מכון מכשיר שמיעה ברמת גן

שירות הגעה עד בית הלקוח

כתובת: שירות הגעה עד בית הלקוח

טלפון077-9978814

שעות פעילות:

א' -ה: 8:00-20:00

ו':  8:00-16:00

אתרhttps://www.audiosound.co.il/

שירותים שאנחנו מציעים בבית הלקוח: בדיקת שמיעה עם ציוד נייד ומותאם לבדיקות שמיעה בשטח,הדגמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח לפני הרכישה, התאמת מכשירי שמיעה, כיוונים למכשירי שמיעה, תיקונים מכשירי שמיעה.

סניף רמת גן

מכון שמיעה ברמת גן, הגעה עד בית הלקוח

אצלנו, באודיו סאונד, מכון השמיעה מגיע לבית הלקוח, במקום שהלקוח יצטרך להגיע למכון השמיעה. יש לנו מכון שמיעה נייח, אבל אנחנו עובדים בכל הארץ ורוצים להיות נגישים לכמה שיותר לקוחות, בעיקר ללקוחות מבוגרים שמתקשים להתנייד ולהגיע למכוני השמיעה, אפילו אם זה במקום מרכזי כמו גן. זה נכון שאנחנו, הישראלים, אוהבים לראות את העסק ולהרגיש את המקום, אבל יש כאלה שצריכים שיגיעו אליהם הביתה. בקופות החולים מגיעים לבית הלקוח, רק אם הוא מרותק לבית ולא יכול לצאת החוצה. כדי שיגיעו אליכם באודיו סאונד עד הבית, לא צריכים להיות במצב סיעודי או מצב אנוש כלשהו, אנחנו גם ניתן לכם את ההנחות של קופות החולים, בלי שתצטרכו לחכות בתור ולמלא טפסים.

חדש! התאמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח ברמת גן!

אם אתם גרים ברמת גן, אנחנו, באודיו סאונד נדאג שתקבלו שירות התאמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח ברמת גן, תוך 48 שעות. תתקשרו ונקבע לכם פגישה עם קלינאי תקשורת שיגיע עד אליכם. קלינאי התקשורת שלנו, הוא מוסמך להתאים מכשירי שמיעה ויש לו אודיומטר נייד ואוזניות, ברמת איכות זהה לחלוטין כמו הציוד הנייח הקיים במכוני השמיעה. קלינאי התקשורת שלנו יתאים לכם מכשירי שמיעה, שיכללו את מכשירי השמיעה שהכי מתאימים לצרכים שלכם עם תכנית מובנית שתעזור לכם לשמוע בצורה ברורה וממוקדת בסביבתכם הטבעית.

המחירים של מכשיר שמיעה ברמת גן, מהם כוללים?

באודיו סאונד, המחירים כוללים כבר את ההנחות של קופות החולים, במפגש עם קלינאי התקשורת תקבלו את המחיר של מכשיר השמיעה לפני ואחרי ההנחה של קופת החולים. המחירים של מכשירי שמיעה ברמת גן, לא כוללים את עלות הביקור, שתיגבה בנפרד (אנחנו נגיד לכם את עלות הביקור אחרי שתיצרו איתנו קשר) ויש לכם, אחרי רכישת המכשיר, זכאות לעוד שני בחינם. אנחנו, באודיו סאונד, עובדים רק עם מכשירי שמיעה ברמת איכות גבוהה עם היצרנים הכי טובים בעולם. אין לנו מכשירי שמיעה ברמה בינונית או בסיסית, כך שמכשירי השמיעה ישמשו אתכם לאורך זמן עם מינימום תקלות.

למי שגר ברמת גן, הכי כדאי לקבל שירות מאודיו סאונד

מי שמתקשר אלינו, אנחנו קובעים לו פגישה עם קלינאי תקשורת מוסמך ומקצועי להתאמה של מכשירי שמיעה, שיגיע אליכם להתאמת מכשירי שמיעה אצלכם בבית. לעומת זאת, בקופת חולים, תצטרכו לחכות הרבה זמן לתור כדי לקבל התאמה של מכשירי שמיעה ולא בטוח שיגיעו אליכם להתאים לכם מכשירי שמיעה ורוב הסיכויים שתצטרכו להגיע בכוחות עצכם לאחד ממכוני השמיעה של קופת החולים, אליה אתם שייכים. היום, למי שגר ברמת גן, יש שירות התאמת מכשירי שמיעה אצלכם בבית ואם יהיה צורך, נגיע אליכם פעמים נוספות הביתה, לצורך עדכונים ושינויים במכשירי השמיעה שלכם.

אצלנו, באודיו סאונד, הלקוח מקבל שירות יעיל ומקצועי, יחסי אישי ואדיב. מכשירי השמיעה הממולצים שלנו מיוצרים בחברות המובילות בעולם לייצור מכשירי שמיעה, דגמים חדישים ביותר. אנחנו נתאים לכם מכשירי שמיעה שיתאימו לצרכים שלכם, כולל מכשירי שמיעה זעירים, המתאימים גם לירידת שמיעה גבוהה ולא רק לירידת שמיעה בינונית או נמוכה, כמו שיש במכוני השמיעה האחרים. במכוני השמיעה, לרוב ישנם מכשירי שמיעה ברמה בסיסית, ברמה בינונית וברמה גבוהה. אצלנו, באודיו סאונד, יש אך ורק מכשירי שמיעה ברמה גבוהה ורק מדגמי 2020.

3/5 - (2 votes)