מכשירי שמיעה חיצונים המורכבים מאחורי האוזן עם חוט

להדגמת המכשיר בבית שלך ללא התחייבות והצעת מחיר מלא פרטים ונחזור אליכם. או צורו איתנו קשר 0779978814

    דגמים מובילים של מכשירי שמיעה להרכבה מאחורי האוזן

    נוחות וקלות בתפעול, שמע פורץ דרך – Sonic Enchant RIC

    מזה שנים רבות משחררת החברה הדנית המצוינת סוניק מכשירי שמיעה מתקדמים ביותר הנותנים מענה למגוון רחב מאד של ירידות שמיעה. סדרת Enchant החדשה שאותה השיקה זה מכבר, מציגה ללא שום ספק את מכשירי הדגל שלה, המשופעים בתכונות חכמות ומתקדמות, בטכנולוגיות הטובות ביותר בתחום מכשירי השמיעה ובפיצ'רים שטרם נראו במכשירים קודמים.

    המכשירים בסדרה אגב, מדורגים מספרית כאשר המספר הנמוך הוא זה עם הכי פחות תכונות וככל שעולים מתווספות תכונות ופיצ'רים מיוחדים, המחיר הוא כמובן בהתאם. שלא תטעו, גם המכשיר הפשוט ביותר בסדרה הוא חדשני ומתקדם במיוחד ומספק חווית משתמש יוצאת מן הכלל.

    המכשירים בסדרה מגיעים בשתי תצורות שונות, נדבר כעת על אחת מהן והיא תצורת ה-RIC, בה המעבד הקומפקטי נמצא מאחורי אוזנו של המשתמש ובאמצעות צינורית שקופה מתחבר לרמקול שנמצא בתוך תעלת האוזן.

    ראשית, על אף שמדובר במכשיר בתצורה הזאת, מדובר במכשיר מזערי במיוחד וניתן להנות מדיסקרטיות ברמה גבוהה מאד. בנוסף, העובדה כי המעבד בעל הרכיבים הרגישים נמצא הרחק מן האוזן ומשמני הגוף ושעוות האוזניים, מבטיחה שמירה מקסימלית על המכשיר ועל תקינותו.

    ומעבר לעיצוב הייחודי, איזה עוד מאפיינים חשובים יש בדגם הזה?

    • טכנולוגיות שמע פורצות דרך: כמו למשל ה-SPIN הממפה בצורה חכמה ומדויקת את מקורות הסאונד הרצויים למשתמש כמו דיבור של אנשים בשיחה, מחדדת ומדגישה אותם. בנוסף, מנגון מתקדם לזיהוי רעשי רקע שאינם נחוצים והפחתתם המיידית מה שמאפשר קבלת שמע נקייה וחדה.
    • הזרמת מידע ושליטה מרחוק דרך בלוטוס': המכשיר מגיע עם אפליקציה מיוחדת דרכה ניתן לשלוט בקלות בכל הגדרות המכשיר לרבות העוצמה וסביבת השמע. כמו כן, אפשרות להזרים אודיו ממכשיר הסלולרי כמו שיחות טלפון, מוזיקה או סרטוני וידאו או הזרמה של סאונד מטלוויזיות חכמות ומערכות שמע שונות, לחווית סאונד יוצאת דופן.
    • פלטפורמת SoundDNA: המזהה בצורה חכמה ואוטומטית לחלוטין את סביבת השמע בה הנמצא המשתמש ומתאימה בהתאם לכך את הגדרות המכשיר, לחוויה שמע טבעית ואופטימלית בכל רגע ובכל מקום.
    • מנגנון לניטרול רעשי טנטון: שעובד בצורה חכמה ומעולה ומקל כמעט במאת האחוזים על מי שסובל מהתופעה המציקה.

    מכשיר קטן וחכם לחיסכון ענק – Primo RA801

    מכשיר שמיעה חדיש נטען ומתחבר לבלוטוס

    אם אתם מעוניינים במכשיר שמיעה שהוא לא פחות ממכשיר בדרגת פרימיום וודאי שאיננו נופל ממכשירי השמיעה המובילים בקטגוריה שלו, הדגם הזה הוא ללא כל ספק אידיאלי בעבורכם.

