מכון מכשירי שמיעה אזור

שירות הגעה עד בית הלקוח

כתובת: שירות הגעה עד בית הלקוח

טלפון077-9978814

שעות פעילות:

א' -ה: 8:00-20:00

ו':  8:00-16:00

אתרhttps://www.audiosound.co.il/

שירותים שאנחנו מציעים בבית הלקוח: בדיקת שמיעה עם ציוד נייד ומותאם לבדיקות שמיעה בשטח,הדגמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח לפני הרכישה, התאמת מכשירי שמיעה, כיוונים למכשירי שמיעה, תיקונים מכשירי שמיעה.

סניף אזור

היום אפשר לקבל מכשירי שמיעה בהתאמה אישית גם באזור

כבר לא צריך להגיע לקופות החולים כדי להתאים מכשירי שמיעה מתקדמים, יש המון מכוני שמיעה פרטיים ברחבי הארץ, שניתן להגיע אליהם בהתראה קצרה, כדי לקבל מכשירי שמיעה מכל הסוגים, גם בסבסוד של קופות החולים. היום אפשר לקבל מכשירי שמיעה בהתאמה אישית גם באזור, בלי לצאת מהבית, בלי לחפש חנייה ובלי לנסוע רחוק, כדי לרכוש מכשירי שמיעה איכותיים. לנו, באודיו סאונד, מכון שמיעה פרטי מוביל בתחומו, יש את מכשירי השמיעה רק מדגמי 2019 ומעלה ורק מהחברות המובילות בעולם לייצור מכשירי שמיעה, אין לנו מכשירי שמיעה מדגמים ישנים, דגמים בינוניים או דגמים בסיסיים, וכל זה בעלות שכוללת את המימון של קופת החולים. אצלנו קלינאי התקשורת מגיע לבית הלקוח, להתאמת מכשירי שמיעה בהתאם לצורכי הלקוח.

קלינאי התקשורת של אודיו סאונד מגיעים גם לאזור

אנחנו באודיו סאונד, עובדים בכל הארץ ומגיעים להתאים מכשירי שמיעה בבתים של הלקוחות בכל הארץ, תוך שמירה על קשר שוטף עם כל הלקוחות גם אחרי רכישת המכשיר, כי חשוב לנו שהלקוח ישתמש במכשירי השמיעה שהוא רכש אצלנו. קלינאי התקשורת של אודיו סאונד מגיעים גם לאזור, קלינאי תקשורת מוסמכים עם ניסיון מוכח בהתאמת מכשירי שמיעה באופן אישי על הצד הטוב ביותר, כך שאנחנו דואגים שכל לקוח ולקוח שלנו יהיה מרוצה מיצירת הקשר הראשוני ואחרי רכישת מכשירי השמיעה, הוא מצטרף למשפחה החמה והאוהבת של אודיו סאונד.

אודיו סאונד משפחה גדולה להתאמת מכשירי שמיעה

אצלנו, באודיו סאונד, היחסים עם הלקוח לא מתחילים ונגמרים רק ברכישת מכשירי השמיעה, אלא גם הרבה אחרי. זאת אומרת שכל מי שרכש אצלנו מכשירי שמיעה באודיו סאונד אי פעם, אנחנו מתייחסים אליו כאל בן משפחה אהוב, כי אנחנו מאוד אוהבים את הלקוחות שלנו. אודיו סאונד, הוא מכון שמיעה שהולך ומתרחב, אבל אנחנו לא מוותרים על מתן יחס אישי לכל אחד מהלקוחות שלנו, כך שהם יכולים לפנות אלינו בכל עת לקבל תמיכה והדרכה, כמה שהם צריכים. יש לנו צוות ותיק ומנוסה של קלינאי תקשורת מוסמכים, שמתמחים בהתאמה אישית של מכשירי שמיעה, המתאימים לצורכי כל לקוח ולקוח.

אודיו סאונד הרחיבה את שירותיה גם לאזור

אודיו סאונד זהו מכון שמיעה מוביל בקנה מידה ארצי, שמתרחב כל הזמן, בזכות השירות המעולה שלנו, כי אנחנו לא מתפשרים על איכות ואנחנו מתעקשים שכל הלקוחות שלנו ישתמשו במכשירי השמיעה שלנו ואם צריך, אנחנו נותנים חיזוקים והדרכות נוספות, כולל עוד תיקונים וכוונים של מכשירי השמיעה, כדי שהם יעזרו ללקוח וישפרו את איכות החיים שלו. שיפור באיכות השמיעה הוא שיפור באיכות החיים. רצוי מאוד להגיע למכון השמיעה להתאמת מכשירי שמיעה גם אם ירידת השמיעה היא בינונית או קלה, כי ככל מטפלים בלקות השמיעה או בירידת השמיעה מוקדם יותר, קל יותר לשקם את השמיעה בעזרת שימוש במכשירי השמיעה, שיכולים גם לעזור לשקם את הדיבור.

מכשירי שמיעה זעירים שמתאימים למבוגרים

מכשירי השמיעה של אודיו סאונד הם דיגיטליים ועם טכנולוגיות ייחודיות ומתקדמות ביותר, אבל הם מאוד ידידותיים ונוחים לתפעול, גם למי שמפחד מטכנולוגיה, כך שגם מבוגרים שכל קשר בינם לבין טכנולוגיה, הוא מקרי בהחלט, ימצאו שהשימוש במכשירי השמיעה הזעירים שלנו הוא פשוט וקל, בלי הצורך להתעסק עם חלקים קטנים ולהרכיב את מכשירי השמיעה בצורה מסובכת, כי מכשיר השמיעה בוני רק מחלק אחד שמחדירים לתעלת האוזן.