מכון מכשירי שמיעה בנס ציונה

שירות הגעה עד בית הלקוח

כתובת: שירות הגעה עד בית הלקוח

טלפון077-9978814

שעות פעילות:

א' -ה: 8:00-20:00

ו':  8:00-16:00

אתרhttps://www.audiosound.co.il/

שירותים שאנחנו מציעים בבית הלקוח: בדיקת שמיעה עם ציוד נייד ומותאם לבדיקות שמיעה בשטח,הדגמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח לפני הרכישה, התאמת מכשירי שמיעה, כיוונים למכשירי שמיעה, תיקונים מכשירי שמיעה.

סניף נס ציונה

התאמה ורכישה של מכשירי שמיעה בנס ציונה

מהיום אפשר להזמין התאמה של מכשירי שמיעה גם בנס ציונה, מבלי להתפשר על איכות ומחיר. באודיו סאונד אנחנו נותנים שירות של התאמת מכשירי שמיעה בבית בלקוח, בלי שהוא יצטרך להגיע, פיזית, למכון השמיעה. יש לנו, באודיו סאונד צוות מקצועי של קלינאי תקשורת מוסמכים, שמתמחים בהתאמת מכשירי שמיעה והם עובדים בכל הארץ. עלות הביקור להתאמת מכשירי היא בין 100 ל-150 ₪ ואחרי התאמת המכשיר הלקוח זכאי לעוד שתי פגישות עם קלינאי תקשורת מאודיו סאונד, שיגיע אליו הביתה, ללא עלות. קלינאי התקשורת מגיע לבית הלקוח גם עם מכשירי השמיעה, כך שהלקוח יכול להתנסות עוד לפני הרכישה בשימוש במכשירי השמיעה, כך שהוא יודע מראש מה הוא קונה. לאחר רכישת המכשיר, קלינאי התקשורת מודד את האוזניים של הלקוח, כדי שנכין לו במעבדה שלנו, באודיו סאונד, מכשירי שמיעה שיתאימו למידותיו.

עלות מכשירי השמיעה בנס ציונה

כבר לא צריך לעבור דרך קופת החולים, כדי לרכוש מכשירי שמיעה בסבסוד של קופות החולים. באודיו סאונד, אפשר פשוט להזמין פגישה עם קלינאי תקשורת שיגיע אליכם הביתה עם ציוד להתאמת מכשירי שמיעה ומכשירי השמיעה עצמם ולבסוף רוכשים את מכשירי השמיעה בעלות שכוללת את הסבסוד של קופות החולים. באודיו סאונד, אפשר לרכוש מכשיר שמיעה באיכות מהשורה הראשונה במחיר סביר. באודיו סאונד יש מכשירי שמיעה רק ברמה איכותית גבוהה, אין לנו מכשירי שמיעה באיכות בינונית או בסיסית. חשוב לנו שהלקוח ירכוש אצלנו מכשירי שמיעה וישתמש בהם לאורך זמן. אצלנו לא צריכים להתפשר על איכות כדי לרכוש מכשירי שמיעה מעולים במחירים סבירים. עלות מכשיר השמיעה בנס ציונה כוללת את הסבסוד של קופת החולים.

מכון שמיעה של אודיו סאונד בנס ציונה

מכון השמיעה של אודיו סאונד עובד בפריסה ארצית ועכשיו יש מכון שמיעה של אודיו סאונד גם בנס ציונה, שכולל הגעה לבית הלקוח, כדי להתאים לו מכשירי שמיעה. באודיו סאונד נותנים שירות מעולה ועובדים רק עם המכשירים החדישים והטובים ביותר בעולם, אבל המחירים שלנו סבירים, כי הם כוללים כבר א המימון של קופת החולים. אם אתם מתקשים להתנייד או שלא נוח לכם לצאת מהבית, כדי לרכוש מכשירי שמיעה, מסיבה כלשהי, אנחנו נדאג שאחד מקלינאי התקשורת המוסמכים והמומחים שלנו יגיע אליכם עד הבית להתאים לכם מכשירי שמיעה בהתאם לצרכים שלכם. רכישת המכשיר כוללת אחריות והדרכה לכל החיים ועוד שני ביקורים בבית הלקוח ללא עלות. כל ביקור נוסף, מעבר לשני הביקורים עולה בין 100 ל-150 ₪, בהתאם לאזור בו הוא גר.

חשוב לנו הקשר עם הלקוח גם לאחר רכישת מכשירי השמיעה

אצלנו הלקוח, באודיו סאונד, מקבל שירות של הדרכה ואחריות על מכשירי השמיעה מתקדמים לכל החיים והוא תמיד מוזמן ליצור איתנו קשר בנוגע לשימוש במכשירי השמיעה. השימוש במכשירי השמיעה בשנים האחרונות הפך לנפוץ, כמעט כמו השימוש במשקפיים, כי לקות השמיעה או ירידת היום יכולים להיות גם נרכשים מסיבות של גיל וסביבה וירידת שמיעה או לקות שמיעה לא חייבים להיות משהו מולד. למי שמתבייש שיראו שהוא הולך עם מכשירי שמיעה, אנחנו יכולים להתאים לו מכשירי שמיעה זעירים, שהם כמעט לגמרי בלתי נראים, כדי שהוא ירגיש איתם הכי נוח בעולם. מכשירי השמיעה הזעירים הם כמו עדשות מגע למי שלא רוצה ללכת עם משקפיים.

5/5 - (1 vote)