מכשירי השמיעה הכי טובים בעולם

להדגמת המכשיר בבית שלך ללא התחייבות והצעת מחיר מלא פרטים ונחזור אליכם. או צורו איתנו קשר 0779978814

    לוגו ניו סאונד מכשירי שמיעה

    New sound- ניו סאונד

    ארצות הברית

    אחד הדגמים הכי מוצלחים ומתקדמים שהוציא חברת ניו סאונד בשנים האחרונות, הוא בלי שום ספק דגם Primo RA401. הוא מתאים לירידות שמיעה במגוון דרגות חומרה (גם לירידות ואובדני שמיעה חמורים יותר), הוא קל לתפעול ונוח מאד להרכבה ובנוסף הוא מגיע עם עמדת טעינה ואפשרות טעינה מובנית למעשה כך שאינו מצריך שימוש בסוללות.

    דגמים פופלאריים

    PRIMO מכשיר שמיעה נטען

    Primo RA401

    ₪ 5,000 – 7,000 ₪

    ?
    המחיר תלוי ברמה הטכנולוגית

    תכונות ומאפיינים מרכזיים של דגם Primo RA401

    • מיקרופון כפול: תפקידו של המיקרופון הראשון הוא ללכוד את צלילי הדיבור והקולות החיוניים במרחב, לחדד ולהדגיש אותם. המיקרופון השני מתמקד בעיקר בלכידת רעשי רקע וצלילים לא רצויים ומנטרל אותם.
    • איכות שמע גבוהה במיוחד: ברמת HD, כולל סריקה מרחבית חכמה ומהירה.
    • נוחות בהרכבה: עיצוב ייחודי המאפשר הרכבה נוחה במיוחד, בלי תזוזות או נפילות של המכשיר מהאוזן.
    • טכנולוגית טעינה EZcharge: המאפשרת טעינה מהירה במיוחד, שעה וחצי של טעינה תאפשר שימוש של כ-24 שעות. עמדת הטעינה נוחה במיוחד וכוללת נורת חיווי המאירה בצבע כחול בזמן טעינת המכשיר ומתחלפת לצבע ירוק כאשר המכשיר טעון במלואו.
    • חיבור לבלוטוס': נוחות מקסימלית עם אפשרות של חיבור המכשיר דרך בלוטוס' ישירות אל מקורות סאונד כמו שיחות בטלפון, טלוויזיות חכמות, מוסיקה המושמעת ממקורות סאונד שונים, מערכות שמע ברכב וכן הלאה. בנוסף מתאפשרת שליטה נוחה באמצעות אפליקציה על כל הגדרות המכשיר ללא צורך להתעסק בו מחוץ לאוזן.

    הדגם הזה הוא דוגמא מצוינת למהפכה שעשתה חברת ניו סאונד בעולם מכשירי השמיעה.

    הוא למעשה מצויד בטכנולוגיות המתקדמות ביותר המאפשרות שמיעה טבעית ברמה גבוהה מאד, הוא מגיע עם מאפיינים חכמים כמו עמדת הטעינה המייתרת את השימוש בסוללות וחיבור חכם לבלוטוס' שהופכות אותו לגאדג'ט חכם, ובסוף בשורה התחתונה, הוא לא יקר כמו שאר המכשירים המקבילים אליו.

    בדיוק בגלל זה אפשר לראות איך רבים ברחבי העולם בוחרים דווקא בדגמים המצוינים של החברה הזאת.

    על חברת ניו סאונד

    בשנת 2004, קמה החברה האמריקאית המובילה הזו החלה לספק פתרונות שמיעה מעולים לחברה האמריקאית. בהדרגה, החלה ניו סאונד לשווק מכשירי שמיעה איכותיים לכל העולם וכיום נהנים מיתרונות המכשירים שלהם משתמשים רבים בכל העולם.

