המדריך של אודיו סאונד להסתגלות, שימוש ותחזוקת מכשירי שמיעה

תחזוקת מכשירי שמיעה

להדגמת המכשיר בבית שלך ללא התחייבות והצעת מחיר מלא פרטים ונחזור אליכם. או צורו איתנו קשר 0779978814

 

    מכשירי שמיעה נועדו לשפר גם את השמיעה של הסובלים מירידת שמיעה או מלקות שמיעה וגם לשפר את איכות החיים של מכשירי שמיעה, אבל כדי שמכשירי השמיעה באמת יוכלו לעזור לכם לאורך זמן, חשוב מאוד להשתמש בהם נכון וגם לשמור עליהם ולטפל בהם. הכנו לכם עצות פשוטות ויעילות שיעזרו לכם ליהנות ממכשירי השמיעה שלכם לאורך זמן ולהפיק מהם את המירב, אבל לפני זה, אנחנו, באודיו סאונד, מבקשים להסביר לכם בקצרה על תקופת ההסתגלות למכשירי השמיעה:

    1.כדי להסתגל למכשירי בשמיעה במהירות, רצוי להתאים מכשירי שמיעה בשלבים המוקדמים של ירידת השמיעה, ככל האפשר ולא לחכות שתהיה ירידת שמיעה חמורה יותר, כי אז ההסתגלות תהיה קשה יותר וגם מכשירי השמיעה יהיו פחות יעילים.

    2.יתכן שאחרי שהתחלתם להשתמש במכשירי שמיעה בפעם הראשונה בחייכם, תרגישו בהתחלה אי-נוחות קלה, כי יהיה משהו חדש בתוך האוזן שלכם, שלא הייתם רגילים אליו קודם, או שתשמעו רעשים שלא שמעתם הרבה זמן, או שאולי יהיו לכם צפצופים קלים מהמכשיר.

    אם זה קורה, אל תפסיקו להשתמש במכשיר, זוהי חלק מתקופת ההסתגלות למכשירי השמיעה וזה בדרך כלל חולף אחרי כשבועיים או אפילו פחות. אם אי הנוחות או הצפצופים בלתי נסבלים בצורה קיצונית, תמיד תוכלו ליצור איתנו קשר, באודיו סאונד, ואנחנו נוכל לתת לכם תמיכה מרחוק ואם צריך, נפנה לכם קלינאי תקשורת שיסייע לכם להשתמש במכשירי השמיעה המתקדמים בצורה יעילה יותר ויכוון אותם, במידת הצורך.

    אחרי שעברתם את תקופת ההתגלות למכשיר (וגם תוך כדי), אנחנו ממליצים לכם להשתמש בטיפים הפשוטים שלנו לטיפול ולשימוש במכשירי השמיעה, כדי שתוכלו להשתמש בהם על הצד הטוב ביותר ולשמור עליהם לאורך זמן:

    ניקוי מכשירי שמיעה

    1.בלילה, לפני שאתם הולכים לישון, חשוב להסיר את מכשירי השמיעה מהאוזניים שלכם ולהשאיר אותם במקום קריר ויבש (לא במקרר), כדי שהמגעים של הסוללה ושל המכשיר לא ייסתמו וכך לא תצטרכו להחליף סוללות למכשירי השמיעה לעתים קרובות.

    2.לקנות כמות סוללות שתספיק לחודשיים ולא לקנות כמות גדולה מדי של סוללות, כי סוללות חדשות שלא משתמשים בהן לאורך זמן מתיישנות ומאבדות מהיעילות שלהן.

    3.את הסוללות יש לשמור במקום קריר ויבש (לא במקרר).

    4.אסור להשתמש בסיכות, עפרונות, קיסמים, פינצטה או כל מכשיר חד אחר, כדי להוציא שעווה מהפילטר, כי זה עלול להרוס את מכשירי השמיעה.

    5.כדי למנוע או להפחית הצטברות של שעווה במכשירי השמיעה, מומלץ להסיר אותם רק במקום קריר ויבש ולא במקלחת, כדי שהם לא ייחשפו ללחות או ייפלו על משטחים קשים, כמו כיור, רצפה ועוד. במכשירי השמיעה החדשים יש, לרוב, פילטר שמגן על מכשירי השמיעה מהצטברות שעווה ויש להחליפו או לנקות אותו, מדי פעם.

    6.יש להסיר את מכשירי השמיעה מהאוזניים, לפני שמייבשים את השיער או מורחים עליו קרם, ג'ל או כל חומר אחר ורק אחרי שמסתיים בטיפול בשיער אפשר להרכיב את מכשירי השמיעה שוב. כמובן, שגם לפני התספורת או עיצוב השיער במספרה, יש להסיר את מכשירי השמיעה.

    7.אם מכשירי השמיעה אינם בשימוש, חשוב שתכבו אותם, גם כדי לשמור על אורך חיי הסוללה וגם כדי למנוע צפצופים ורעשים, כי מכשירי שמיעה יכולים להשמיע צפצופים לפעמים.

    8.להרחיק מהישג ידם של ילדים ובעלי חיים, אם יש כאלה בבית.

    מה אתם יכולים לעשות, במידה ומכשירי השמיעה לא עובדים?

    1.לבדוק שהכנסתם את הבטרייה לבית הסוללה כמו שצריך ושבית הסוללה סגור כמו שצריך.

    2.לבדוק שעווה בתוך האוזנייה.

    3.במקרה של מכשיר תוך אוזני, לבדוק את הפילטר של השעווה (ואם יש צורך, להחליף אותו במכון השמיעה).

    4.להחליף סוללה.

    5.במכשירי שמיעה חיצוניים (BTE), לבדוק שהצינורית שמחברת בין המכשיר לתעלת האוזן לא התקפלה.

    6.לוודא שהמכשיר לא נמצא במצב של טלפון, במידה ויש לו מתג טלפון.

    7.לבדוק שהמכשיר אכן דלוק ושגלגל העוצמה מכוון בווליום גבוה. ולנקות מכשירי שמיעה

    אם ניסיתם א כל השיטות הביתיות ומכשירי השמיעה עדיין לא עובדים, אנחנו, באודיו סאונד, נוכל לתקן לכם את מכשירי השמיעה תוך זמן קצר וביעילות.

    5/5 - (1 vote)