מכון מכשירי שמיעה בבת ים

שירות הגעה עד בית הלקוח

כתובת: שירות הגעה עד בית הלקוח

טלפון077-9978814

שעות פעילות:

א' -ה: 8:00-20:00

ו':  8:00-16:00

אתרhttps://www.audiosound.co.il/

שירותים שאנחנו מציעים בבית הלקוח: בדיקת שמיעה עם ציוד נייד ומותאם לבדיקות שמיעה בשטח,הדגמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח לפני הרכישה, התאמת מכשירי שמיעה, כיוונים למכשירי שמיעה, תיקונים מכשירי שמיעה.

סניף בת ים

התאמת מכשירי שמיעה עד הבית בבת ים,

אודיו סאונד, חברה מובילה בשיווק והתאמת מכשירי שמיעה בכל הארץ, כולל מתן הנחות של קופות החולים במקום, מתאימה את מכשירי השמיעה, החל מההתאמה הראשונית, בבית הלקוח ועכשיו אנחנו מגיעים גם לבת ים. אם אתם מבת ים ואתם צריכים מכשירי שמיעה, לשיפור איכות השמיעה שלכם, שתשפר גם את איכות החיים שלכם, נשמח להגיע אליכם הביתה עם קלינאי תקשורת מקצועי ומיומן ועם ציוד בדיקת השמיעה החדיש והמשוכלל שלנו, כך שנוכל לבדוק את השמיעה שלכם בזמן אמת, בסביבה הטבעית שלכם ולהתאים לכם מכשירי שמיעה שיתאימו לצרכים שלכם.

מכון שמיעה נייד בבת ים – מה זה אומר?

במקום להגיע למכון השמיעה פיזית, בין אם למכון שמיעה פרטי או למכון שמיעה של קופת חולים, מכון השמיעה מגיע אליכם הביתה, על כל המשתמע מכך. מכון שמיעה בבת ים, כולל ציוד חדיש ונייד, הזהה לחלוטין מבחינת איכויות וביצועים לציוד הנייח הקיים במכוני השמיעה, כולל אודיומטר, אוזניות ומכשירי השמיעה עצמם, שהלקוח יכול להתנסות בשימוש בהם עוד לפני הרכישה. למה להגיע למכון שמיעה בתל אביב, או במקום אחר בארץ, אם יש מכון שמיעה נייד בבת ים? בנוסף, אם יש צורך, מכון השמיעה יגיע אליכם הביתה.

מחירים של מכשירי השמיעה בבת ים,

אנחנו, באודיו סאונד, משווקים אך ורק את מכשירי השמיעה הכי טובים והכי חדשים בשוק, באיכות הכי טובה שיש. אין לנו מכשירי שמיעה באיכות בסיסית או בינונית. מי שפונה אלינו לקבל שירות, אנחנו יכולים להגיע אליו תוך 48 שעות ולהתאים לו במקום מכשירי שמיעה שיתאימו לצרכיו. מחירים של מכשירי השמיעה בבת ים, כוללים את ההנחות של קופות החולים, ללא תורים, טפסים ופרוצדורה. מאוד חשוב לנו שהלקוח יהיה מרוצה וישפר את איכות החיים שלו, בעזרת מכשירי השמיעה שלנו. כבר אין צורך להגיע לקופות החולים או לבקש מהם החזר כדי לקבל מכשירי שמיעה מסובסדים, אנחנו מראש ניתן לכם את מכשירי השמיעה עם המחירים אחרי ההנחות של קופות החולים.

התאמת מכשירי שמיעה בבת ים,

נעשית בדרך היעילה ביותר ועל הצד הטוב ביותר. התקשרו אלינו עוד היום לאודיו סאונד והצוות המקצועי והמיומן שלנו יגיע אליכם עד הבית, גם אם אתם גרים בבת ים. התאמת מכשירי שמיעה בבת ים, נעשית ע"י קלינאי תקשורת מיומן עם ניסיון מוכח בהתאמת מכשירי שמיעה, באמצעות בדיקת שמיעה עם אודיומטר נייד ואוזניות שבעזרתם קלינאי התקשורת יתאים לכם את מכשירי השמיעה שהכי מתאימים לכם. התאמת מכשירי שמיעה מתקדמים בבת ים, כוללת התאמה של מכשירי שמיעה עם מנגנון חיצוני, מנגנון שמיעה פנימי, מכשירי שמיעה גדולים או מכשירי שמיעה קטנים. תלוי עם מה הלקוח ירגיש הכי בנוח ומה הכי מתאים לצרכים שלו. באודיו סאונד, יש לנו גם את מכשירי השמיעה הזעירים ביותר בעולם, שכמעט לא מבחינים בהם, מהחברות המובילות בעולם לייצור מכשירי שמיעה.

אצלנו, באודיו סאונד, הלקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי החל מהקשר הראשוני עם הלקוח וכל פעם שהוא צריך שירות הוא מוזמן ליצור איתנו קשר ואם הוא לא יוצר איתנו קשר, אנחנו מתקשרים אליו לוודא שהוא אכן משתמש במכשירי השמיעה ושהם באמת משפרים את איכות החיים שלו. חשוב לנו מאוד שהלקוחות שלנו יישארו איתנו לאורך זמן ויהיו תמיד מרוצים. אנחנו נותנים שירות על הצד הטוב ביותר בכל רחבי הארץ.

5/5 - (1 vote)