מכון מכשיר שמיעה בנתניה

שירות הגעה עד בית הלקוח

כתובת: שירות הגעה עד בית הלקוח

טלפון077-9978814

שעות פעילות:

א' -ה: 8:00-20:00

ו':  8:00-16:00

אתרhttps://www.audiosound.co.il/

שירותים שאנחנו מציעים בבית הלקוח: בדיקת שמיעה עם ציוד נייד ומותאם לבדיקות שמיעה בשטח,הדגמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח לפני הרכישה, התאמת מכשירי שמיעה, כיוונים למכשירי שמיעה, תיקונים מכשירי שמיעה.

סניף נתניה

 

 

 

אבחון שמיעה, התנסות והתאמת מכשיר שמיעה – שירות עד הבית נתניה והסביבה

תושבי נתניה והסביבה – סובלים מלקות או ירידה בשמיעה? חושדים שהשמיעה שלכם החלה להפגע? אנו נשמח לסייע לכם החל משלב הבדיקה והאבחון ועד להתאמה מקצועית של מכשיר השמיעה שיחזיר לכם את השמיעה הטבעית והכל בשירות מקצועי, סבלני ואמין עד הבית. לפני שנתחיל להסביר את שלבי התהליך נציין כי גם אתם רק חושדים בירידת שמיעה, מומלץ מאד להיבדק בהקדם, שכן ככל שתקדימו לטפל בעניין, כך עולה הסיכוי שתסתגלו בקלות למכשיר השמיעה ותחזירו לעצמכם את השמיעה התקינה.   

אוטיקון אופן אס

מהם היתרונות של תהליך התאמת מכשיר שמיעה שנעשה כולו בבית?

כאשר כל שלבי התהליך נעשים בביתכם, יש לנו אפשרות טובה יותר לבחון את השמיעה שלכם בסיטואציות הרגילות והיומיומיות שלכם, בין אם מדובר בשיחה רגילה, האזנה לטלוויזיה ושיחה בטלפון או אפילו הדמיה של סביבות הומות רעשים, אם אתם נמצאים בסביבות כאלה במהלך היום. על כן גם בשלב האבחון והבדיקה, בשלב ההדגמה ובשלב ההתאמה של המכשיר, הבית שלכם הוא תמיד המקום האידיאלי ביותר לעשות זאת.  

אז איך זה עובד? אלו הם שלבי התהליך שבסופו תהנו ממכשיר שמיעה איכותי ומתקדם:

בדיקת שמיעה ואבחון מקיף – נתניה והסביבה

השלב הראשון בהתאמת מכשיר שמיעה, הוא בדיקת שמיעה שגרתית ואבחון מדויק של הטינטון וירידת השמיעה  ממנה אתם סובלים. בשלב הזה, לאחר תיאום זמני ביקור הנוחים לכם, יגיע אליכם עד הבית אחד מקלינאי התקשורת המנוסים שלנו ויערוך לכם בדיקת שמיעה באמצעות מכשיר הרדיומטר. בדיקה זו זהה לחלוטין לבדיקה שנעשית במכוני השמיעה השונים ברחבי הארץ והיא מאושרת על ידי משרד הבריאות. בתום הבדיקה המקיפה, יוכל קלינאי התקשורת לאפיין את ירידת השמיעה שלכם וכך בעצם להתאים לכם מכשיר שמיעה שיוכל לסייע לכם באופן המיטבי ביותר.

הדגמה והתנסות מכשיר שמיעה – נתניה והסביבה

שירות הגעה עד הבית

זהו השלב בו הקסם קורה ותוכלו לראשונה להתנסות בשמיעה עם מכשיר שמיעה חדשני ומתקדם. ביןאם  יצא לכם להתנסות בעבר בשימוש במכשיר שמיעה ובין אם לא, ברוב המקרים יש סיכוי גדול שתחוו חווית שמע חדשה לגמרי, שכן אנו מקפידים להתאים לכל אדם את המכשיר האידיאלי בעבורו, זאת לאחר שבדקנו מסכעבו יותאם המכשיר למבנה האוזן שלכם. כעבור מספר ימים יגיע שוב הקלינאי עם המכשיר שלכם וידריך אתכם בשימוש הראשוני במכשיר.

מכשיר שמיעה עד הבית, התאמה ראשונית ותמיכה מלאה – נתניה והסביבה

מרגע שהגענו אליכם הביתה עם מכשיר השמיעה החדש, קלינאי התקשורת יסייע לכם בהפעלה הראשונית ויסביר לכם שוב כיצד לתפעל את המכשיר, וכאן למעשה מתחיל שלב ההסתגלות שלכם. חשוב מאד לזכור כי תהליך ההסתגלות למכשיר שמיעה עשוי לקחת זמן וכי ההצלחה תלויה במידה רבה ברצון שלכם. לצד זאת, אנחנו כאן בכל שלב לספק לכם תמיכה מלאה וסיוע. במידת הצורך, נגיע עד אליכם ונספק מענה לכל בעיה, שאלה או הסבר נדרש שצצו במהלך הדרך. אנו מחויבים לתהליך ונעשה את הצעדים הראשונים יחד אתכם עד שתפיקו את המירב ממכשיר השמיעה החדש שלכם.

