מכשירי שמיעה החדישים ביותר דגם 2020: נטענים ומתחברים לטלפון

מכשיר שמיעה חדיש נטען ומתחבר לבלוטוס

להדגמת המכשיר בבית שלך ללא התחייבות והצעת מחיר מלא פרטים ונחזור אליכם. או צורו איתנו קשר 0779978814

 

    הכירו את מכשיר השמיעה החדשני והמתקדם PRIMO RA401 של חברת New Sound האמריקאית בעל טכנולוגית שמע מהמתקדמות בעולם ומאפיינים מתקדמים נוספים.

    מכשיר שמיעה חדיש נטען ומתחבר לבלוטוס

    מחירו של המכשיר הוא כ-10,000 ש"ח ולחברי קופות החולים הוא יעלה כ-6,000 ש"ח.

    מעוניינים להרגיש בדיוק כיצד תשמעו עם המכשיר?

    אנו באודיו סאונד מכשירי שמיעה נשמח להגיע עד אליכם ולהדגים לכם את השימוש במכשיר בסביבה הביתית שלכם, כך שתקבלו מושג ברור על השדרוג המשמעותי באיכות החיים עם השימוש במוצר. עלות ביקור בית היא 100-150 ש"ח בהתאם לאיזור המגורים וללא כל התחייבות מצדכם להמשך הטיפול או לרכישת מכשיר השמיעה.

    מעבר למכשיר שמיעה הזעיר עם המימדים הקומפקטיים המבטיחים שימוש דיסקרטי ולעיצוב האלגנטי בתצורת RIC (מיקום מאחורי האוזן וחיבור למיקרופון בתוך תעלת האוזן באמצעות צינורית שקופה ודקה), הדגם הזה נטען ומגיע עם חיבור בלוטוס' חכם לכל סוגי הטלפונים החכמים.

    אלו הם מאפייני המכשיר העיקריים:

    • מכשיר שמיעה נטען בטכנולוגית טעינה מהיר EZcharge – שימוש לכ-24 שעות בזמן טעינה של שעה וחצי בלבד.
    • נוריות חיווי Indicator Light לעדכון מצב טעינת המכשיר.
    • חיבור בלוטוס' נתמך לכל מכשירי אפל ואנדרואיד. אפליקציה ייעודית לשליטה מדויקת בעוצמת המכשיר, מנגנוני הפחתת רעשים, שינוי הגדרות לפי סביבת שמע ואפשרות לעריכת בדיקת שמיעה ושמירת מידע על דפוסי השימוש.
    • איכות שמיעה HD לקבלת צליל חד, נקי וטבעי והבנה ברורה של דוברים.
    • מנגנוני הפחתת רעשים מתקדמים.
    • 2 מיקרופונים ניתנים להתאמה. מיקרופון לזיהוי ואבחנה של סביבת השמע (בין אם רועשת או שקטה) ומיקרופון לקליטת דיבור.
    • סריקת סביבה ושמיעה מרחבית ב-360 מעלות.

    מכשיר שמיעה חדיש נטען ומתחבר לבלוטוס

    המאפיינים של המכשיר הופכים אותו לאידיאלי לסוגים רבים של ירידות וליקויי שמיעה וביכולתו לסייע גם במקרים ירידות שמיעה חמורות במיוחד. בנוסף הוא מתאים בהחלט לאוכלוסייה המבוגרת והוא מצויד במיגון מתקדם נגד מים, לחות ואבק בתקן IP65.

    על עיצוב המכשיר

    מכשיר מאחורי האוזן

    המכשיר מגיע בתצורת RIC, מה שאומר שהמעבד נמצא בחלקו האחורי של האוזן וממנו יוצא צינורית דקה ושקופה המתחברת למיקרופון שנמצא בתוך תעלת האוזן. היתרון הגדול בתצורה הזו היא שהמכלולים החשובים של המכשיר לא באים במגע עם השמנים שמפיק העור ועם שעוות האוזניים ועל כן מדובר במכשיר עמיד ואמין במיוחד ובנוסף המיקום של המיקרופון נותן מענה איכותי גם בירידות השמיעה החמורות ביותר.