    מתוך אמונה מלאה כי שמיעה טובה יותר של כל הצלילים בעולם הופכת את החיים לפשוט טובים ונעימים יותר, משווקת ניו סאונד מכשירים איכותיים ומתקדמים במחירים נוחים מאד. למעשה, בעבור מי שמחפש איכות וקדמה במכשיר שמיעה ולא רוצה להוציא סכומים גדולים, המכשירים של ניו סאונד הם בהחלט דרך מצוינת לעשות זאת.

    לוגו סוניק מכשירי שמיעה

    Sonic- סוניק

    דנמרק

    בשנים האחרונות, השיקה חברת סוניק את סדרת Enchant המציגה מספר מכשירים איכותיים מאד בדרגות שונות (כולם מצוינים וככל שהרמה עולה כך נוספים מאפיינים ופיצ'רים) שגם מגיעות בשתי תצורות שונות.

    הראשונה היא תצורת CIC, מכשיר מזערי שכל מכלוליו מסתכמים לכדי רכיב קטן בגודל של אפונה בערך ונכנס כולו בתעלת האוזן.

    התצורה השנייה היא תצורת RIC – מעבד קטן המורכב מאחורי האוזן ורמקול הנמצא בתוך תעלת האוזן המחובר באמצעות צינורית שקופה וקטנה.

    דגמים פופלרים

    מכשיר סוניק

    Enchant 20 minirite

    ₪ 5,000 – 7,000 ₪

    ?
    המחיר תלוי ברמה הטכנולוגית
    מכשיר שמעיה זעיר סוניק

    Enchant 20 CIC

    ₪ 5,000 – 7,000 ₪

    ?
    המחיר תלוי ברמה הטכנולוגית

    תכונות ומאפיינים מרכזיים של דגמי סוניק Enchant:

    • שמיעה מרחבית מוגברת: למעשה, משתמשים במכשירי הסדרה יכולים לשמוע היטב דוברים העומדים מולם ובאותה מידה לשמוע בצורה מצוינת מי שעומד מאחוריהם, אודות לסריקה מרחבית יעילה במיוחד
    • מיקוד שמע בסביבה רועשת: מתאפשר אודות לטכנולוגית Binaural Directionality המפקסת את הדיבור והופכת את השימוש בדגמים לאידיאלי במקומות רועשים, מושלם למשתמשים החיים אורח חיים פעיל ודינמי.
    • חיבור חכם לבלוטוס': המאפשר להזרים שמע ישירות מהטלפון (וממכשירים חכמים אחרים) אל מכשיר השמיעה בלי צורך להוציא אותו מהאוזן ולשנות את ההגדרות למצב שיחה. שליטה קלה ופשוטה באמצעות אפליקציה ייעודית Sound link.
    • מעבד SoundDNA: טכנולוגיה פורצת דרך המאפשרת סינון ברמה גבוהה מאד של רעשי רקע לשמע טבעי ואידיאלי.
    • תצורה לנוחות המשתמשים: דגמי הסדרה מגיעים במגוון תצורות שונות לנוחות המשתמשים, החל ממכשיר זעיר וקומפקטי במיוחד, דרך מכשירים חיצוניים המורכבים מאחורי האוזן ועד למכשירים בתצורת BTE שהם גדולים וקלים יותר לתפעול בעבור מי שמתקשה בתפעול מכשירים קטנים.

    סדרת המכשירים המצוינת הזו היא כל כך מגוונת ומציגה כל כך הרבה פיצ'רים ייחודיים ולכן היא יודעת לספק מענה מצוין במקרים של ירידות שמיעה חמורות כקלות.

    בנוסף, המאפיינים הטכנולוגיים שלה קורצים ללא מעט משתמשים שנהנים מהחידושים הרבים שהיא מאפשרת שהופכים כל מכשיר לגאדג'ט בפני עצמו. ללא ספק סדרה שמתבלטת ומובילה מבין מותגי מכשירי השמיעה בשוק.  

    על חברת סוניק

    כנראה שהם עלו שם בדנמרק על זה איזה סוד כלשהו שקשור בשמיעה טבעית, כי אין ספק שהם יודעים לתת פתרונות מעולים. סוניק, חברה דנית שאמנם ותיקה קצת פחות מאודיפון, הציגה את דגם מכשיר השמיעה הראשון שלה בשנת 1998 ומאז ממשיכה עם פיתוחים מעולים בדגש על עיצובים חכמים מאד עם הנדסת סאונד בהחלט מתקדמת ומרשימה.

