רכישת מכשירי שמיעה והתאמתם בעידן הקורונה

קלינאי תקשורת

לרבים מאיתנו נפגעה איכות החיים כתוצאה מהקורונה. חלקנו אפילו נכנסנו לבידוד אחרי שחזרנו מחו"ל או אחרי שהיינו במגע עם חולה קורונה ומעטים מאיתנו אפילו נדבקו במחלה. רבים מאיתנו ממעטים לבלות הקניונים ומקומות הבילוי ריקים ואיכות החיים של כולנו נפגעה, איך שלא נסתכל על זה. איך כל זה קשור למכשירי שמיעה, מבחינת רכישת מכשירי שמיעה, בדיקת שמיעה וכו'? תשובות בהמשך המאמר.

האם אפשר להגיע למכון השמיעה להתאמת מכשירי שמיעה?

כן. אין כל סכנה להגיע למכון השמיעה של אודיו סאונד, כי הבדיקה נעשית בחדר מבודד ונפרד ואין מגע בין הבודק לנבדק. בנוסף, הציוד עובד חיטוי לפני כל בדיקה, כך שאין סכנה להידבק מנבדקים שהיו שם לפניכם.

האם יש פתרון למי שמפחד לצאת מהבית אם הוא צריך לרכוש או לכוון את מכשירי השמיעה שלו?

כן. כל מי שרוצה להתאים מכשירי שמיעה, יכול להגיע אלינו, למכון השמיעה אודיו סאונד, בתיאום מראש, או שהוא יכול ליצור איתנו קשר טלפוני או דרך האתר ואנחנו נשלח אליו את אחד מקלינאי התקשורת המוסמכים והמנוסים שלנו, שיגיעו אליו עד הבית (יש לנו קלינאי תקשורת בכל הארץ), בתיאום מראש, לבצע בדיקת שמיעה ולהתאים מכשירים, בהתאם.

כל לקוח שרכש אצלנו, באודיו סאונד, מכשירי שמיעה, זכאי לעוד שני ביקורים ללא תשלום, במידה והוא צריך עוד כיוונים וכיולים למכשירי השמיעה.

האם יש חשש להידבק בנגיף הקורונה דרך מכשירי השמיעה?

אין חשש. מכשירי השמיעה של אודיו סאונד, מגיעים ללקוח ארוזים בקופסה ואף אחד לא נוגע בהם לפני שזה מגיע ללקוח. קלינאי התקשורת פותח את הקופסא בפעם הראשונה רק בנוכחות הלקוח.

אם מכשירי השמיעה מיוצרים במקומות שיש בהם קורונה, האם אני יכול להידבק?

ממש לא. לפי הוראות משרד הבריאות, אין שום בעיה לקבל סחורות מחו"ל, כולל סחורות מסין (למרות שמכשירי השמיעה באודיו סאונד מיוצרים בארה"ב, גרמניה ודנמרק, בעיקר), כי נגיף הקורונה לא שורד באוויר לאורך זמן ועד שהוא מגיע ללקוח הוא ייעלם לגמרי.

איך אני אדע שאני לא מקבל התאמת מכשירי שמיעה אצל קלינאי תקשורת שמפר את הבידוד?

חברת אודיו סאונד מאוד מקפידה שעובדיה ישמרו על החוק, בעיקר בכל מה שקשור לשמירה על כללי ההיגיינה והבריאות, בהתאם להוראות משרד הבריאות ואם עובד של החברה נאלץ להיכנס לבידוד, אנחנו דואגים שהוא יקבל את כל הזכויות שלו, גם בזמן הבידוד.

אם אני בבידוד, אפשר לתאם פגישה עם קלינאי תקשורת שיגיע אלי להתאמת מכשירי שמיעה?

אנחנו לא מגיעים למי שבבידוד. נגיע להתאמת מכשירי שמיעה רק אחרי שתסיימו את הבידוד ויוכח שאתם לא חולים בקורונה. בריאות עובדי החברה חשובה לנו מאוד, כדי שנוכל לתת שירות ועזרה לכמה שיותר אנשים.

האם יש חשש שאידבק בנגיף, אם אני מתנסה בשימוש במכשירי השמיעה לפני הרכישה?

כל הציוד של אודיו סאונד עובד חיטוי סטרילי עם חומרי החיטוי הכי טובים בשוק, כולל ציוד בדיקת השמיעה ומכשירי השמיעה, בנוכחות הלקוח לפני ואחרי כל בדיקה או התנסות במכשירי השמיעה שאודיו סאונד מייבאת.

5/5 - (1 vote)

[gico-faq-details]

Suspected mail bomber was a stripper with a 'steroid problem' trenacetate all-steroids team: bret boone – the good men project