מה ההבדל בין בדיקות שמיעה במכון שמיעה לבדיקות שמיעה בבית הלקוח

בדיקת שמיעה

להדגמת המכשיר בבית שלך ללא התחייבות והצעת מחיר מלא פרטים ונחזור אליכם. או צורו איתנו קשר 0779978814

    מה ההבדל בין בדיקות שמיעה במכון שמיעה לבדיקות שמיעה בבית הלקוח?

    בעבר הלקוח היה צריך להגיע למכון השמיעה, פיזית, כדי שיתאימו לו מכשירי שמיעה אבל היום אפשר גם להגיע לבית הלקוח, בלי שהוא יצטרך לצאת מהבית, כדי להתאים לו מכשירי שמיעה. ההבדל היחיד הוא שבמקום שהלקוח יגיע למכון השמיעה, מכון השמיעה מגיע אליו.

    למי יכול להתאים שירות התאמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח?

    שירות התאמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח יכול להתאים לבני הגיל השלישי, שלעתים קשה להם להתנייד, גם אם הם לא מרותקים לבית או לכאלו שמתקשים להגיע, פיזית למכון השמיעה, או לכאלו שלא רוצים שיראו שהם מגיעים למכון השמיעה, כדי להתאים לעצמם מכשירי שמיעה. שירות שמתאים לכל מי שרוצה שמכון השמיעה יגיע אליו, במקום שהוא יצטרך להגיע למכון השמיעה בעצמו.

    איך מתאימים מכשירי שמיעה במכון השמיעה?

    קובעים פגישה עם קלינאי התקשורת מוסמך של מכון השמיעה ומגיעים, פיזית למכון השמיעה. קלינאי התקשורת מכניס את הלקוח לחדר שקט, עם אודיו מטר ואוזניות ובהתאם לתוצאות הבדיקות, קלינאי התקשורת מתאים לו מכשירי שמיעה ומכוון אותם לפי צרכיו.

    איך מתאימים מכשירי שמיעה בבית הלקוח?

    יוצרים קשר עם מכון השמיעה, בטלפון או דרך האתר של מכון השמיעה, קובעים פגישה עם קלינאי תקשורת מוסמך שמגיע לבית הלקוח עם אודיו מטר נייד + אוזניות + מכשירי השמיעה להתנסות, נכנסים לחדר שקט שאין בו רעשים והפרעות, קלינאי התקשורת עושה את האבחון וההתאמה של מכשירי השמיעה ובהתאם לתוצאות הבדיקה, הוא מתאים לו מכשירי שמיעה שמתאימים לצרכיו והוא גם מכוון אותם.

    באודיו סאונד, אפשר להתאים מכשירי שמיעה גם במכון השמיעה וגם בבית הלקוח, באמצעות אחד מקלינאי התקשורת המוסמכים שלנו, הפרוסים ברחבי הארץ, שמגיעים עד לבית הלקוח, עושים לו את כל הבדיקות והאבחונים וגם נותנים לו להתנסות בשימוש במכשירי השמיעה לפני הרכישה, כדי שהוא יכול לבחור את מכשירי השמיעה שהוא הכי התחבר אליהם.

    מהם היתרונות בהתאמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח?

    1.נוחות – הלקוח לא צריך לצאת מהבית ולהגיע למכון השמיעה, פיזית.

    2.הסביבה הטבעית של הלקוח – יותר קל לקלינאי התקשורת להתאים את עצמו ללקוח, כי הוא יכול לכוון את מכשירי השמיעה, בהתאם לסביבתו הטבעית. פעמים רבות קורה, שזמן קצר אחרי שהלקוח יוצא ממכון השמיעה עם מכשירי השמיעה, הוא מתלונן על כך שהוא לא שומע טוב עם מכשירי השמיעה וצריך לכוון אותם שוב, כדי שהלקוח יוכל לשמוע יותר טוב בעזרת מכשירי השמיעה.

    3.דיסקרטיות – יש לקוחות שלא רוצים שיראו אותם מגיעים למכון השמיעה, אז הם מעדיפים שיגיעו אליהם להתאמת מכשירי שמיעה, כי הם מתביישים להיראות במכון שמיעה.

    מהם היתרונות בהתאמת מכשירי שמיעה במכון השמיעה?

    במכון השמיעה יש חדר ייעודי ושקט לבדיקות, אבחונים והתאמת מכשירי שמיעה.

    במכון השמיעה יש את כל הציוד הדרוש, כשהוא נייח, כדי להתאים מכשירי שמיעה ולעשות בדיקות, כיוונים ואבחונים.

    הלקוח רואה בעצמו את מכון השמיעה, עם כל הציוד והאנשים, כך שזה נותן לו יותר ביטחון, כי עדיין יש אנשים שמעדיפים לראות את החנות והעובדים, לפני שהם רוכשים מוצר כלשהו.

    5/5 - (1 vote)