איך לחסוך כסף ולהשיג הנחות בעת קניית מכשירי שמיעה

מכשירי שמיעה זולים

להדגמת המכשיר בבית שלך ללא התחייבות והצעת מחיר מלא פרטים ונחזור אליכם. או צורו איתנו קשר 0779978814

    זה לא סוד שמכשירי השמיעה הטובים הם יקרים מאוד לזוג מכשירי שמיעה מתקדמים שיכולים לעלות מעל 10,000 ₪ (גם לאחרי כל הנחות).

    אז האם יש דרכים לחסוך כסף בקנית מכשירי שמיעה?

    1.ביטוח בריאות אישי

    תבררו אצל סוכן ביטוח הבריאות האישי שלכם אם הוא משתתף בעלויות רכישת המכשירים.

    2.לא לקנות מכשירי שמיעה זולים

    "הזול עולה יקר בסופו של דבר". הרבה אנשים בוחרים במכשירים הזולים בפעם הראשונה שהם קונים מכשירי שמיעה. בסופו של דבר מתברר שהמכשיר הזול גורם לאי שימוש במכשירים, כיוון שרמת המכשירים נמוכה ולא טובה, והאנשים כן רוצים לשפר את איכות השמיעה שלהם ואז קונים עוד זוג מכשירים. לפיכך, אם זוג המכשירים הראשון נקנו בזול (נניח 3,000 ₪ לזוג מכשירים) זה לא יספק אתכם, ואתם תיקנו עוד מכשירי שמיעה, וכך התשלום עבור הזוג הראשון הוא כסף מבוזבז. לקטלוג מכישיר שמיעה,מומלץ לבדוק כל הדגמים והאופציות

    חשוב לזכור שמכשירי שמיעה הם מוצר בריאותי המלווה אתכם לשנים רבות באופן יום-יומי. המטרה לקנות מכשירי שמיעה היא לא רק כדי לסמן "וי" על קניית מכשיר, אלא לקנות מכשיר טוב שישפר את איכות החיים שלכם ותשמעו בו היטב. לכן חשוב מאוד לבחור את המכשירים המתקדמים (שהם היקרים יותר) מאשר המכשירים הפחות מתקדמים (הזולים יותר) ולא להתפשר על איכות שמיעה. טווח מחירים מכשירי שמיעה

    3.יש לבדוק שהמכשירים הנוכחיים שלכם מכוילים (מכוונים) היטב

    אם יש לכם מכשירי שמיעה, ואתם לא מרוצים מהם מכל סיבה שהיא, חשוב להגיע למכון שבו רכשתם את המכשיר ולשתף אותם בתלונות שלכם על המכשיר, כך שיוכלו לכייל (לכיוון) את המכשירים שלכם. הרבה פעמים כיוון טוב של מכשירי שמיעה משפר מאוד את ביצועי המכשיר.

    4.לבקש הנחה מהמכון

    הרבה מכונים יכולים להעניק הנחות ישירות על מכשירי שמיעה מומלצים דרכם לעזור לאנשים להשיג מכשירים טובים, או לבצע טרייד-אין על מכשירים ישנים או לתת מסלולי תשלומים נוחים.

    5.בבסוד של קופות החולים ברכישת מכשירי שמיעה

    מכשירי שמיעה בקופות החולים נותנות הנחות בעת רכישת מכשירי שמיעה.

    לקוחות בגיל 50 עד 65 זכאים למכשיר שמיעה לכל אוזן פעם אחת לשנה. על פי סל הבריאות. ההשתתפות של הקופה ברכישת המכשיר היא בסכום של 1,068 ש"ח.

    לקוחות בני 18 עד 50 ולקוחות בני 65 ויותר זכאים למכשיר שמיעה לכל אוזן אחת לשלוש שנים. ההשתתפות של הקופה ברכישת המכשיר היא בסכום של 3,642 ש"ח.

    או אפילו היום יש מכונים פרטיים המעניקים הנחות בדיוק בגובה של קופות החולים בלי הצורך בכל התהליך של הקופה וזמני ההמתנה הארוכים שלהם (קבלת אישור לרכישת מכשירי שמיעה אורכת בין חודשיים לשמונה חודשים), ואז מתקבל אותו סכום כמו במכונים בהסדר עם קופות חולים.

    הערה:

    מכשירי שמיעה האיכותיים ביותר הם יקרים בכל מכון שתבחרו בו, לא משנה אילו הנחות המכון מעניק לכם. אין מכשירים חדישים מדרגה עילית שעולים פחות מ-10,000 ₪ לזוג מכשירים (גם אחרי ההנחות).

    Rate this post