    חברת סוניק שמה לעצמה למטרה להביא לקהל כבדי השמיעה מכשירי שמיעה בעיצובים חדשניים ובעיקר דיסקרטיים ונוחים, כאלה המספקים שמע טבעי ככל הניתן ושיודעים בעיקר להתמקד בדיבור בסביבות רועשות במיוחד ובלי ספק מדובר בדגמים שהם בין המכשירים הטובים בעולם כיום. עם מאות אלפי משתמשים ברחבי העולם במכשירים שלה, אין ספק כי חברת סוניק מצדיקה את המוטו שלה שאומר "כל יום נשמע טוב יותר".

     

    סטארקי מכשירי שמיעה

    סטארקי

    תורצת ארצות הברית

    מכשיר הדגל מבית חברת סטארקי הוא בלי שום שום ספק דגם Micro CIC המזערי, מכשיר שמיעה פנימי שגודלו אינו עולה על גודל של פול קפה, מה שמאפשר דיסקרטיות מושלמת למשתמשים המעוניינים בכך. הדגם (כמו דגמים אחרים של מכשירי החברה) מצויד בטכנולוגיה מהפכנית שיודעת לסרוק את הסביבה במהירות גבוהה במיוחד ומאפשרת הפרדה בין רעשי רקע לא נחוצים למקורות הקול החיוניים.

    דגמים פופלריים

    Micro CIC

    ₪ 5,000 – 7,000 ₪

    ?
    המחיר תלוי ברמה הטכנולוגית

    Ric

    ₪ 5,000 – 7,000 ₪

    ?
    המחיר תלוי ברמה הטכנולוגית

    תכונות ומאפיינים מרכזיים של דגם Micro CIC:

    • לכידה מדויקת של רעשי רקע וסינון יעיל שלהם: איכות סאונד של 10K HD המאפשרת דרך לכידה מדויקת של רעשי רקע מיותרים כמו למשל מזגנים, מכוניות נוסעות וצפצופים והגברה של מקורות הקול החיוניים בלבד.
    • ערוצים דיגיטליים מרובים: המאפשרים את הלכידה של הרעשים המיותרים בצורה מדויקת ואת ההפרדה למעשה את הצלילים החיוניים מהרעשים המיותרים.
    • זיהוי סביבה אוטומטי מתקדם: הדגם הזה יודע בעצם למפות את הסביבה בה נמצא המשתמש באופן מדויק למדי ובהתאם לכך לשנות את ההגדרות ולספק שמע אופטימלי באיכות גבוהה מאד.
    • התאמה של קול המשתמש: הדגם פותר את הבעיה של מכשירי שמיעה רבים שמגבירים בנוסף גם את קול המשתמש, מה שגורם לאי נוחות רבה בשימוש.

    הדגם המצוין הזה של חברת אודיפון הוא ללא ספק בשורה של ממש בעבור מי שסובל מירידות שמיעה מדרגות בינוניות וחמורות יותר. בנוסף, ככל שהדבר נוגע לדיסקרטיות בשימוש, המכשיר הזה הוא אחד מהמוצלחים ומאפשר להשתמש בו מבלי שאף אחד יבחין בכך. בעבור אוכלוסיה מבוגרת יותר ובכלל בעבור מי שמתקשה לפעמים בתפעול של מכשירים קטנים, הוא יכול להיות לא נוח לשימוש, אבל אל דאגה, יש לאודיפון, שמייצרת גם במיוחד מכשירי שמיעה למבוגרים פתרון גם לעניין הזה.

    מי שמעדיף מכשיר מעט גדול יותר (אך עדיין דיסקרטי למדי ובטח שלא בולט ומאסיבי), בהחלט יהנה מהתכונות של דגם REGA של החברה.