    המכשיר עצמו הוא אלגנטי ביותר וכמעט סמוי מן העין והעיצוב של המיקרופון נעשה בהתאמה אישית לצורת תעלת האוזן של המשתמש.

    לעוד מידע שימושי על מכשירי שמיעה

    קטלוג מכשירי שמיעה

    מדריך מכשירי שמעיה

    חברות מכשירי שמיעה

    דגמים מכשירי שמיעה

    דירוג מכשירי שמיעה

    חיבור בלוטוס' חכם

    אפליקאציה מכשירי שמיעה

    כפי שכבר ציינו, דגם PRIMO RA801 מגיע עם חיבור בלוטוס' מובנה המאפשר חיבור לטלפון החכם ושליטה באמצעות האפליקציה הייעודית SoundWear. החיבור עצמו הוא פשוט ביותר ונעשה אוטומטית עם הפעלת המכשיר והגדרת הבלוטוס' בטלפון והאפליקציה נוחה מאד לשימוש גם בקרב מבוגרים.

    דרך האפליקציה תוכלו לבחור מבין 4 מצבים של סביבות דיבור שונות: סביבה עם רעשים, סביבה שקטה, נסיעה ברכב או סביבה מרובת דוברים. כמו כן האפליקציה מאפשרת לבצע בדיקות שמיעה ולקבל מידע על אפשרויות מיטוב ודפוסי השימוש במכשיר, לשלוט בעוצמת השמע ובהגדרות הפחתת הרעשים, לבחור בתדרים שונים ועוד.

    אפשרויות טעינה

    מכשיר שמיעה נטען מצויד בטכנולוגית חדישה ומתקדמת בשם EZcharge המאפשרת זמן שימוש ארוך של כ-24 שעות לאחר טעינה קצרה בלבד של כשעה וחצי. הטעינה נעשית בקופסת אחסון מטעינה ייעודית עם נורת חיווי המאירה בצבע כחול בעת טעינת המכשיר ובצבע ירוק כאשר המכשיר טעון במלואו. הטענת המכשיר פשוטה למדי ומתאימה מאד לאוכלוסיה המבוגרת שכן היא מייתרת את הצורך המתמיד בהחלפת סוללות.

    ביצועים מתקדמים

    מדובר במכשיר דיגיטלי רב ערוצי בעל יכולות מתקדמות לזיהוי וחידוד הדיבור והפחתה של רעשי הרקע הבלתי רצויים, כך שניתן לשמוע בצורה חדה עיצורים וצלילים שבדרך כלל קשה לשמוע. התכונות המתקדמות של המכשיר מהוות פתרון מעולה לבעלי ליקויי או ירידות שמיעה עם צרכי שמע מתקדמים כמו הבנת דיבור בסביבה עם רעשי רקע, דוברים מרוחקים, דיבור מהיר וחלש, או מספר דוברים המדברים בו זמנית.

    מחירים

    לאחר ההנחות והסיבסוד הניתן מקופות החולים, מחיר המכשיר עומד על כ-6,000 ש"ח. בהשוואה למכשירים באותה הרמה ובעלי מפרט דומה, מדובר במחיר נוח יחסית שכן המחיר הממוצע של המכשירים עומד על כ-10,000 ש"ח.

    ברכישת המכשיר דרך אודיו סאונד אתם נהנים מאחריות מלאה, שירות מלא ותמיכה בשימוש במכשיר בכל שלב כולל הגעה עד אליכם במידת הצורך וליווי צמוד בכל שלב.

    שורה תחתונה

    דגם PRIMO RA401 של חברת New Sound מביא לכם את כל היתרונות של מכשיר שמיעה בדרגת פרימיום עם מאפיינים חכמים ומתקדמים ואיכות שמע מעולה במחיר משתלם ונמוך משמעותית מדגמים מובילים דומים. הזמינו עוד היום הדגמה של המכשיר בביתכם וראו כיצד ניתן להנות משמיעה טבעית ואיכותית בקלות!

    5/5 - (1 vote)

    [gico-faq-details]