השימוש הנפוץ במכשירי שמיעה

להדגמת המכשיר בבית שלך ללא התחייבות והצעת מחיר מלא פרטים ונחזור אליכם. או צורו איתנו קשר 0779978814

 

    אם בעבר רק אנשים שנולדו עם לקות שמיעה, מבוגרים או כאלו שעבדו עם רעשים חזקים היו זקוקים למכשירי שמיעה, היום יש ריבוי של משתמשים במכשירי שמיעה, עד כדי כך שהשימוש במכשירי השמיעה הפך לנפוץ כמו השימוש במשקפיים, בין אם זה משקפי קריאה, משקפי ראייה או עדשות מגע.

    כיום השימוש במכשיר השמיעה הפך הרבה יותר נוח ודיסקרטי מבעבר, הודות למגוון הפתרונות היעילים והנוחים לכל מי שנזקק לשיפור השמיעה שלו, כמו: מכשירי שמיעה זעירים תוך אוזניים, שמתאימים כמעט לכל הסוגים של ירידות השמיעה, מכשירי שמיעה עם שכבה המגינה ממים, מכשירי שמיעה שניתן לכוון מרחוק או באמצעות אפליקציה, כך שלא צריך להוציא את מכשיר השמיעה מהאוזן בפומבי כדי לכוון אותו ועוד.

    אצלנו, באודיו סאונד, יש מגוון מכשירי שמיעה חדישים, מדגמי 2020 ומעלה, המיוצרים בחברות המובילות בעולם לייצור מכשירי שמיעה.

    למה השימוש במכשירי שמיעה הולך ונהיה נפוץ יותר, כמו השימוש במשקפיים?

    הסיבות העיקריות ללקות שמיעה או ירידת שמיעה ברמות שונות, הן בדרך כלל גיל מבוגר, ליקוי שמיעה מולד או אורח חיים הפוגע באיכות השמיעה.

    • גיל מבוגר – היום תוחלת החיים גבוהה מאוד, ולכם יש יותר מבוגרים הנזקקים גם למכשירי שמיעה.
    • בעיה מולדת – מי שנולד עם לקות שמיעה או ירידת שמיעה, זקוק למכשירי שמיעה כבר מגיל מאוד צעיר.
    • קידמה – היום המודעות לבעיות רפואיות ופיזיולגיות מאוד גבוהה, אז יותר הורים דואגים לשלוח את ילדיהם, מגיל מאד צעיר לבדיקות שונות, כיד למנוע בעיות או לפתור בעיות בשלב מוקדם ובין היתר, הם דואגים גם לשלוח לבדיקות שמיעה, אם הילד לא מדבר אחרי גיל מסוים, או לא מגיב כשקוראים לו וכו'.
    • אורח חיים, הכולל שהיה ממושכת בסביבות שמיעה מאתגרות, כמו עבודה תובענית במפעלים שיש בהם מכונות מאוד מרעישות, צבא, שגם שם יש כלי נשק וכלי רכב מאוד מרעישים שיכולים לפגוע בשמיעה באופן משמעותי, מקומות בילוי, כמו מועדוני ריקודים, פאבים וכו', או מקומות צפופים והומי אדם שגם בהם משמיעים מוזיקה מאוד רועשת, כמו קניונים, לונה פארק לילדים וכו'.

    אצלנו באודיו סאונד, יש מכשירי שמיעה שמתאימים לשימוש יומיומי גם למי שנמצא בסביבות שמיעה מאתגרות על בסיס יומי.

    מה קורה למי שלא מרכיב מכשירי שמיעה בזמן?

    גם היום, אנשים עדיין מתביישים להשתמש במכשירי שמיעה, או אפילו לבדוק את השמיעה שלהם, למרות שהם לא שומעים טוב ואולי הם צריכים מכשירי שמיעה, אבל אם קיימת לקות שמיעה או ירידת שמיעה שלא מטופלת בזמן, אז ההסתגלות לשימוש במכשירי שמיעה הופכת להיות יותר קשה, כי המוח, עם הזמן מתחיל לשכוח צלילים מסוימים, אחרי שהוא לא שמע אותם הרבה זמן.

