מכון מכשיר שמיעה בחולון

שירות הגעה עד בית הלקוח

כתובת: שירות הגעה עד בית הלקוח

טלפון077-9978814

שעות פעילות:

א' -ה: 8:00-20:00

ו':  8:00-16:00

אתרhttps://www.audiosound.co.il/

שירותים שאנחנו מציעים בבית הלקוח: בדיקת שמיעה עם ציוד נייד ומותאם לבדיקות שמיעה בשטח,הדגמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח לפני הרכישה, התאמת מכשירי שמיעה, כיוונים למכשירי שמיעה, תיקונים מכשירי שמיעה.

סניף חולון

התאמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח חולון

במקום להגיע למכון השמיעה במיוחד, כדי להתאים מכשירי שמיעה, לנו, באודיו סאונד, יש שירות של התאמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח גם בחולון. חברת אודיו סאונד, היא חברה מובילה בשיווק והתאמה של מכשירי שמיעה בכל הארץ. אנחנו עובדים עם הדגמים החדישים ביותר מהחברות במובילות ביותר בעולם לייצור מכשירי שמיעה. לדוגמה, אנחנו עובדים עם החברה הדנית Sonic, שמייצרת מכשירי שמיעה זעירים, שאפשר לכוונן אותם גם באמצעות אפליקציה, מהסמארטפון או מהאייפון. התאמת מכשיר שמיעה בבית הלקוח בחולון, נעשית ע"י קלינאי תקשורת מוסמך, שמגיע אליכם עם הציוד הכי חדש ומוביל בתחום. תתקשרו אלינו, לאודיו סאונד עוד היום ונתאם לכם פגישה עם קלינאי תקשורת להתאמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח בחולון.

מחירי מכשיר שמיעה בחולון

כבר לא צריך להגיע למכון השמיעה, כי מכון השמיעה יכול להגיע אליכם. איך? אם אתם גרים בחולון, אנחנו נגיע אליכם ונתאים לכם מכשירי שמיעה בהתאם לצרכים שלכם, עם תוכנית שיבנה לכם קלינאי התקשורת שיגיע אליכם עד הבית, עם כל הציוד. מחירי מכשיר שמיעה בחולון, כוללים את ההנחות של קופות החולים. כבר לא חייבים להגיע לקופות החולים ולחכות לתור במשך שבועות ארוכים, כדי לקבל מכשירי שמיעה עם ההנחה של קופות החולים. יותר מזה, למרות שאודיו סאונד הוא מכון שמיעה פרטי, אנחנו דואגים לכם לתור תוך 48 שעות, אצלכם בבית, בסביבתכם הטבעית ובמקום מתאימים לכם מכשירי שמיעה עם הצעת מחיר אחרי ההנחות של קופות החולים, כך שלא תצטרכו למלא טפסים ולבקש החזר מקופות החולים. מה יותר נוח מלקבל מחירי מכשירי שמיעה בחולון, ללא טפסים, תור ופרוצדורה?

למה לקנות מכשירי שמיעה באודיו סאונד, אם יש מכוני שמיעה בחולון או בתל אביב?

אנחנו בטוחים שלא חסרים מכוני שמיעה באזור תל אביב והסביבה, כולל מקומות בחולון, או שקרובים לחולון, אבל אנחנו, באודיו סאונד מגיעים ללקוחות בכל הארץ, כך שהלקוח מקבל התאמה של מכשיר השמיעה בסביבתו הטבעית. בנוסף, אנחנו יכולים להגיע לבית הלקוח יותר מפעם אחת, אם צריך, למרות שאם מתאימים ללקוח מכשירי שמיעה, כולל סינונים של רעשי רקע וכו', בסביבתו הטבעית של הלקוח, אז הסיכוי לתקלות ותיקונים פוחת, כי הרבה יותר קל לקלינאי התקשורת שלנו להתאים ללקוח את המוצר שהכי מתאים לו בסביבתו הטבעית. אנחנו באודיו סאונד, עובדים רק עם מכשירי שמיעה ברמה גבוהה, מהיצרנים המובילים בעולם למכשירי שמיעה, אנחנו לא משווקים מכשירי שמיעה ברמה בינונית או ברמה בסיסית. חשוב לנו שהלקוחות יקבלו את מכשירי השמיעה הכי טובים בעולם, עם השירות ברמה הכי טובה בעולם.

מה הכי חשוב בהתאמת מכשירי שמיעה ללקוח?

הכי חשוב שללקח יהיה נוח לא רק כדי שהוא ישמע יותר טוב עם מכשירי השמיעה, אלא שהוא ירגיש בנוח להרכיב אותם ולהסיר אותם בקלות וגם שהוא ירגיש בנוח ללכת איתם בפומבי. כשאנחנו מתאימים מכשירי שמיעה ללקוח, אנחנו גם מתחשבים בבקשת הלקוח גם מבחינת הנראות של המכשיר. יש כאלו שלא רוצים שיראו שהם מרכיבים מכשירי שמיעה, כמו שיש כאלה שמעדיפים להרכיב עדשות מגע במקום משקפי ראיה. בנוסף, כמו בכל תחום, חשוב לנו וללקוח שהשירות יהיה הכי נוח והכי נגיש שיש. למה? כי הלקוח צריך בהתחלה להתרגל לשימוש במכשירי השמיעה, כולל הרכבה, הסרה ובכלל לשמוע בעזרת מכשירי השמיעה. אם הלקוח ירכוש מכשירי שמיעה ולא ישתמש בהם, הוא פשוט סתם זרק כסף לפח ולא שיפר את איכות החיים שלו. שיפור השמיעה הוא שיפור איכות החיים, גם למי שמרכיב את מכשירי השמיעה וגם לסובבים אותו, שהם לא יהיו חייבים להגביר את הקול לידו, כדי שהוא ישמע אותם. עכשיו אנחנו מגיעים להתאים מכשירי שמיעה גם בחולון והסביבה.

5/5 - (1 vote)