    המכשיר הזה הוא בתצורת  RIC (יש אופציה גם לדגם גדול יותר בתצורת BTE) עם מעבד קטן המורכב מאחורי האוזן ומחובר צינורית שקופה אל רמקול בתוך האוזן. התכונות והמאפיינים שלו דומים למדי לדגם Micro CIC עם ערוצים דיגיטליים מרובים, איכות קול גבוהה אודות לניטרול רעשי רקע, טכנולוגית COSMA ומנגנון לניטרול טינטון.  

    על חברתסטארי

    סטארקי היא חברת מכשירי שמיעה ותיקה ומנוסה מאד בתחום ומשווקת מזה שנים רבות פתרונות שהם המילה האחרונה בתחום השמע והסאונד. החברה מקפידה לייצר את כל הרכיבים למכשירים שלה אך ורק בתחומי גרמניה תוך שהיא מפתחת את הטכנולוגית החכמות שלה כל הזמן וגם מייצרת טכנולוגיות שמע חדשות ופורצות דרך.

    Oticon- אוטיקון

    תוצרת דנמרק

    מכשירי השמיעה מסדרת OPN S הם בתצורת RIC, שמשמעותה היא מעבד זעיר המורכב מאחורי האוזן ומחובר באמצעות חוט דקיק ושקוף אל הרמקול היושב בתוך תעלת האוזן. בנוסף, משווקת חברת אוטיקון דגם מזערי נוסף בשם Oticon OPN CIC שהוא דיסקרטי לחלוטין ונכנס כולו אל תוך תעלת האוזן. הוא זהה מבחינת המפרט (עליו נדבר מיד) למכשירים מסדרת OPN S מלבד אפשרות הטעינה וחיבור לבלוטוס'.  

     

    דגמים פופולריים

    OPN S

    6,500-8,000

    ?
    המחיר תלוי ברמה הטכנולוגית

    OPN CIC

    6,500-8,000

    ?
    המחיר תלוי ברמה הטכנולוגית

     תכונות ומאפיינים מרכזיים של דגמי OPN S:

    • שמיעה מרחבית ב-360 מעלות: חלק מהותי בטכנולוגיה של הסדרה שיודע לאתר במהירות את מקור הקול על ידי סריקה יעילה וחכמה ולבודד מתוכו את צלילי הדיבור החיוניים, גם בסביבות הרועשות ביותר.
    • ניטרול צפצופים: הסדרה הזו היא מהטובות בעולם בתחום הזה ולמעשה הבעיה של צפצופים ממקורות שונים (כמו למשל צליל פידבק) כמעט ולא קיימת במכשירים הללו, כמו גם הסוגיה הלא נעימה של טנטון.
    • הנגשת הדיבור: המכשיר יודע להבחין בין כמה וכמה דוברים בסיטואציות מרובות משתתפים ולחדד את הדיבור של כל אחד בצורה חכמה ומאורגנת היטב.
    • סוללות נטענות: ניתן לרכוש חלק מהדגמים עם אפשרות טעינה מובנית, מה שמייתר לחלוטין את הצורך בסוללות חד פעמיות יקרות.
    • חיבור לבלוטוס': המאפשר שליטה במכשיר מכל סוגי הטלפונים, חיבור המכשיר ישירות לסאונד בטלפון ואיסוף מידע שימושי על דפוסי השימוש לשיפור השמע בעתיד.

    המכשירים של אוטיקון באופן כללי ובפרט סדרת OPN S אינם נחשבים מהזולים שבמכשירי השמיעה ולא בכדי, שכן הם מספקים חווית שמע יוצאת דופן ומאפשרים שמיעה טבעית גם במקרים של ירידות שמיעה קשות.

    המחיר למכשיר שמיעה בודד נע בין 5,000 ל-8,000 ש"ח, תלוי בסוג הדגם כמובן. איכות מכשירי השמיעה של חברת אוטיקון היא ללא ספק הסיבה לכך שהם מדורגים כמעט תמיד בשלישייה הפותחת של חברות מכשירי השמיעה המובילות בכל אתר ומגזין בתחום.