    הוא מצויד בטכנולוגיות שמע ייחודיות מאד המאפשרות להפיק לו שמע נקי וטבעי במיוחד למשתמשים בו ובעצם מאפשר שיפור משמעותי ביותר באיכות החיים. גם המכשיר הזה מגיע בתצורת RIC בה המעבד והרכיבים האלקטרוניים נמצאים במעבד מאחורי האוזן כאשר הוא מחובר באמצעות צינורית דקה ושקופה לרמקול שיושב בתוך תעלת האוזן של המשתמש. גם כאן נהנים מהיתרון העצום של שמירה על המכשיר כשהרכיבים החשובים רחוקים מהנוזלים שמפיק הגוף שעשויים להזיק לו.

    לפני שנדבר על התכונות המצוינות של המכשיר, נציין כי מדובר במכשיר הזול משמעותית מדגמים דומים של חברות אחרות אך מצטיין ומתקדם לא פחות מהם ובהחלט מדובר במענה מצוין בעבור מי שמעוניין בחיסכון ובתמורה מעולה לכסף שלו.

    אז מה מיוחד בדגם Primo RA801 של חברת New Sound האמריקנית?

    • קלט שמע מתקדם ועוצמתי: המכשיר מצויד בשני מיקרופונים בעלי כושר זיהוי גבוה. הראשון מתמחה באבחון וזיהוי מדויק למדי של סביבת השמע ומאפשר למכשיר להתאים את ההגדרות בהתאם לכך והשני מתמקד בקלט הדיבור של אנשים בשיחה תוך חידוד והבהרת הצלילים לשמע אופטימלי.
    • מנגנוני שמע חכמים: המנטרלים רעשי רקע מיותרים המפריעים להבנת הדיבור ומקורות הסאונד הנחוצים, זאת לאחר סריקה מהירה במיוחד של סביבת השמע ב-360 מעלות.
    • סטרימינג ושליטה חיצונית באמצעות בלוטוס': הכוללים אפליקציה ייעודית מיוחדת וקלה לתפעול המאפשרת בחירה באחת מארבע סביבות שמע: סביבה שקטה, סביבה רועשת, נסיעה ברכב וסביבה מרובת דוברים. בנוסף, ניתן להזרים אודיו ממקורות שונים כמו מהטלפון הסלולרי ומטלוויזיות חכמות ישירות למכשיר וכך להנות מסאונד איכותי במיוחד.
    • מכשיר נטען ללא צורך בסוללות חד פעמיות: עמדת הטעינה נוחה למדי לשימוש ומאפשרת בנוסף אחסון יעיל של המכשיר בשעות הלילה. היא מגיעה עם נורת חיווי המספקת אינדיקציה על מצב הסוללה. טכנולוגית ה-EZcharge המתקדמת מאפשרת שימוש ארוך של כ-24 שעות לאחר זמן טעינה קצר יחסית של כשתשעים דקות בלבד.

    מכשיר שמיעה חדיש נטען ומתחבר לבלוטוס

    קלאסיקה כמו שלא הכרתם מעולם – Enchant BTE

    דיברנו על סדרת Enchant המתקדמת והתכונות המופלאות שמאפיינות את המכשירים שבה וזה לגמרי המקום לציין את דגם ה-BTE שלה. בעבר, היו דגמי ה-BTE הקלאסיים, בהם המעבד והרמקול נמצאים כולם מאחורי האוזן ולא בתוך תעלת האוזן, מקור מובהק להתרעה של משתמשים משימוש במכשירי שמיעה מפאת גודלם המסיבי.

    במקרה הזה, הגדילה לעשות חברת סוניק כשהשיקה את הסדרה ואת הדגם הייחודי הזה ויצרה דגם BTE שהוא ההפך הגמור מהמכשירים המיושנים והמסורבלים.

