אלו התכונות שהופכות את מכשירי השמיעה המובילים בימינו לכל כך טובים ונוחים לשימוש

 בואו נדבר על התכונות שהופכות את המכשירים המובילים בימינו למוצלחים במיוחד. מוזמנים בכל שלב לעיין בקטלוג מכשירי השמיעה שלנו ולהכיר טוב יותר את הדגמים השונים.

מכשירים זעירים לדיסקרטיות מושלמת

בעבר, גם מכשירי השמיעה שנחשבו לטובים ביותר היו מגושמים למדי, בולטים מאד לעין ולא ממש נוחים להרכבה. העובדה הזו היא למעשה מה שהרחיק כל כך הרבה אנשים מהשימוש בהם. כיום, מעצבות חברות מכשירי השמיעה המובילות, מכשירי שמיעה זעירים בעיצובים מהפכניים. הסוגים הבולטים ביותר הם מכשירי בתצורת CIC שמשמעותה Completely in canal. כלומר, המכשיר כולו, כולל המעבד והרמקול נכנס לתוך תעלת האוזן.

התצורה הזו מבטיחה למעשה דיסקרטיות ברמה הגבוהה ביותר. העיצוב נעשה אגב בהתאמה אישית לכל משתמש והצבעים דומים מאד לגווני העור. כך ניתן להשתמש כל העת במכשיר שמיעה ואף אחד לא יכול להבחין בכך.

האם זה אומר שמכשירים בתצורת אחרות מלבד מכשירי ה-CIC הם פחות דיסקרטיים ונוחים? אז זהו, שממש לא. גם מכשירים בתצורות אחרות ואפילו מכשירים בעיצובים קלאסיים יותר כמו מכשירי הBTE, הם עדיין דיסקרטיים ביותר, בוודאי ביחס לאיך שהיו בעבר ומאפשרים הרכבה נוחה מאד. באופן כללי ניתן לומר שמכשירי השמיעה בימינו מאפשרים שלושה דברים עיקריים לעומת המכשירים בעבר:

  1. דיסקרטיות – מה שממש לא התאפשר במכשירים המובילים לפני עשר ועשרים שנה. אחת הסיבות העיקריות לכך שאנשים נמנעו מהרכבת מכשיר.
  2. נוחות – המכשירים בני ימינו הם פרי מחשבה מורכבת ומאפשרים נוחות גבוהה מאד בהרכבתם. בנוסף הם לא זזים וגורמים לאי נוחות ולא מרבים ליפול מהאוזן.
  3. קלות בתפעול – העיצובים החדשניים מאפשרים לתפעל את המכשירים בקלות רבה, תכונה מצוינת במיוחד כשמדובר במכשירי שמיעה למבוגרים.

תיפרדו לשלום מהסוללות והכירו את מכשירי השמיעה הנטענים

משתמשי מכשירי השמיעה הותיקים כבר מכירים לעומק את הטרחה שבהחלפת סוללות על בסיס קבוע. הן לרוב נגמרות בזמנים לא נוחים, הן קטנות ונוטות ללכת לאיבוד בזמן שמחליפים אותן והן כמובן עולות כסף. אז אם אפשר לחסוך את השימוש בהן, האם זה לא עדיף?

את השאלה הזאת בדיוק שאלו את עצמם מהנדסי מכשירי השמיעה הטובים בעולם בחברות השמיעה המובילות והגיעו למסקנה הברורה, שבדיוק כמו מכשירים חשמליים רבים בהם אנו משתמשים היום הם נטענים, אין שום סיבה שבעולם שמכשירי השמיעה לא יגיעו עם האפשרות הזאת.

מכשירי שמיעה קטנים בעולם

כבר היום ניתן למצוא בשוק מכשירים מצוינים המגיעים עם עמדות טעינה חכמות ונוחות שגם מאפשרות אחסון נוח בשעות הלילה. את רוב המכשירים ניתן להטעין למשך זמן של כשעה וחצי ועד שלוש שעות, ולהנות מזמן טעינה ארוך של כעשרים וארבע שעות. זמן טעינה קצר של בין חצי שעה לשעה וחצי יאפשר שימוש במכשיר של 10 שעות בממוצע.

מדובר בלי ספק באופציה נהדרת שמתאימה למי שלא אוהב את הצורך המתמיד בהחלפת סוללות ובהחלט מדובר במכשירי שמיעה מומלצים. למי זה פחות מתאים? ובכן, מי שאין לו את המשמעת העצמית להטענת מכשיר השמיעה בזמנים קבועים, עשוי למצוא עצמו ברגעים חשובים וקריטיים בחיים עם מכשיר שמיעה בלי מקור אנרגיה. לאנשים כאלה שווה לשקול רכישה של מכשיר שמיעה קלאסי עם סוללות מתכלות.

לא רק מכשיר שמיעה, אלא גם גאדג'ט חכם

 

אם אפשר לחבר את הטלפון הסלולרי למערכת השמע ברכב, לשמוע מוסיקה בטלוויזיה ישירות ממכשיר הטלפון ובעצם לאפשר תקשורת בין כמה וכמה מכשירים באמצעות טכנולוגית בלוטוס', למה שלא נעשה זאת גם עם מכשירי השמיעה? ובכן, את השאלה הזו שאלו את עצמם טובי המהנדסים בחברות מכשירי השמיעה והתוצאה היא דגמים רבים שמאפשרים את האופציה הזו והופכים את מכשיר השמיעה לגאדג'ט של ממש. מה מאפשר חיבור בלוטוס' במכשיר שמיעה?