    על חברת אוטיקון

    חברת אוטיקון הדנית הוקמה בשנת 1904 על ידי הנס דימנט שייסד את החברה על מנת להעניק סיוע ולמצוא פתרונות לאשתו לקוית השמיעה. מאז ועד עברה החברה גלגולים רבים כאשר היום היא אחת מהחברות המובילות את השוק בלי שום ספק. 3,000 עובדים לערך מועסקים בחברה כיום באגפי המחקר והפיתוח, הנדסת קול, אודיולוגיה וייעוץ והתאמה, ומדי שנה מתווספים אלפי אנשים אל קהל לקוחותיה שכיום כבר מונה מאות אלפים ברחבי העולם.

    אחרי שנים של פיתוחים ובשורות טכנולוגיות בתחום מכשירי השמיעה, אין ספק שהיום המותג המוביל והמתקדם ביותר של חברת אוטיקון היא סדרת OPN S החדשנית. סדרת המכשירים הזאת שמה לה למטרה לאפשר לאנשים עם ירידות שמיעה בדרגות שונות (גם חמורות יותר) להנות עד כמה שאפשר משמיעה תקינה וטבעית והיא אכן מצליחה לעשות את זה באופן מרשים למדי.

     

    עדיין מתלבטים איזה מכשיר שמיעה הוא הטוב ביותר בשבילכם? זה בסדר גמור כמובן, בשביל זה אנחנו כאן ונשמח לעשות לכם קצת סדר בדברים

    אנו במכון השמיעה אודיו סאונד מתמחים כבר שנים ארוכות בהתאמה מכשירי שמיעה למשתמשים עם ירידות שמיעה שונות ונשמח גם לעזור לכם לעבור את התהליך במהירות ולהנות כבר בשבועות הקרובים מאיכות חיים משודרגת עם שמיעה תקינה ואיכותית.

    חשוב לנו להזכיר כי הדרך היחידה לדעת בדיוק איזה מכשיר מתאים לכל משתמש, היא לעבור בדיקת שמיעה מקיפה ולמפות בצורה מדויקת את המאפיינים שלה תוך דגש רב על אורח החיים של המשתמש.

    ובכל זאת, גם אם עדיין לא עברתם את הבדיקה ואתם עדיין בשלבי החקירה והחיפושים, כאן תוכלו להתרשם מכמה מהדגמים המובילים ולהכיר את חברות מכשירי השמיעה הטובות בעולם.

    זכרו כי בכל שאלה, התלבטות או התייעצות בכל נושא – נשמח לעמוד לרשותכם במספר 0779978814 או לחזור אליכם לאחר שתשאירו פרטים.

    ישנן חברות מכשירי שמיעה רבות ומעל ל-1,500 דגמים שונים של מכשירי שמיעה המגיעים בתצורות, רמות טכנולוגיה וסגנונות שונים. כיצד ניתן לבחור את מכשיר השמיעה הטוב ביותר שמתאים עבורי?

    "מכשיר השמיעה הכי טוב"

    אין מכשיר שמיעה ספציפי שנחשב לרמה אחת מעל שאר מכשירי שמיעה. כל מכשיר שמיעה שונה מן האחר.  לכל אדם שצריך להרכיב מכשירי שמיעה יש ירידת שמיעה ייחודיות לו בחומרתה ובאופייה, וכן אורח חיים וצרכים ספציפיים. כתוצאה מכך מכשיר השמיעה שיתאים לו לא יתאים לאדם אחר. לכן חשוב לבחור מכשיר שמיעה שמתאים לנו אישית ועונה על צרכינו.

     

    הגורמים המבדילים בין מכשירי שמיעה

    התצורה של מכשיר השמיעה: תצורת של המכשיר קובעת את צורתו החיצונית, גודלו לפעמים גם צבעו של מכשיר השמיעה, כך שלא ניתן לדעת האם מכשיר השמיעה מתקדם רק מבחינה של צורתו החיצונית. איכות המכשיר נקבעת על פי תוכנו של המכשיר, כלומר המעבד, הרמקול והמיקרופונים שלו, אשר קובעים את איכות השמע, סינון הרעשים וזיהוי הדיבור של המכשיר קטלוג מכשירי שמיעה.