    המשתמשים בדגם הזה נהנים מכל היתרונות של הסדרה המצטיינת הזאת ועל אף התצורה מרוויחים דיסקרטיות ממכשיר שיודע לתת מענה לטווח גדול מאד של ירידו וליקויי שמיעה.

    אלו הם המאפיינים הבולטים של הדגם הזה:

    • טכנולוגית ה-SoundDNA: המאפשרת מעבר חלק וטבעי מסביבת שמע אחת למשניה תוך התאמה אוטומטית של הגדרות המכשיר בהתאם לסיטואציה. כל זאת נעשה תוך הפחתה של רעשי רקע מיותרים מה שהופך את השמע לחלק ונקי במיוחד.
    • מנגנון ניטרול פידבק: סוניק פותרת את אחת הבעיות המוכרות למשתמשי מכשירי השמיעה ומונעת את הפידבק באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, מה שמבטיח שימוש חלק ונעים ללא הפרעות מיותרות.
    • חיבור יעיל לבלוטוס': ואפשרות לסטרימינג המספק חווית שמע יוצאת מן הכלל בהזרמת אודיו ממכשירי טלפון סלולרי, טלוויזיות חכמות, מערכות שמע ברכב ועוד. בנוסף מגיע המכשיר עם אפליקציה ייחודית לשליטה בהגדרות ואיסוף מידע על אופן ודפוסי השימוש לשיפור השימוש בעתיד.
    • טכנולוגית SPIN: בדומה כמובן לדגם ה-RIC המספקת סריקה סביבתית קפדנית ברמה גבוהה במיוחד.

    קידמה ואיכות ללא פשרות – OPN S

    מכשירי שמיעה נטענים oticon opn s

    אמרתם חדשנות וקידמה בענף מכשירי השמיעה, אמרתם אוטיקון. החברה הדנית הותיקה הזאת עושה עבודה מעולה ביצירת טכנולוגיות שמע מתקדמות במכשירי שמיעה ואין זה פלא שרבים בעולם לא מתפשרים ובוחרים במכשירים שלהם שנה אחר שנה.

    דגם OPN S שהושק בשנת 2020 מביא לידי ביטוי את החדשנות והמאמצים הרבים שהשקיעה חברת אוטיקון ביצירת מכשירים שלא רק שנותנים מענה רחב לסובלים מירידות, ליקויים ואובדני שמיעה עד הדרגות החמורות ביותר, אלא גם את הדגש הרב על הנוחות בתפעול ובשימוש היומיומי שהיא שואפת להעניק למשתמשים במכשירים שלה.

    אלו הם התכונות המרכזיות של הדגם המצוין הזה:

    • ריבוי ערוצים דיגיטליים: וליתר דיוק, 64 מהם, המאפשרים קלט של שמע ברמה הגבוהה ביותר, תוך כליאה וסינון של רעשי רקע שאינם נחוצים.
    • סריקת סביבה חכמה: הנעשית במהירות גבוהה במיוחד וכמעט בלתי נתפסת, מה שמאפשר למכשיר להתאים את עצמו במדויק לסביבת השמע בה נמצא המשתמש ולהעניק לו חוויה של שמע טבעי ככל הניתן.
    • התאמת המכשיר למבנה האוזן של המשתמש: פיצ'ר אופציונלי שהוא בהחלט נוח ועוזר למשתמשים חדשים להסתגל במהירות למכשיר השמיעה החדש שלהם.
    • מנגנון רב ערוצי: שתפקידו לזהות ולבודד קולות של דוברים בסביבה רועשת או מרובת דוברים תוך הפחתה משמעותית של רעשי הרקע הגורמים להפרעה.
    • אפשרות למכשיר נטען או מכשיר הפועל על סוללות חד פעמיות: עם כל היתרונות והחסרונות המשתמעים בשני הסוגים לנוחות המשתמש והעדפותיו האישיות.

