מכון ומכשירי שמיעה מומלצים בגבעתים

שירות הגעה עד בית הלקוח

כתובת: שירות הגעה עד בית הלקוח

טלפון077-9978814

שעות פעילות:

א' -ה: 8:00-20:00

ו':  8:00-16:00

אתרhttps://www.audiosound.co.il/

שירותים שאנחנו מציעים בבית הלקוח: בדיקת שמיעה עם ציוד נייד ומותאם לבדיקות שמיעה בשטח,הדגמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח לפני הרכישה, התאמת מכשירי שמיעה, כיוונים למכשירי שמיעה, תיקונים מכשירי שמיעה.

סניף גבעתיים

תושבי גבעתיים נעים להכיר! אנחנו מכון השמיעה אודיו סאונד ואנו גאים להוביל בשנים האחרונות מהפכה של ממש בתחום מכשירי השמיעה. לא עוד בירוקרטיה סבוכה עד לקבלת מכשיר השמיעה, לא עוד תורים ארוכים במכוני השמיעה הציבוריים בזמנים לא נוחים, לא עוד התאמה לא נכונה של מכשיר.

מכשירי שמיעה בלוטוס

מהיום אתם יכולים להנות ממכשירי השמיעה הטובים בעולם עם שירות מקיף בבית שלכם, החל משלב בדיקת השמיעה והאבחון המקיף, דרך התנסות והדגמה במכשירים שמתאימים לכם ועד לרכישה הכוללת הדרכה וליווי צמוד עד להסתגלות מלאה למכשירים.

מייד נסביר לכם יותר לעומק על השירות שלנו, אבל רגע לפני חשוב לנו להסביר בדיוק מהי ירידת שמיעה ומדוע מומלץ לטפל בה בהקדם האפשרי.

גבעתיים והסביבה – מדוע חשוב לטפל בירידת שמיעה?

מכשיר שמיעה זעיר

אז מהי בעצם ירידת השמיעה? ובכן בניגוד למה שנהוג לחשוב, ירידת שמיעה נפוצה היא כזו בה הצלילים והקולות שהם למעשה אותות חשמליים, לא עוברים כראוי למוח שמתרגם אותם למה שאנחנו שומעים בפועל. היא מתחילה אצל יותר מחמישים אחוז מהאוכלוסיה החל מגיל 50 וככל שמתבגרים ומחריפה כמעט תמיד עם הזמן. גם צעירים חשופים לירידת שמיעה, בין אם מסיבות גנטיות, מחשיפה ארוכה וממושכת לרעשים חזקים או כתופעות לוואי לאחר טיפולים רפואיים מסוימים או נטילת תרופות כאלה ואחרות.

אז מדוע חשוב כל כך לטפל בירידת שמיעה? ובכן, ירידת שמיעה מרחיקה את מי שסובל ממנה מסיטואציות חברתיות עקב קושי הולך וגובר "להישאר בעניינים" ולהבין על מדברים בשיחות שגרתיות. המצב הזה מוביל רבים בסופו של דבר לדיכאון חמור, חרדות וריגרסיה חברתית ומקשה על התנהלות רגילה בעבודה, בסיטואציות חברתיות, בסידורים פשוטים ובעצם בכל רגע בחיים כמעט.

בנוסף חשוב מאד לדעת כי ירידת שמיעה שאינה מטופלת בזמן תחמיר בסופו של דבר, עד לנקודה בה לא ניתן יהיה לטפל בה יותר. לכן, אם יש לכם חשד, אפילו קל שבקלים שאתם סובלים מירידת שמיעה, צרו קשר ואנו נשמח לסייע ולבדוק איך אפשר לעזור.

בדיקת שמיעה ואבחון שמיעה – גבעתיים והסביבה

אז איך זה עובד? ובכן, השלב הראשון בהתאמת מכשיר שמיעה הוא בדיקת שמיעה מקיפה. לאחר שתצרו איתנו קשר יגיע אליכם קלינאי תקשורת בזמן שנוח לכם לבדיקה מקיפה הכוללת:

  • בדיקת שמיעה: שמתבצעת באמצעות מכשיר האודיומטר המאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות. המכשיר ישמיע צלילים באוזניות ובכל פעם שהנבדק שומע צליל עליו לתת אינדיקציה על ידי הרמת יד. כך ניתן למפות את ירידת השמיעה ולהבין באיזה מן האוזניים היא מתרחשת ובאילו דציבלים בדיוק.
  • ריאיון אישי: כעת חשוב שנכיר אתכם, את אורח החיים שלכם ומהם בדיוק הצרכים השמיעתיים שלכם. כאן תוכלו לראות את השוואת מכשירי השמיעה הטובים בעולם ולהבין איזה מהם מתאימים לכל צורך שמיעתי ולכל אורח חיים.
  • גרף השמיעה: בסוף התהליך הזה יתקבל מסמך מפורט המכיל מידע חיוני על ירידת החיים שלכם שיוצלב עם הצרכים השמיעתיים שלכם. מכאן יוכל קלינאי התקשורת להמליץ לכם על מכשירי שמיעה מתאימים, בהם תוכרלו להתנסות בנקודה הזאת.