    קיימות שלוש תצורות עיקריות של מכשירי שמיעה:

    סרטון שמסביר את שלוש התצורות של מכשירי שמיעה ואיך נראים באוזן

    1. 1. תצורתBTE

    מכשיר שמיעה גדול יחסית היושב מאחורי אפרכסת האוזן ומתאים לבני הקהל הבוגר הסובלים מירידת שמיעה עמוקה או מיתר שעוות אוזניים, נוזלים ודלקות. תצורה זו נחשבת עמידה ולרוב בעלת הגברה עוצמתית המהווה מענה למשתמשים בעלי ירידת שמיעה עמוקה. ניתן לרכוש מכשירים מתצורה זו עם תבנית עשויה גומי או פלסטיק שממלאת את פנים האוזן ומספקת בידוד מוגבר של רעשים מן החוץ.


    2.תצורת
    RIC

    מכשירים מתצורה זו בנויים כך שהרמקול של המכשיר נמצא בתוך תעלת האוזן, ויחידת ההגברה (הקטנה ביחס לתצורת ה-BTE) יושבת מאחורי אפרכסת האוזן, וזוהי התצורה הנפוצה והנמכרת ביותר. היתרון שלה היא תאימות לרוב סוגי וחומרות ירידות השמיעה, מקלות עד חמורות, ולכן היא המועדפת ביותר לשימוש. מתאים למי שפונקציונליות ומראה חשובים לו.

    1. 3. תצורת CIC

    מכשיר שמיעה זעיר שיושב בתוך תעלת האוזן, ונחשב למכשיר הדיסקרטי והנסתר ביותר מבין תצורות מכשירי השמיעה, ומתאים לירידת שמיעה קלה עד בינונית.

    לעוד פרטים על מכשירי שמיעה זעירים של אודיו סאונד ניתן ליצור איתנו קשר 0779978814

    ניתן לעיין במדריך מכשירי שמיעה

    איכות מכשיר השמיעה

    קיים מגוון רחב של רמות איכות של מכשירי שמיעה. ישנם מכשירי שמיעה המאופיינים ברמה טכנולוגית מתקדמת וישנם מכשירי שמיעה פשוטים, שעונים על הדרישות הבסיסיות ביותר ממכשירי שמיעה, כמו הגברה של צלילים מן הסביבה. כיום, בשל התקדמות הטכנולוגיה והוזלת עלויות הייצור, כלל מכשירי השמיעה המשווקים ללקוח נחשבים לבעלי רמה טכנולוגית טובה, הן אלו המסווגים כמתקדמים והן המסווגים כבסיסיים – גם אלו וגם אלו עשויים להיות בעלי טכנולוגיה ואיכות טובים יותר ממכשירי שמיעה שנחשבו למתקדמים רק לפני חמש שנים. כל שנה מושקים דגמים חדשים ומתקדמים יותר של מכשירי והחברות המובילות בשוק עסוקות במחקר ופיתוח בלתי פוסקים על מנת להביא ללקוח את המילה האחרונה בתחום.

    מכשירי שמיעה מסווגים לרמות שנות על פי איכות הבניה והטכנולוגיה שלהם:

    מכשירי שמיעה ברמה בסיסית

    מכשירים אלו זמינים במספר תצורות (כמו מכשיר פנימי שיושב בתוך תעלת האוזן), אולם תצורת ה-BTE (מכשיר המורכב מאחורי האוזן) היא הנפוצה ביותר. מכשירים ברמה זו בדרך כלל גדולים ובולטים יותר, בעלי הגברה עוצמתית ולרוב אינם מכילים מנגנונים מתוחכמים להפחתת רעשי רקע. המטרה שלהם הינה לתפקד כמעין "רמקול" עבור המשתמש, כך שהם מגבירים קולות חלשים כך יהיו נשמעים ומובנים יותר, אך לא כוללים מגנונים שמעבדים את הצליל ומשפרים אותו והופכים אותו לטבעי.

