

    מערכת מיוחדת המפחיתה, ואפילו מונעת אותן לחלוטין את הצפצופים המעיקים, הנשמעים בכל מכשיר שמיעה, שאין לו את המערכת הזו, אז מסיבות אלו רבים נמנעו מהרכבת מכשירי שמיעה עד כה, בגלל הבעיה הזו שהציקה להם כאשר הרכיבו מכשירי שמיעה. יש לצין כי כל מכשירי השמיעה מהסדרה SPIN  מכילים את המערכת הזו, דבר הנותן להם מין הסתם יתרון רב על פני מכשירי שמיעה אחרים.

    מטפל בטנטון– טנטון הינו בעצם רעשי רקע הנשמעים כמו קולות או צפצופים, הן נגרמים לאחר תאונה או מחלה, ויכולים להופיע בעצם בכל גיל. לאחר שהסובל מטנטון מבין כי הוא היחיד ששומע את הקולות האלו, הוא פונה לרופא שמאבחן את הבעיה, אבל לצערנו ברפואה לא קיימת תרופה לטנטון, אך הרופאים מנסים להקל על הסובלים מהבעיה.  אחד הפתרונות הטובים שעוזר הוא הרכבת מכשיר שמיעה. אחד המכשירים המומלצים ביותר להרכבה ולטיפול מושלם בבעיית הטנטון הוא המכשיר Enchant המצויד במערכת מיוחדת בשם Tinnitus Sound Support המערכת הזו מסייעת בהפחתת רעשי טינטון, על ידי הגברה של רעשים וקולות חיצוניות, כמו כן המערכת מפעילה רעש סטטי מיוחד, המקל על הבעיה ומנע אותה לחלוטין

    מחיר מכשירי שמיעה סוניק

    מחיר של מכשירי שמיעה שמיעה תלוי באיכות,פונקציול של המכשיר. כמו כל מכשיר שמיעה אחר, יש כמה דגמים מכשירי שמיעה ודרגות. המחיר תלוי ברמה של המכשיר. המכשירים המתקדמים עולים יקר יותר להלן מחירון מכשיר שמיעה סוניק

    6,000 ש"ח Sonic Enchant Ric
    6,500 ש"ח Sonic Enchant CIC

    לסיכום– כדאי לכל אדם הסובל מלקות שמיעה כל שהיא לרכוש את המכשיר המציג פתרון איכותי של בעיות שמיעה, על ידי מערכות מיוחדות המנסות להתגבר על הבעיות הקיימות במכשירי שמיעה הקיימים.

    2.5/5 - (12 votes)