מכון מכשירי שמיעה בתל אביב

שירות הגעה עד בית הלקוח

כתובת: שירות הגעה עד בית הלקוח

טלפון077-9978814

שעות פעילות:

א' -ה: 8:00-20:00

ו':  8:00-16:00

אתרhttps://www.audiosound.co.il/

שירותים שאנחנו מציעים בבית הלקוח: בדיקת שמיעה עם ציוד נייד ומותאם לבדיקות שמיעה בשטח,הדגמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח לפני הרכישה, התאמת מכשירי שמיעה, כיוונים למכשירי שמיעה, תיקונים מכשירי שמיעה.

סניף תל אביב

בדיקת שמיעה, ייעוץ מקצועי והתאמת מכשיר שמיעה בתל אביב

תושבי תל אביב והסביבה? תנו לנו להגיע עד אליכם לבדיקת שמיעה מקיפה ומקצועית ולהתאמה של מכשיר שמיעה שיענה בדיוק על הצרכים שלכם ללא התחייבות!

איך זה עובד?

בדיקת שמיעה מקצועית באמצעות אודיומטר

אנו עובדים עם מספר קלינאי תקשורת מוסמכים ומקצועיים בכל אזור תל אביב. אחד או אחת מהם יגיעו אליכם עד הבית עם מכשיר אודיומטר (אותו המכשיר בו משתמשים במכוני השמיעה השונים) לבדיקה מקיפה באישור משרד הבריאות. באמצעות בדיקת שמיעה יוכל הקלינאי להעריך את מצבכם השמיעתי ולומר עד כמה חמור אובדן השמיעה שלכם. מכאן, תקבלו המלצות מפורטות על מכשירי השמיעה המומלצים והאידיאליים ביותר בעבורכם.

ייעוץ והכוונה בהתאם לאורח החיים שלכם

במידה וקלינאי התקשורת שלנו מצאו אובדן או לקות שמיעה במידה המצריכה שימוש במכשיר שמיעה, הם ישמחו להמליץ לכם ולכוון אתכם לרכישת מכשיר השמיעה המתאים לכם ביותר. אך רגע לפני שיוכלו לעשות כך ועל מנת שיוכלו למצוא את המוצר הכי טוב בעבורכם, תישאלו מספר שאלות שמטרתן להבין את אורח החיים הספציפי שלכם ואת היבטי השמע השונים בו. כך למשל, אנשים שחיים באזור תל אביב נמצאים לרוב בסביבה סואנת ורועשת. אדם המשתמש במכשיר שמיעה בתל אביב הוא לרוב בעל צרכים שמיעתיים שונים מאדם החי בסביבה כפרית. גם בתוך תל אביב ובסביבתה הקרובה, אנשים שונים מנהלים אורח חיים שונה. חלק עובדים ומשוחחים עם אנשים רבים במהלך היום, אחרים מבלים במקומות פתוחים לרוב וישנם כאלה שמדברים בטלפון וצופים בטלוויזיה יותר מאחרים. כל ההיבטים הללו משפיעים על מכשיר השמיעה שיתאים לכל אדם ובאמצעות שרטוט אורח החיים המדויק שלכם, יוכלו הקלינאים להתאים את המכשיר המדויק בעבורכם.

הדגמה והתנסות

לאחר שמצאנו את מכשיר השמיעה שישרת אתכם בצורה הטובה ביותר, ניתן לכם להתנסות בשימוש בו בליווי ובהדרכה הצמודה של קלינאי התקשורת. היתרון הגדול ביותר של ביצוע הבדיקה אצלכם בבית, הוא שכך תוכלו להתנסות בשימוש בו, בסביבה הטבעית שלכם. נבדוק יחד איך אתם שומעים את הטלוויזיה, כיצד שיחה עם אנשים בבית נשמעת ואיך אתם שומעים שיחות טלפון ולבסוף קלינאי התקשורת אפילו ידמה את סביבת השמע היומיומית שלכם מחוץ לבית, על מנת שתוכלו לקבל את התמונה המלאה ולהבין כיצד יתנהלו חייכם עם המכשיר החדש. מכאן, אפשר לעבור לשלב המדידות וההתאמה.

התאמה והזמנה

אז עכשיו כשמצאנו את המכשיר שיהפוך את חווית השמע שלכם לשלמה וטובה הרבה יותר, כל שנשאר הוא לקחת את מידות האוזניים שלכם ובתוך 48 שעות תתחדשו במכשיר שמיעה חדש שיגיע יד אליכם לתל אביב או לכל יישוב אחר בסביבה בו אתם גרים. אגב, גם לאחר הרכישה אנו זמינים בעבורכם כל הזמן ונשמח לספק לכם תמיכה בשימוש השוטף במכשיר ובתחזוקה שלו ובמידת הצורך כמובן שנשמח גם להגיע עד אליכם ולסייע בכל מה שתצטרכו.

למה עדיף להתאים מכשיר שמיעה דווקא בבית?

האמת היא שגם אם אתם לא תושבי תל אביב ובעבורכם יציאה מבית עם הרכב וחזרה לחנייה נוחה היא עניין של מה בכך, התאמה של מכשיר שמיעה היא בהחלט אידיאלית יותר כשהיא נעשית בבית. כך ניתן כאמור לדמות את סביבת השמיעה הטבעית שלכם וציוד הבדיקה בו משתמשים הקלינאים הוא זהה לציוד בו משתמשים במכוני השמיעה השונים. בנוסף, תהנו מפגישה בהתראה קצרה ובשעות הנוחות לכם ולא תאלצו לחכות ימים ארוכים לתור ולתהליכים המעייפים של קופות החולים השונות. מחירי המחירים של מכשירי השמיעה שאנו מציעים אגב הם לרוב לא גבוהים מהמחירים שיציעו לכם בקופות החולים. כמובן שבעבור מבוגרים המתקשים לצאת מהבית מדובר מלכתחילה בפתרון המושלם.

3.7/5 - (3 votes)