    כמו כן, ישנם מכשירי שמיעה אנלוגיים שמגבירים צלילים באופן אחיד ו"עיוור", בשונה ממכשירי שמיעה דיגיטליים שמגבירים או מחלישים את צלילי הסביבה באופן דיפרנציאלי, כאשר קולות חזקים ובלתי נעימים מונמכים וקולות חלשים כמו לחישות מוגברים.

    מכשירי שמיעה ברמת בסיס הם בדרך כלל הזולים ביותר.

    למי מיועדים מכשירי שמיעה ברמת בסיס?

    מכשירים ברמת בסיס מתאימים ללקוחות בעלי תקציב מוגבל; אנשים בעלי ירידת שמיעה חמורה המעוניינים בכלי בסיסי שיסייע להם לשמוע, ללא טכנולוגיות מיוחדות; אנשים שהיה להם בעבר מכשיר שמיעה ברמה בסיסית או מכשיר שמיעה אנלוגי כך שהם רגילים למכשירים האלה ואינם מעוניינים להחליף למכשירים מתקדמים או שונים; אנשים המנהלים אורח חיים רגוע ולא תובעני, או מבלים את מרבית זמנם בסביבות שמיעה שקטות כמו הבית.

     

    מחירים של מכשירי שמיעה ברמת בסיס

    ניתן לקבל או לרכוש מכשירי שמיעה דרך כללית ברמה בסיסית בחינם או בעלות סמלית של עד 2,000 ₪ לזוג מכשירים. לרוב קופת החולים מסבסדת מכשירי שמיעה המורכבים מאחורי האוזן שלא דורשים התאמה אישית ללקוח, וכן אינה מספקת מכשירי שמיעה זעירים.

    מכשירי שמיעה ברמה בינונית

    הרמה הנפוצה והרווחת ביותר. מדובר במכשירי שמיעה סטנדרטים, המתאימים למרבית חומרות ירידות השמיעה וזמינים במגוון תצורות וגדלים. לרוב הם כוללים מנגנונים להנחתה וסינון רעשים ומאופיינים באיכות קול טובה, וקלינאי תקשורת יכול לכוון ולכייל אותם בהתאם לחומרת ירידת השמיעה שלכם.

    בשנים האחרונות מכשירי השמיעה בקטגוריה זו השתכללו בצורה ניכרת והם דומים בביצועיהם למכשירי שמיעה ברמה גבוהה מהדורות הקודמים.

    תכונות נוספות הנכללות ברוב מכשירי השמיעה ברמה בינונית הן יכולת זיהוי של דיבור ורעשים, שיתוף פעולה וסנכרון בין שני מכשירי השמיעה, שליטה בעוצמת המכשיר, התרעה לפני גמר הסוללה, נטרול טנטון ועוד.

    למי מיועדים מכשירי שמיעה ברמה בינונית?

    אנשים המנהלים אורח חיים פעיל, השוהים גם בסביבות שמיעה מאתגרות ומשופעות רעשי רקע ואקוסטיקה לקויה כמו אודיטוריום גדול; מנהלים שיחות שהן לרוב שקטות יחסית ולא מרובות משתתפים, צופים בטלוויזיה ומאזינים למוזיקה, מנהלים שיחות בטלפון ורוצים לשמוע אותן כהלכה.

     

    כמה עולים מכשירי שמיעה ברמה בינונית ?

    קיים מגוון מחירים רחב, אך ניתן לומר כי רמה זו מגלמת את התמורה הטובה ביותר ביחס למחיר מבין רמות מכשירי השמיעה. המחיר של מכשירי שמיעה תלוי בדגם ובטכנולוגיה שהוא מכיל, כך שמחיר של מכשירי שמיעה ברמה בסיסית-בינונית נע בין 2,000 עד 4,000 ₪ למכשיר לאחר סבסוד קופת החולים.