  • הזרמת אודיו ישירות למכשיר: ניתן להזרים אודיו ממקורות שונים כמו למשל מהטלפון הסלולרי, נניח שיחות או מוסיקה ששומעים שם או שמע מהטלוויזיה ישירות למכשיר. במצב הזה מכשיר השמיעה מתפקד ממש כמו אוזניות אלחוטיות ומאפשר למשתמשים בו חווית יוצאת דופן שכמובן מפצה על ירידת השמיעה. 
  • שליטה מרוחקת במכשיר באמצעות הטלפון החכם: מרבית הדגמים עם חיבור הבלוטוס' מגיעים עם אפליקציה ייעודית, באמצעותה ניתן לשלוט במכשיר השמיעה מבלי להוציא אותו ממקומו. ניתן למשל להגביר ולהנמיך את הווליום, לבחור בגדרות המותאמות לסביבות שמע שונות ולקבל אינדיקציה על מצב הסוללה של המכשיר. 
  • איסוף מידע חיוני על דפוסי השימוש: האפליקציות החכמות והמתקדמות הללו מאפשרות איסוף חכם על דפוסי השימוש של כל משתמש. באמצעות המידע הזה, המפרט את אופי השימוש, מצביע על סביבות השמע הנפוצות ובוחן בעיות החוזרות על עצמן, ניתן לשפר את יעילות המכשיר עם הזמן ולהציע בכל עת חווית שמע טובה הרבה יותר.

כמו בעבר, ירידת השמיעה מלווה הרבה פעמים בחשש מסיטואציות חברתיות, ביכולת ירודה לתקשר עם הסביבה הקרובה לנו ובעיקר עם הקרובים והיקרים לנו מכל ולפעמים גם בתחושת מבוכה ובושה, בעיקר מהרכבה של מכשיר שמיעה ומהסטיגמות המתלוות לכך. 

למרבה המזל, היום כבר לא מדובר בדבר מה שקשה לטפל בו ובהחלט אין במה להתבייש. אנו במכון השמיעה אודיו סאונד מלווים מזה שנים רבות רבים הסובלים מליקויי שמיעה ואובדן שמיעה בדרגות שונות ויודעים לומר בלב שלם כי היום אפשר לגמרי לחיות הרבה יותר טוב.

מכשירי השמיעה בימינו הם לא רק מתקדמים הרבה יותר ומאפשרים שמיעה תקינה ונוחה הרבה יותר, אלא שהם גם דיסקרטיים למדי, נוחים להרכבה ומאפשרים למשתמשים בהם להצניע זאת.

אם אתם מרגישים כי מתחילה אצלכם ירידת שמיעה, אל תהססו ופנו אלינו בהקדם ואנו נשמח ללוות אתכם בכל שלב בתהליך – החל מבדיקת שמיעה יסודית ומקצועית, דרך אבחון שמיעה מקיף והתנסות במכשירים ועד להתאמה של מכשיר שמיעה אידיאלי בעבורכם וכמובן ליווי במהלך ההסתגלות והשימוש בו.

לסיכום

באופן טבעי, משתמשים רבים במכשירי שמיעה הם אנשים מבוגרים יותר, שעדיין מחזיקים בתפיסות מיושנות לגבי מכשירי שמיעה ומאמינים כי מדובר במכשירים מסורבלים, לא נוחים וכאלה שלא נותנים ערך של ממש למשתמשים בהם. הדבר החשוב לנו ביותר במכון השמיעה אודיו סאונד הוא לנפץ את התדמית הבעייתית הזו ולהראות לכל מי שזקוק למכשיר שמיעה, לא משנה באיזה גיל ומה הסיבות לכך, כי שימוש במכשיר שמיעה הוא דבר נוח, נעים וכזה המשדרג את איכות החיים פי כמה וכמה.

מעוניינים במידע נוסף על מכשירי שמיעה? היכנסו לעמוד השוואת מכשירי שמיעה והכירו את ההבדלים השונים בין דגמי מכשירי השמיעה המובילים כיום.

המכשירים הקיימים היום בשוק, גם הבסיסיים יותר, מצוידים בטכנולוגיות שמע מעולות המפצות על קושי בשמיעה וגם מסננות רעשי רקע מיותרים, הם בעלי עיצובים חדשניים ונוחים במיוחד והם גם מספקים דיסקרטיות ברמה גבוהה לכל מי שמעוניין בכך.

אל תתנו לירידת השמיעה שלכם להפוך לחלק בלתי נפרד מהחיים שלכם. ירידת שמיעה שאינה מטופלת בזמן סופה להתקבע ולהגיע לנקודה בה לא ניתן לטפל בה יותר. צרו איתנו קשר עוד היום ואנו נשמח לצעוד יחד אתכם ולהראות לכם כיצד ניתן להחזיר את איכות החיים לנקודה בה הייתה עם שמיעה תקנית. אנו זמינים בכל שעה ונשמח לענות על כל שאלה ולהסביר לכם לעומק איך עובד התהליך של התאמת מכשיר שמיעה אצלנו.

 

5/5 - (1 vote)

[gico-faq-details]