סוגי מכשירי שמיעה – נתניה והסביבה 

מכשירי השמיעה הקיימים כיום בשוק מגיעים בשלוש תצורות שונות:

  1. מכשירים משולבים (RIC) – מכשירים זעירים היושבים מאחורי האוזן כאשר הרמקול עצמו נמצא בתוך תעלת האוזן ומחובר עם צינורית שקופה קטנה. עצם המצאות הרמקול בתעלה מספק איכות שמע גבוהה ונטרול רעשי רקע מצוין והמכשירים הללו מתאימים לרוב האנשים.
  2. מכשירים זעירים פנימיים (CIC) – מדובר במכשירים הקומפקטיים והנסתרים ביותר מן העין הקיימים כיום בשוק. הם מצוינים למי שמעוניין להצניע את השימוש במכשיר ופחות מתאימים למי שיתקשו לתפעל כפתורים קטנים.
  3. מכשירים "מאחורי האוזן" (BTE) – מדובר בתצורה הקלאסית והמוכרת של מכשירי השמיעה בה גם הרמקול ושאר חלקי המנגנון נמצאים מאחורי האוזן. המכשירים האלה מצוינים מבחינת איכות השמע ומתאימים במיוחד לירידות וליקויי שמיעה כבדים ולאנשים מבוגרים המתקשים להתעסק עם כפתורים קטנים. שימו לב כי מדובר במכשירים גדולים יותר ביחס לסוגים האחרים.

מבחינת מחירים, תוכלו למצוא מכשירים משלוש התצורות האלו בטווחי הקטגוריות הקיימות – מכשירים בסיסיים, מכשירי ביניים ומכשירי פרימיום חכמים ומתקדמים. המחיר הוא כמובן בהתאם. חשוב לדעת שעל אף התכונות המעולות של המכשירים המתקדמים, לירידות שמיעה רבות, המכשירים הבסיסיים ומכשירי הביניים בהחלט יעשו עבודה מצוינת.

מכשירי שמיעה – דגמים מובילים בנתניה והסביבה

אז כפי שכבר ציינו, שוק מכשירי השמיעה מציע כיום מכשירים מתקדמים ביותר, אלו הם מכשירי הפרימיום. מה מיוחד בעצם במכשירי השמיעה הללו? ובכן, מעבר לעובדה החשובה כי הם מצוידים ברכיבים מתקדמים ובטכנולוגיות שמע וסינון רעשים מתקדמות ביותר, המכשירים הללו מגיעים עם מנגנוני למידה והתאמה אוטומטיים חכמים ביותר, והם למעשה לומדים אתכם ואת האוזן שלכם ומביאים לביצועים משופרים עם הזמן. בנוסף, רוב המכשירים הללו מגיעים עם אפשרויות לחיבור חכם דרך בלוטוס', כך שניתן להתחבר ולהאזין ישירות לטלוויזיה, למוסיקה ולשיחות בטלפון ובאופן כללי למערכות שמע חכמות.

מספר דוגמאות למכשירים כאלה:

  • Aria 800 – מכשיר מעולה בעל יכולת כיול ואופטימיזציה עצמית. מגיעה עם מערכת חכמה ואפליקציה ייעודית דרכה ניתן לשלוט ולכוון אותו בקלות.
  • CIC – מכשיר זעיר וחכם מבית חברת אודיפון המצויד ב-18 ערוצים דיגיטליים, זיכרון המאפשר לבחון דפוסי שימוש לאורך זמן ומנגנון מעולה להפחתת רעשי רקע.
  • Kami – מכשיר מצוין במיוחד למי שמתקשה בהבנת האדם שמולו בעת שיחה. בנוסף, מדובר באחד המכשירים העמידים ביותר ללחות ואבק, כך שהוא מצוין למי שמנהל אורח חיים אקטיבי ומרבה לבלות מחוץ לבית כמו למשל ספורטאים ואנשי עסקים.
  • Enchant – מכשיר המצויד במעבד מתקדם ביותר ועל פי דיווחים רבים מרחבי העולם הוא מסייע במגוון רחב מאד של ירידות שמיעה. מכשיר זעיר ודיסקרטי במיוחד.

אם אתם עומדים בפני התהליך, חשוב לנו להזכיר שאנחנו כאן אתכם בכל שלב. אל תהססו ופנו אלינו עוד היום וביחד נמצא את הפתרון האידיאלי בעבורכם, שיחזיר לכם את השמיעה הטבעית ביותר!

5/5 - (1 vote)

[gico-faq-details]