    מכשירי שמיעה ברמה גבוהה

    מכשירי שמיעה המתקדמים והטובים בשוק. הם כוללים את הפיתוחים הטכנולוגים החדשים ביותר, כמו מעבד מהיר בעל 15 ערוצי שמע מופרדים שסורק את הסביבה ומזהה את מקורות הצלילים ומבחין האם מדובר ברעש או בקול דיבור, וכך מגביר, מחליש ומשפר את איכות השמע של הצלילים שחשוב לנו לשמוע; מנגנונים מתוחכמים הגורמים לכך שרעשי רקע לא ישמעו בחוזקה (לדוגמה, צפצוף של רכב לא ישמע צורם); תצורה זעירה ודיסקרטית (כמו עגיל שמיעה או מכשיר שמיעה זעיר); יכולת טעינה (במקום החלפת סוללות) המספיקה ליום שלם; סנכרון עם הטלפון הנייד המאפשר קבלת שיחות ישירות לתוך מכשיר השמיעה והאזנה למוזיקה והוראות נסיעה ב-Waze, עמידות בפני זיעה ולחות ועוד.  

    מכשירי שמיעה מסוימים כוללים יכולת בינה מלאכותית ל"למידה עצמית" – המכשיר לומד להכיר את הסביבה שלכם (עבודה, בילוי, רחוב וכו') ומשנה את הגדרות השמע על מנת שתשמעו רק את הצלילים והקולות החשובים בצורה צלולה וטבעית. אחרים כוללים יכולת כיוון וכיול מרחוק: אין צורך להגיע למכון השמיעה כדי לכוון מחדש את מכשיר השמיעה – קלינאי התקשורת יכול להתחבר למכשיר השמיעה שלכם ולערוך את שינויים הדרושים מרחוק, באופן אלחוטי.

    למי מיועדים מכשירי שמיעה מתקדמים ?

    מכשירי שמיעה מתקדמים מיועדים לאנשים המעוניינים באיכות הגבוהה ביותר, שלא מוכנים להתפשר על אף תכונה ופונקציה, המנהלים אורח חיים פעיל (פגישות ושיחות מרובות משתתפים, פעילות ספורטיבית וסביבות האזנה מאתגרות כמו רחוב או משרד הומה).

    היתרון העיקרי של מכשירי שמיעה מתקדמים הוא הנגשת דיבור ברמה הגבוהה ביותר, גם בנוכחות רעשי רקע. בניגוד למכשירי שמיעה מתקדמים, מכשירי שמיעה ברמה בינונית או בסיסית עלולים שלא לספק מענה טוב במצבים מסוימים, ואף עלולים להעיק על המרכיב ולגרום לחוויית שמיעה צורמת ולא נעימה (הסביבה תשמע רועשת מדי והדיבור לא יהיה מובן).

    כמה עולה מכשיר שמיעה מתקדם ?

    המכשירים נחשבים ליקרים ביותר, ומחירם עלול להגיע אף לעשרות אלפי שקלים גם לאחר סבסוד קופת החולים.

    לסיכום, לא ניתן לומר כי קיים דגם של מכשירי שמיעה שנחשב לטוב ביותר. מה שחשוב הוא לבחור את מכשיר השמיעה הטוב ביותר עבורכם, שעונה על צרכיכם ועומד בתקציבכם. חשוב לעבור בדיקת שמיעה וללכת למכון שמיעה, בו תקבלו ייעוץ לרכישת מכשיר שמיעה המתאים.

    קיים מגוון רחב של מכשירי שמיעה מומלצים הנבדלים באיכות ובתצורה שלהם, ומחיריהם נקבעים בהתאם לרמתם: ככל שהמכשיר מתקדם יותר כך הוא יקר יותר. חשוב שתתנסו בכמה שיותר דגמים על מנת שתגיעו לדגם המתאים ביותר עבורכם. נקודה אחרונה ולא פחות חשובה – אם מכשיר השמיעה לא כויל והותאם לכם כהלכה הוא לא ישמע טוב, לא משנה כמה הוא מתקדם ויקר. לכן, חשוב לבחור גם איש מקצוע שמתמחה בהתאמת מכשירי שמיעה על מנת להגיע לתוצאות הרצויות.

    4.5/5 - (4 votes)

    [gico-faq-details]