מכון מכשירי שמיעה בראשון לציון

שירות הגעה עד בית הלקוח

כתובת: שירות הגעה עד בית הלקוח

טלפון077-9978814

שעות פעילות:

א' -ה: 8:00-20:00

ו':  8:00-16:00

אתרhttps://www.audiosound.co.il/

שירותים שאנחנו מציעים בבית הלקוח: בדיקת שמיעה עם ציוד נייד ומותאם לבדיקות שמיעה בשטח,הדגמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח לפני הרכישה, התאמת מכשירי שמיעה, כיוונים למכשירי שמיעה, תיקונים מכשירי שמיעה.

סניף תל אביב

מכשירי שמיעה בהתאמה אישית בראשון לציון

אנחנו, באודיו סאונד מתמחים בהתאמת מכשירי שמיעה ללקוחות בכל הארץ ועכשיו אנחנו מתאימים מכשירי שמיעה בהתאמה אישית בראשון לציון, כך שאם אתם גרים בראשון לציון וזקוקים למכשירי שמיעה, אחד מקלינאי התקשורת המוסמכים שלנו יגיע אליכם הביתה וידאג להתאים לכם מכשירי שמיעה על הצד הטוב ביותר, בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם. אודיו סאונד הוא אחד ממכוני השמיעה היחידים בארץ שכולל הגעה לבית הלקוח כדי להתאים לו מכשירי שמיעה. הציוד הנייד שלנו להתאמת מכשירי השמיעה הוא לא פחות איכותי מציוד השמיעה הנייח שקיים במכוני השמיעה. יתרון נוסף בהתאמת מכשירי השמיעה בבית הלקוח, הוא היכולת להתאים את מכשירי השמיעה בהתאם לצורכי הלקוח בסביבתו הטבעית והמוכרת, כך שאפשר יהיה לכוון את המכשיר, כולל סינון רעשים, הגברת קול במקומות מסוימים ובכלל לבנות תוכניות שמיעה שיתאימו לסביבה בה הלקוח נוהג לשהות רוב הזמן.

מכשירי שמיעה דיגיטליים עם טכנולוגיות מתקדמות ביותר בראשון לציון

באודיו סאונד מוכרים רק מכשיר שמיעה ברמת איכות גבוהה, אין לנו מכשירי שמיעה ברמת איכות בינונית או בסיסית. מכשירי השמיעה של אודיו סאונד מיוצרים על ידי החברות המובילות בעולם לייצור מכשירי שמיעה ויש לנו דגמים רק מ 2020  ולא לפני. מכשירי שמיעה עם טכנולוגיות מתקדמות ביותר בראשון לציון, נמכרים רק ללקוחות מראשון לציון שמזמינים קלינאי תקשורת מטעם אודיו סאונד שיתאים להם מכשירי שמיעה ברמה גבוהה ובהתאמה אישית. מכון השמיעה אודיו סאונד, כולל גם מעבדה לתיקון, כיול וכוונון מכשירי שמיעה, כך שמי שצריך עזרה עם מכשירי השמיעה גם לאחר הרכישה, אנחנו נדאג לו למעטפת שירות של תיקונים וכל מה שהוא צריך תחת קורת גג אחת. השירות שלנו יעיל ומהיר ביותר, כי הלקוח אצלנו במרכז, מרגע הרכישה ועד להודעה חדשה.

זכאות לשני ביקורי בית ללא עלות בראשון לציון

עלות הביקור הראשוני של קלינאי תקשורת מאודיו סאונד, נעה בין 100 ₪ ל-150 ₪, אבל מי שרוכש אצלנו מכשירי שמיעה בראשון לציון, יש לו זכאות לשני ביקורי בית ללא עלות בראשון לציון, בנוסף לביקור הראשוני, להתאמת מכשירי שמיעה קטנים. מכשירי שמיעה, זה משהו שלוקח זמן להתרגל אליו, בעיקר למי שמרכיב מכשירי שמיעה בפעם הראשונה, ולכן מי שמתחיל להשתמש במכשירי שמיעה צריך ליווי והדרכה, כדי ללמד אותו להשתמש במכשירי השמיעה באופן שוטף וגם הוא צריך להרכיב את מכשירי השמיעה בהתחלה כל יום לפרק זמן קצוב שילך ויתארך, עד שהוא יתרגל להשתמש במכשיר השמיעה כל היום. כל ביקושר בית נוסף, מעבר לשני הביקורים ללא זכאות יעלה בין 100 ל-150 ₪.

מכשירי השמיעה של אודיו סאונד מגיעים לראשון לציון

אודיו סאונד, היא חברה מובילה בכל מה שקשור לשיווק והתאמה של מכשירי שמיעה בכל הארץ. באודיו סאונד משווקים ומוכרים מכשירי שמיעה דיגיטליים ויש לנו דגמים שאפשר לכוון אותם גם דרך אפליקציה בטלפון החכם או האייפון, כך שאפילו לא צריך לפגוש פיזית קלינאי תקשורת כל פעם שהמכשיר זקוק לכיול או לכיוון וממש אפשר לכוון את המכשיר בעזרת האפליקציה מכל מקום בעולם. מכשירי השמיעה של אודיו סאונד מגיעים לראשון לציון, כי בשביל התאמה ראשונית של מכשירי שמיעה, עדיין צריכים לפגוש קלינאי תקשורת מוסמך, פיזית, שיתאים לכם מכשירי שמיעה שיתאימו לצרכים שלכם. לאודיו סאונד יש מכשירי שמיעה זעירים, שקשה מאוד להבחין בהם, כך שיכול להיות שמסתובבים ביננו כבדי שמיעה עם מכשירי שמיעה של אודיו סאונד בלי שנדע מזה, מרוב שהם זעירים.

5/5 - (1 vote)