דברים חשובים שצריך לדעת לפני שאתם בוחרים מכון שמיעה לרכישת מכשירי שמיעה

דברים חשובים שצריך לדעת לפני שאתם בוחרים מכון שמיעה לרכישת מכשירי שמיעה.

להדגמת המכשיר בבית שלך ללא התחייבות והצעת מחיר מלא פרטים ונחזור אליכם. או צורו איתנו קשר 0779978814

    1.עם איזו חברת יצרן של מכשיר שמיעה הם עובדים?

    בדרך כלל מוכר כל מכון שמיעה מכשירי שמיעה מחברת מכשירי שמיעה מסוימת. אתם לא תמצאו מכון שמוכר מכשירי שמיעה מכל המותגים האפשריים של כל חברות מכשירי שמיעה. המכשירים המומלצים מחברות למכשירי שמיעה מובילות הם: אודיופון אודיו סאונד, אוטיקון, סוניק


    2.איזה דגם של מכשירי שמיעה לקנות?

    מה שחשוב יותר מאשר לבחור מאיזו חברת מכשירי שמיעה לרכוש את המכשירים הוא איזה דגם של מכשיר לרכוש. בכל חברת יצרן יש דגמים רבים, מהדגמים הפשוטים ועד המתקדמים. חשוב מאוד לבחור בדגמים חדישים ומתקדמים.

    3. אחריות על המכשירים

    חשוב לדעת כמה זמן אחריות ניתן למכשיר ומה כוללת האחריות. חלקי מכשירי שמיעה אינם מתקלקלים מהר, אבל זה סביר מאוד שעם השנים נזדקק להחליף רמקול של המכשיר; בנוסף לכך האוזן שלנו באופן טבעי מפרישה שעווה, ועם השנים מצטבר לכלוך על החלקים האלקטרוניים של המכשיר, דבר שעלול לגרום נזקים וקלקולים.

    4. השירות על המכשירים

    השירות המלווה את המכשירים הוא דבר חשוב מאוד. מכשירי שמיעה מצריכים שירות מעת לעת כמו, ניקוי יסודי (אפשר לעשות זאת גם באופן עצמאי) וכיוונים (כיולים) למכשיר. באופן ספציפי בתקופה הראשונית להרכבה. אתם תזדקקו לקיים מספר פגישות לכיול המכשיר בחודש הראשון להרכבתו על מנת להגיע לתוצאות הרצויות שיישארו איתכם למשך הזמן. או אם יש החמרה מסוימת בירידה בשמיעה או שינוי כלשהו תזדקקו להגיע לעוד פגישת לצורך כיוונים.

    5. מעבדה של המכון

    חשוב לדעת אם למכון יש מעבדה משלו, כך זמני הייצור או התיקון של המכשירים יהיה קצר יותר מאשר אם המעבדה היא חיצונית שמכון עובד איתה, וזה מצריך זמני ייצור או תיקון ארוכים ומעייפים יותר.

    6. קלינאי תקשורת מיומן

    חשוב שיהיה במכון צוות של קלינאי תקשורת מיומן ומוכשר להתאמת מכשירי שמיעה. צוות שיודע לעשות את ההתאמה הנכונה של המכשיר המתאים לכם, ולתת את השירות הנכון ביותר (כיולים של המכשיר) עבורכם. תהליך התאמת המכשיר ומתן שירות למכשיר אינם תהליכים פשוטים, כי הם מצריכים איש מקצוע שעבר הכשרה מיוחדת בתחום מכשירי שמיעה.

    7. חוות דעת של לקוחות מהתקופה האחרונה

    מומלץ להתעניין בחוות דעת של לקוחות. אם יש הרבה לקוחות מרוצים משמע שהמכון עובד בצורה הנכונה (מכשירים ומתן שירות טוב). חוות דעת היא בפועל מדד מהימן לכשרות המכון. גם אם יש כמה לקוחות לא מרוצים זה עדיין בסדר, ולא צריך להתרגש מכך, כי מה שחשוב הוא להסתכל על התמונה הכללית.

    8. צורת התשלום

    מכשירי שמיעה אינם הוצאה קטנה וצריך לדעת מהי צורת התשלום במכון: האם אפשר לשלם בתשלומים או באשראי וכו', כדי לדעת אם צורת התשלום יכולה להתאים לכם.

    9. מחיר

    מחיר מכשיר שמיעה אינו קריטריון אם המכון הוא טוב או לא. אין "מכון יקרן או מכון זול". טווח המחירים של מכשירי שמיעה הוא רחב מאוד, ויש הבדל משמעותי במחירים בין הדגמים השונים. באופן כללי טווח המחירים במכונים השונים הקיימים בשוק הוא טווח מחירים דומה. בכל מכון אפשר למצוא מכשירים זולים ומכשירים יקרים (תלוי בדגם המכשיר).

    4.1/5 - (8 votes)