בכמה אחוזים מכשירי השמיעה יכולים לשפר לכם את השמיעה ? המדד המדויק המנבא הצלחת המכשירים

להדגמת המכשיר בבית שלך ללא התחייבות והצעת מחיר מלא פרטים ונחזור אליכם. או צורו איתנו קשר 0779978814

    אנשים רבים בעלי ירידת שמיעה שואלים בכמה אחוזים מכשיר שמיעה יכול לשפר להם את השמיעה?

    הדברים החשובים המנבאים את הצלחת "הטיפול" במכשיר שמיעה.

    התשובה תלויה בירידת השמיעה. ככל שירידת השמיעה עמוקה יותר כך אחוזי השיפור בשמיעה הם קטנים יותר. ככל שעצב השמיעה פגוע יותר הוא מקשה יותר על המכשיר להחזיר אתכם לשמיעה הרצויה.

    המדדים החשובים בהצלחת מכשיר שמיעה הם:

    1. סוג מכשיר השמיעה עצמו

    ככל שהמכשיר איכותי יותר ובעל טכנולוגיה מתקדמת יותר כך השיפור בשמיעה הוא גבוה יותר. הביצוע במכשירים החדישים הוא טוב יותר ויש בהם פונקציות שמיעתיות שיכולות לפצות על ירידת השמיעה, ולגרום למרכיב המכשיר תפקוד טוב יותר. למשל יש טכנולוגיה במכשירים המתקדמים הנקראת "הזזת התדרים". טכנולוגיה זו מזיזיה תדרים שאין בהם תגובה לטווח תדרים שיש בהם תגובה, וכך המרכיב לא יאבד את הצלילים הנמצאים בטווח התדרים הזה.

    1. עומק הירידה

    ככל שהירידה עמוקה יותר כך השמיעה והביצועים השמיעתיים שלו גם ירודים יותר. מכשיר שמיעה בסופו של דבר הוא כלי עזר, ולא מכשיר שמחזיר עצב שמיעה פגוע. המכשיר נשען על מה שנשאר מעצב השמיעה על מנת לעזור לו לשמוע טוב יותר.

    1. סוג הירידה

    אם רוב הירידה נמצאת בתדרים שאחראים על הבנת הדיבור השיפור בשמיעה עם המכשירים הוא נמוך. תדרים האחראים על הבנת הדיבור הם תדרים נמוכים ואמצעיים, תדרים גבוהים פחות חשובים להבנת הדיבור.

    1. אחוזי הדיסקרימינציה בבדיקת השמיעה

    דיסקרימינציה זה חלק מבדיקת השמיעה. הבודק מקריא לנבדק מילים בעוצמה גבוהה והנבדק צריך לחזור על המילים. המדד נמדד באחוזים. אם הנבדק לא מצליח לחזור על הרבה מילים המדד שלו יהיה נמוך, והמשמעות היא שהבנת הדיבור אצלו היא פגועה (גם כשהעוצמה חזקה). ככל שהמדד הזה נמוך יותר כך הביצועים עם המכשירים גם יהיו נמוכים יותר.

    אפשר למצוא את המדד הזה מלמטה  (Disc%)בבדיקת שמיעה באוזן ימין ובאוזן שמאל בנפרד.

    5/5 - (1 vote)