התנסות במכשירי שמיעה מובילים – גבעתיים ויישובי הסביבה

מכשיר שמיעה זעיר

כאמור, ישנם סוגי מכשירי שמיעה רבים ועל הנייר יכול להיות שיהיה יותר מאחד שיתאים לכם. השלב החשוב הזה יעזור לסנן דגמים אחדים כך שתוכלו למצוא אך ורק את המכשיר שהכי מתאים לכם ולהבין בדיוק איך החיים שלכם יראו עם השימוש בו. הקפידו לשים לב לדברים הבאים:

  • נוחות בהרכבה: ישנם תצורות שונות למכשירי שמיעה וביניהן מכשירי שמיעה זעירים, מכשירים גדולים יותר המורכבים מאחורי האוזן, מכשירים המורכבים מאחורי האוזן עם צינורית קטנה המחוברת למיקרופון שנכנס אל תעלת האוזן וכן הלאה. חשוב לבחור במכשיר המספק לכם נוחות מקסימלית בהרכבה.
  • שמיעה: האם אתם מצליחים לשמוע טוב יותר את קלינאי התקשורת שעומד מולכם בשיחה קרובה? האם אתם מצליחים לשמוע טוב יותר דוברים בטלפון או את הצלילים בטלוויזיה? האם אתם שומעים גם רעשי רקע מוגברים או רק את הצלילים הרצויים?
  • נוחות בתפעול: ישנו גם שוני בתפעול של המכשירים בין מותגי מכשירי השמיעה השונים. חלק מהמכשירים פשוטים יותר וחלק מהם מעט מורכבים יותר לתפעול. אם אתם מעדיפים שלא להסתבך עם הרבה כפתורים, מומלץ לבחור במכשירים עם הכפתורים הבסיסיים יותר.

רכישה ותחילת שימוש במכשיר שמיעה חדש – גבעתיים והסביבה

 כעת כל שנותר הוא לבחור את מכשיר השמיעה שמתאים לכם לאחר שהתנסיתם והתרשמתם מדגמים שונים. כעת יבצע קלינאי התקשורת התאמת מכשיר שמיעה תיאורטית לדגם שבחרתם. למה הכוונה? ובכן, הוא יכייל את ההגדרות במכשיר שהודגם ויתעד באופן מדויק את השינויים. במידה ותבחרו במכשיר שמיעה בהאתמה אישית למבנה האוזן הוא גם ייקח מידות וכך כאשר הוא יגיע אליכם שוב כעבור מספר ימים עם מכשיר חדש, זה יהיה מכשיר שכבר מוכן לתחילת השימוש.

חשוב לנו לציין בנקודה הזאת כי הסתגלות למכשיר שמיעה חדש היא תהליך ארוך לעיתים שעשוי לארוך מספר חודשים. ההצלחה תלויה במידה רבה בכם ובנכונות שלכם להסתגלות ולגמישות. אנחנו כמובן נהיה לצדכם בכל שלב ונשמח לסייע בכל שאלה, בקשה או קושי העולה במהלך הדרך – גם אם יש צורך בביקורים נוספים כמובן.

מכשירי השמיעה שלנו – גבעתיים והסביבה

כשמדובר על שירות מכשירי שמיעה עד הבית אנחנו בלי שום ספק הכתובת שלכם, אבל חשוב מאד שתדעו שאנו עובדים עם מותגי מכשירי השמיעה המובילים בעולם. הנה כמה מהשמות של המותגים ששווה להכיר.

  • ניו סאונד – חברה אמריקאית יחסית חדשה בשוק המשווקת מכשירי שמיעה איכותיים ומתקדמים עם מנגנונים משוכללים, אפשרות לחיבור לבלוטוס', אפשרות טעינה וכמובן מנגנונים מתקדמים לסינון רעשי רקע ולחלוקה נכונה של מקורות השמע בערוצים דיגיטליים.
  • אוטיקון: חברה ותיקה ומנוסה במיוחד המייצרת מכשירי שמיעה מתקדמים ומשוכללים ביותר המאפשרים שמיעה נוחה וטבעית גם בסיטואציות הרועשות והעמוסות ביותר.
  • אודיפון: ענקית מכשירי השמיעה מדנמרק המשווקת מזה שנים רבות מכשירי שמיעה איכותיים בהם משתמשים מאות אלפים ברחבי העולם.

יתרונות השירות עד הבית – גבעתיים ויישובי הסביבה

אם אתם עדיין מתלבטים אם לעבור את התהליך איתנו או בדרך הרגילה עם קופות החולים, חשוב שתדעו כי בשל עומסים רבים, תהליך ההתאמה בקופות החולים עשוי לקחת חודשים ארוכים. בנוסף הוא יצריך מכם יציאות רבות מהבית וביקורים לרופא המשפחה, רופא "אף, אוזן, גרון", מכוני שמיעה שונים שעשויים להיות רחוקים מכם וכן הלאה.

בנוסף חשוב לדעת שעל מנת לממש את ההנחות המגיעות לכם מקופת חולים ברכישת מכשירי שמיעה, תאלצו להגיש הרבה מאד מסמכים עם בירוקרטיה לא פשוטה כלל.

לעומת זאת איתנו, לא רק שכל התהליך כולו, החל מבדיקת השמיעה ועד להתאמה מדויקת של מכשיר השמיעה – נעשה אצלכם בבית, אלא שהוא לרוב לא אורך יותר משבועות ספורים עד חודש.

מעבר לכך אנו מקפידים על בדיקה יסודית ומקיפה שלרוב לא מתאפשרת במכונים הציבוריים והכל בסביבה המוכרת לכם, בה תבלו לא מעט לאחר רכישת המכשיר.

לסיכום, אם אתם עדיין מתלבטים אם יש צורך במכשיר שמיעה, דעו שאין מנוס וחשוב מאד לטפל בירידת שמיעה. אנו נשמח להיות לצדכם בכל רגע בתהליך ולדאוג שאתם מפיקים את המקסימום מהשימוש במכשיר השמיעה החדש שלכם.

4.5/5 - (2 votes)

[gico-faq-details]