מכון מכשירי שמיעה בפתח תקווה

שירות הגעה עד בית הלקוח

כתובת: שירות הגעה עד בית הלקוח

טלפון077-9978814

שעות פעילות:

א' -ה: 8:00-20:00

ו':  8:00-16:00

אתרhttps://www.audiosound.co.il/

שירותים שאנחנו מציעים בבית הלקוח: בדיקת שמיעה עם ציוד נייד ומותאם לבדיקות שמיעה בשטח,הדגמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח לפני הרכישה, התאמת מכשירי שמיעה, כיוונים למכשירי שמיעה, תיקונים מכשירי שמיעה.

פתח תקווה

מכון שמיעה שמגיע לבית הלקוח בפתח תקווה

אודיו סאונד, היא אחד ממכוני השמיעה היחידים בארץ שמגיעים עד בית הלקוח, כדי להתאים מכשירי שמיעה בהתאמה אישית. ברוב מכוני השמיעה, הלקוח צריך להגיע למכון השמיעה, פיזית, כדי לעבור בדיקת שמיעה ולקבל מכשירי שמיעה בהתאמה אישית. במקום שהלקוח יגיע למכון השמיעה, מכון השמיעה מגיע לבית הלקוח בפתח תקווה. איך עושים את זה? פונים לאודיו סאונד בטלפון או דרך האתר ונציג קובע לגם פגישה עם קלינאי תקשורת מוסמך שמתמחה בהתאמת מכשירי שמיעה, שמגיע אליכם הביתה עם אודיומטר נייד ומכשירי שמיעה, ובעזרת הבדיקות המתאימות הוא מתאים לכם במקום מכשירי שמיעה שיתאימו לצרכים שלכם. בנוסף, אתם יכולים להתנסות המכשירי השמיעה של אודיו סאונד, מה שיעזור לכם לבחור את מכשירי השמיעה שהכי התחברתם אליהם.

מכשירי שמיעה זעירים בפתח תקווה

באודיו סאונד, יש לנו מכשירי שמיעה זעירים, ומכשירי שמיעה מהדגמים החדישים ביותר שיש בשוק מכשירי השמיעה, אשר מיוצרים בחברות המובילות בעולם לייצור מכשיר שמיעה. מכשירי שמיעה זעירים בפתח תקווה, כוללים מערכת דיגיטלית מתקדמת והם מאוד קלים לשימוש, גם לקהל המבוגר וגם למי שלא ממש טכנולוגי. קלינאי התקשורת של אודיו סאונד נותנים ללקוחות הדרכה ותמיכה, החל מרכישת המכשיר וגם אחרי הרכישה, כדי לדאוג שמכשירי השמיעה שרכשתם, אכן מתאימים לכם ועוזרים לכם לשמוע יותר טוב וכך לשפר את איכות החיים שלכם. כיום יש מכשירי שמיעה זעירים שיכולים להתאים גם למי שיש ירידת שמיעה קשה. אפשר ללכת עם מכשירי שמיעה ולהרגיש בלי.

איך אודיו סאונד נותנת שירות בפתח תקווה?

אודיו סאונד הוא מכון שמיעה מוביל בתחום מכשירי השמיעה בארץ והוא בין מכוני השמיעה הבודדים שמגיע לתת שירות עד בית הלקוח. אודיו סאונד עובדת בכל חלקי הארץ, אז איך אודיו סאונד נותנת שירות בפתח תקווה? פשוט מאוד. יוצרים קשר עם אודיו סאונד בטלפון או דרך האתר וקלינאי תקשורת יגיע אליכם תוך 48 שעות, עם אודיומטר נייד ועם מבחר מכשירי השמיעה שלנו והוא יתאים לכם מכשירי שמיעה שיתאימו לצרכים שלכם וגם ייתן לכם להתנסות במכשירי השמיעה, כדי שתוכלו לבחור את מה שהכי מוצא חן בעיניכם.

מכשירי שמיעה בפתח תקווה, בלי שלקוח יצא מהבית

ברוב המקרים כדי לרכוש מכשירי שמיעה דרך קופות החולים, צריך לקבוע תור למכון השמיעה של קופת החולים, לחכות לתור בין חודש לעשרה חודשים ולהגיע פיזית לאחד ממכוני השמיעה של קופת החולים. אפשר להגיע למכון שמיעה פרטי ולקבל מכשיר שמיעה עם הסבסוד של קופת החולים. במקרים בהם הלקוח מרותק לבית, קופות החולים ידאגו שקלינאי תקשורת יגיע אליו הביתה להתאים לו מכשירי שמיעה, אבל כדי להתאים מכשירי שמיעה בפתח תקווה, בלי לצאת מהבית, אפשר להזמין קלינאי תקשורת שמתמחה בהתאמת מכשירי שמיעה, מאודיו סאונד, אליכם הביתה, גם אם אתם לא מרותקים לבית. קלינאי התקשורת של אודיו סאונד מגיע לבית הלקוח עם אודיומטר וציוד להתאמת מכשירי שמיעה ועם מבחר מכשירי השמיעה שמשווקים ע"י אודיו סאונד והוא גם עושה לכם בדיקת שמיעה, כדי להתאים לכם מכשירי שמיעה ולכוון אותם בהתאם לירידת השמיעה שלכם וליקוי השמיעה שלכם, ובנוסף, הוא גם נותן לכם להתנסות במבחר מכשירי השמיעה המשובחים שלנו, כדי שתוכלו לבחור את מכשירי השמיעה שהכי אהבתם מתוך ההתנסות שלכם.

4.5/5 - (2 votes)