    מכשירי שמיעה המורכבים מאחורי אפרכסת האוזן

     

    מהם מכשירים המורכבים מאחורי האוזן BTE- Behind The Ear

    "מאחורי האוזן" היא תצורה של מכשירי שמיעה בהם היחידה במכשיר השמיעה אשר כוללת את המיקרופון, המגבר ושאר הרכיבים האלקטרוניים יושבת מאחורי אפרכסת האוזן, כאשר צינורית המחוברת אליה פונה לתוך תעלת השמיעה ומעבירה את הצלילים מן היחידה ישירות לתוך אוזנו של המרכיב. מכשירים אלו ידועים בזכות הוורסטיליות שלהם, יכולתם להפיק עוצמות שמע גבוהות במיוחד ובזכות נוחות התפעול שלהם.

    למי מכשירים אלו מתאימים?

    מכשירי שמיעה המורכבים מאחורי האוזן מרכיבים למשתמשים בכל הגילאים, ובפרט לאנשים מבוגרים, הנהנים מהנוחות הנובעת מגודלו של מכשיר שמיעה והסוללה הגדולה שהוא מסוגל להכיל. בנוסף, הסובלים מירידת שמיעה עמוקה במיוחד יכולים להפיק תועלת מההגברה העוצמתית שמכשירים אלו מציעים. כמו כן, רבים מן הדגמים הזמינים בשוק מכילים חיבור בלוטות' באמצעותו ניתן להתחבר לטלפון הנייד ולמכשירים נוספים. אצלנו במכון שמיעה אודיו סאונד מתאימים באפון אישי את מכשירי שמיעה עבור המשתמש

    אילו סוגים של מכשירים המורכבים מאחורי האוזן קיימים?

    ישנן מספר תצורות של מכשירי שמיעה מסוג זה:

    • מכשירי שמיעה שהרמקול שלהם נמצא בתוך תעלת האוזן RIC (Receiver in the ear)

    מכשיר שמיעה לאנדוריד אוטיקון

    מכשירים אלו מציעים איכות שמע טובה מאוד, משום שהרמקול שלהם נמצא בתוך האוזן, ליד עצבי השמיעה. יחידת העיבוד והקלט נמצאת מאחורי אפרכסת האוזן, כך שגודלה מאפשר שימוש ברכיבים אלקטרוניים מתקדמים ואיכותיים. מכשירים אלו מתאימים לסובלים מירידת שמיעה קלה עד עמוקה.

    מכשיר BTE

    • מכשיר זה הוא למעשה גרסה מוקטנת של תצורת ה-BTE הרגילה, בה הרמקול נמצא בתוך יחידת הקלט והעיבוד המורכבת מאחורי אפרכסת האוזן, והשמע שהוא מפיק מועבר באמצעות צינורית דקה לתוך האוזן. מאחר שקצה הצינורית אינו אוטם לחלוטין את פתח תעלת האוזן, מכשיר זה מספק חוויית שמיעה טבעית יותר. תצורה זו מתאימה לסובלים מירידת שמיעה קלה עד עמוקה.
    • מכשיר עם אטם פלסטי

    מכשיר זה הוא למעשה מכשיר שמיעה רגיל המורכב מאחורי האוזן המחובר באמצעות צינורית השמע לאטם עשוי חומר פלסטי אשר נוצק על פי מידות האוזן של המרכיב. אטם זה מספק בידוד מן הסביבה ומאפשר פעולה יעילה יותר של מכשיר השמיעה, תוך ניצול היתרונות המאפיינים תצורה זו, כמו חיי סוללה ארוכים. מתצורה זו נהנים לרוב ילדים הסובלים מירידת שמיעה, אשר מסתפקים בהחלפת האטם הפלסטי כשהם גדלים.