    בנוסף, בעיית שמיעה שלא מטופלת בזמן, בעיקר אצל מבוגרים, יכולה להגדיל את הסיכויים לפתח דימנציה, לפגוע בכישורים החברתיים של מי שסובל מירידת שמיעה שלא מטופלת, כי הוא נוטה להסתגר ולהמעיט במפגשים חברתיים כי הוא מתקשה להשתתף בשיחות חברתיות וכמובן בעיות שמיעה גם פוגעות ביציבות ובשיווי המשקל כי האוזן אחראית גם על שיווי המשקל של הגוף.

    בקיצור, אי שימוש במכשירי שמיעה פוגע באיכות החיים אצל מי שסובל מלקות שמיעה שלא מטופלת וגם אצל קרובי המשפחה שלו וגם אצל הסובבים אותו.

    אם הייתם מתקשים לראות מרחוק, הייתם הולכים לעשות בדיקת ראייה, להתאמת משקפי ראייה או עדשות מגע? ברור שכן. אם הייתם מתקשים לראות את מה שאתם קוראים, הייתם הולכים לעשות בדיקת ראייה, להתאמת משקפי קריאה? אין לי ספק בזה. הייתם מוכנים לנהוג ברכב ללא משקפיים, אם לא הייתם רואים טוב? ברור שלא. אז למה אתם לא הולכים לבדוק את השמיעה שלכם, אם אתם מתקשים להבין את מי שמדבר איתכם? למה שלא תעשו בדיקת שמיעה, אם אתם מרגישים שאתם לא שומעים טוב? אז למה זה בסדר להמשיך ללכת ללא מכשירי שמיעה, גם אחרי שאבחנו אצלכם ירידה בשמיעה או לקות שמיעה כלשהי?  חשבתם מה יקרה אם תנהגו ברכב שלכם ולא תשמעו את מי שצופר לידכם? או אם, תהיה אזעקה ולא תשמעו אותה? במדינת ישראל עדיין יש מלחמת קיום ויכולות להיות אזעקות לפעמים בגלל המצב הבטחוני וכו'.

    אם אתם מתקשים להתנייד, אנחנו באודיו סאונד, יכולים לשלוח אליכם הביתה, את אחד מקלינאי התקשורת המוסמכים שלנו, שיגיעו אליכם, ויתאימו עבורכם את מכשירי השמיעה שהכי מאימים לכם.

    מהם היתרונות בהרכבת מכשירי שמיעה?

    היום יש מכשירי שמיעה שמתאימים לירידות שמיעה קלות, בינוניות וגבוהות. מכשירי השמיעה של היום ניתנים לכיוון עבור מגוון לקויות שמיעה ויכולים לפתור בעיות שנובעות כתוצאה מירידת שמיעה, כמו: הבנת דיבור בשיחות חברתיות בצורה ברורה יותר, הבנת הדיבור בסרטים, סינון רעשים בסביבות שמיעה מאתגרות במקומות הומי אדם, כך שהם יכולים לשפר את איכות החיים גם למי שמנהל אורח חיים תובעני עם עבודה ופעילות מרובה, סריקת הסביבה ב360 מעלות, זיהוי מקור הקול, הנמכה ונטרול של טנטון (צלצולים באוזניים), צפיה בטלוויזיה בהנאה, בלי הצורך להגביר בצורה מוגזמת ובכלל, שיפור באיכות החיים.

     

     

    מי זקוק למכשירי שמיעה?

    • מי שקשה לו להבין מה אנשים לידו אומרים.
    • מי שצריך להגביה את הטלוויזיה בצורה מוגזמת, כך שכל השכנים ישמעו באיזו תוכנית הוא צופה בטלוויזיה
    • מי שמתקשה להבין דיבור חלש או מהיר.
    • מי שמתקשה להבין מאחורי הגב או מרחוק.
    • מי שמבקש מאחרים לחזור על מה שהם אמרו, אחרי שהם לא הבינו מה הם אמרו.

    אם מופיע אצלכם אחד מהתסמינים הנ"ל, תלכו לעשות בדיקות שמיעה ולאחר מכן תפנו אלינו ואנחנו נעזור לכם, באודיו סאונד, להתאים עבורכם מכשירי שמיעה שיתאימו לצרכים שלכם.

    5/5 - (1 vote)