    מכשירי השמיעה עברו דרך ארוכה עד ימינו והשתנו לבלי היכר. בעבר הרחוק, מי שסבל מירידת שמיעה נאלץ להתנייד עם קרן גדולה אותה היה מקרב לאוזן כשרצה לשמוע, ומי שרצה לשוחח עם אותו אדם היה צריך לדבר ישירות לתוך הקרן. עד לפני זמן לא רב, הפתרון הרווח היה עזר שמיעה גופני – קופסה גדולה שנראתה כמו נגן קסטות נייד אשר הייתה מחוברת לאוזנו של המשתמש. אחריו, הגיעו מכשירי השמיעה המורכבים מאחורי האוזן, שהביאו עמם את בשורת הניידות והקומפקטיות לתחום עזרי השמיעה: מדובר במקלט קטן המורכב מאחורי אפרכסת האוזן ביחד עם צינורית שנכנסת לתוך תעלת האוזן. כיום פתרון זה עודנו רווח ואף משתכלל, ובנוסף אליו מוצגות תצורות חדשות של מכשירי שמיעה מומלצים, בהן מכשירי שמיעה המורכבים בתוך האוזן, בתוך תעלת האוזן וכאלה המוסתרים לחלוטין בתוך תעלת האוזן, והיד עוד נטויה. להשוואת מכשירי שמיעה

    הטכנולוגיה של מכשירי שמיעה המורכבים מאחורי האוזן

    לא תמיד קטן יותר משמעו טוב יותר. ככלל, מכשירי שמיעה בנויים מ-4 רכיבים עיקריים: מיקרופון, מגבר, רמקול קטן ומעטפת חיצונית ששומרת את מכשיר השמיעה במקומו. בשורות הבאות נסקור רכיבים אלו.

    מיקרופון

    מיקרופונים הם אביזרים הניתנים לכיול וכיוונון, והם עשויים חומרים מגוונים. תפקידם לקלוט שמע, להמירו לאות חשמלי ולהעבירו לאחר עיבוד למגבר. כלל האצבע הוא שככל שהמיקרופון גדול יותר, כך הוא מסוגל לקלוט מנעד רחב יותר של צלילים, נמוכים עד גבוהים, בעוד שמיקרופון קטן יותר יאפשר קליטה של טווח צר יותר של צלילים. בחירה מושכלת של מכשיר שמיעה אשר מתאים במאפייניו לירידת השמיעה שלכם צריכה להתחשב באיכותו ובגודלו של המיקרופון המצוי במכשיר.

    מגבר

    המגבר אחראי על קבלת אות השמע והגברתו לכדי צליל עוצמתי וברור. בעבר, מרבית המגברים היו אנלוגיים והשתמשו ברכיבים אלקטרוניים פיזיים על מנת לשנות ולהתאים את אות השמע לירידת השמיעה של המשתמש. זאת בעוד שכיום, במכשירי שמיעה דיגיטליים, הדבר נעשה באמצעות אלגוריתמים חכמים ומודולאריים. לעתים קרובות מכשיר השמיעה יכיל גלגלת או כפתורים פיזיים באמצעותם ניתן לשלוט בעוצמת מכשיר השמיעה, ולעתים השליטה תיעשה באופן אלחוטי, באמצעות שלט או אפליקציה ייעודית לטלפון הנייד (בדומה לאוזניית בלוטות'). אפשרות זו יכולה להועיל במיוחד לסובלים מתפקוד מוטורי לקוי בידיים.

    רמקול

    לאחר שעבר עיבוד במגבר, אות השמע מועבר לרמקול של מכשיר השמיעה, באמצעותו המרכיב שומע צלילים. ככל שרמקול המכשיר גדול יותר, הוא מסוגל להפיק טווח דינאמי יותר של תדרי צליל ולשקף באופן נאמן יותר את תמונת השמע בסביבת המרכיב, ובכך להביא לחוויית האזנה טבעית יותר.

    מתאם פלסטי לאוזן המרכיב (אטם)

    חלק זה במכשיר השמיעה עשוי להיראות פשוט במבט ראשון, שכן מדובר ברכיב אשר עשוי חומר פלסטי המותאם בצורתו לאוזן המרכיב ושומרת את מכשיר השמיעה נייח באוזנו של המשתמש. עם זאת, לרכיב זה השפעה מכרעת על איכות השמע ואופי הצליל שמכשיר השמיעה מפיק – רוחבו, צורתו, החומר ממנו הוא עשוי, צפיפותו ועוד – כל אלה מסוגלים לשנות את טווח הצלילים של מכשיר השמיעה.

    רכיב זה עשוי לרוב מחומרים פלסטיים שאינם גורמים לאלרגיה או מצופים בחומרים כאלה. הוא עשוי להכיל פתחי אוורור זעירים באמצעותם ניתן להפחית את הלחץ הנוצר באוזניים, לחדד צלילים בתדרים גבוהים ולהפחית את העוצמה של צלילים בתדרים נמוכים.

    גמישות ונוחות

    מכשירי שמיעה המורכבים מאחורי האוזן מספקים למשתמש גמישות גדולה בכל הנוגע למגוון המפרטים והרכיבים שמכשיר השמיעה מסוגל להכיל. כך יצרניות מכשירי השמיעה מסוגלת לפנות לקהל רחב של לקוחות, וכל אדם יכול למצוא פתרון שמתאים לו ולצרכיו.

    הגודל כן משנה

    אנשים נוהגים לחשוב שבכל הנוגע לטכנולוגיה, "מכשיר שמיעה קטן יותר הוא טוב יותר". אולם מגבלות טכניות וחוקים פיזיקליים פשוטים הופכים מכשירי שמיעה אשר קטנים מגודל מסוים לפתרון שאינו אידאלי עבור קהל רחב של סובלים מירידת שמיעה. למשל, רבים מעוניינים בכפתורים לשליטה על עוצמת השמע של מכשיר השמיעה על גבי המכשיר עצמו, אולם החל מגודל מסוים מכשירי שמיעה קטנים עושים שימוש בשבבים אלקטרוניים אשר מטפלים בעוצמת השמע. בנוסף לכך, בעיה ממשית שעלולה לקרות במכשירי שמיעה קטנים היא צפצופים שמקורם במכשיר עצמו (feedback). כולנו יודעים מה קורה כשמיקרופון נמצא קרוב מדי לרמקול שאותו הוא משמיע – נוצר צליל צורם וחזק. כך גם עלול לקרות במכשיר השמיעה, כאשר המיקרופון של המכשיר קרוב מדי לרמקול שלו, או כאשר אין בידוד ראוי בין השניים. התוצאה היא שהמרכיב עלול לסבול מצפצופים חזקים וטורדניים הבוקעים מרמקול המכשיר. מכשירי שמיעה המורכבים מאחורי האוזן מאפשרים מרווח מספיק גדול בין המיקרופון לרמקול, ולכן אידאליים עבור הסובלים מירידות שמיעה עמוקות, הנזקקים להגברה עוצמתית במיוחד. כידוע, עוצמת שמע גדולה משמעה קצב צריכת אנרגיה מהיר יותר, אולם מכשירים מתצורה זו מסוגלים להכיל סוללת גדולות יחסית, כך שאורך חיי הסוללה אינו נפגע.

    אז איזה מכשיר שמיעה מתאים לכם?

    כיום כמות יצרניות מכשירי השמיעה, קטלוג מכשירי שמיעה, התצורות, הסגנונות והמפרטים של מכשירי שמיעה עולים על כל דמיון, וכמעט כל אדם יכול למצוא פתרון אשר הולם את צרכי השמיעה שלו, כמו גם את תקציבו, אורח חייו ושיקולים משמעותיים נוספים. המבחר של מכשירי שמיעה עלול להביא לבלבול, אולם אצלנו באתר תוכלו לרכוש מידע אודות מגוון רחב של מכשירי שמיעה, באמצעותו תוכלו להתמצא בקלות בתחום עזרי השמיעה ותוכלו לבחור באופן מושכל את מכשיר השמיעה שמתאים לכם.

    מחירים מכשירי שמיעה מאחורי האוזן

    מחיר מכשירי שמיעה אינו קשור לצורה או גודל של המכשיר. המחיר קשור באיכות של המכשיר, ככל שהמכשיר מתקדם יותר כך במחיר שלו גבוה יותר. טווח מחירים של מכשירי שמיעה הינו רחב

    5/5 - (1 vote)