ההטבות שאתם מקבלים מאודיו סאונד בעת רכישת מכשירי שמיעה

1. אחריות מלאה על מכשירי השמיעה

באודיו סאונד, אנחנו ערבים לאיכות ותפקוד מכשירי השמיעה שרכשתם. כל מכשיר שמיעה חדש עובר בקרת איכות במעבדה שלנו לפני מסירתו ללקוח, אשר כוללת מספר בדיקות המוודאות כי המכשיר פועל כשורה. בעת הרכישה, תקבלו תעודת אחריות עבור כל חלקי מכשיר השמיעה. האחריות היא מלאה וחלה על כל המכשירים שאנו משווקים (למעט אובדן, חדירת מים או נזק פיזי שנעשה על ידי הלקוח). אודיו סאונד מנהלת מעבדת שירות משל עצמה המורכבת מאנשי צוות בעלי ניסיון של שנים בתחום הבנייה והתיקון של מכשירי שמיעה, כך שבניגוד למכוני שמיעה אחרים, איננו עובדים עם מעבדות חיצוניות. כל התיקונים מתבצעים במעבדת אודיו סאונד במהלך תקופת האחריות, כך שתהליך התיקון הופך זריז ויעיל ואתם יכולים להיות ב"ראש שקט" בעת השימוש במכשירי השמיעה שרכשתם.

2. אספקת סוללות חינם למשך שנה

לקוחות חדשים באודיו סאונד מקבלים אריזה של 10 קופסאות של סוללות אשר מספיקות לשימוש שנתי (מתנה בשווי 350 ₪). לאחר מכן, הלקוחות שלנו נהנים מרכישת סוללות במחיר מוזל.

3. זיכוי על מכשיר שמיעה ישן

אנחנו מעניקים זיכוי של עד 1,000 ₪ על מכשירי השמיעה הישנים שלכם, מה שמוזיל את עלות רכישת המכשירים החדשים שלכם אצלנו.

4. הנחות למבוגרים

לקוחות שלנו מקבלים ישירות מאיתנו, באופן פרטי הנחות, ללא הליך בירוקרטי מייגע וזמני ההמתנה הכרוכים בקבלת ההנחות הללו.

 

5. הליך רכישה מזורז

ניתן לרכוש ולקבל אצלנו מכשירי שמיעה מתקדמים תוך פגישה אחת, במהלכה תעברו בדיקת שמיעה, תקבלו המלצה על סוג מכשיר השמיעה המתאים לכם ויבנו עבורכם את המכשירים בהתאמה אישית ומדויקת על פי מידות האוזניים וירידת השמיעה שלכם.

6. שירות מעקב ללקוחות חדשים

אנו מציעים שירות מעקב חודשי למשך שנה ללקוחות חדשים הכולל ביקורי בית, בדיקת שמיעה מתקדמת ובדיקה של תקינות המכשירים בכל רבעון, כך שתהיו בטוחים שמכשיר השמיעה שלכם עובד ומסייע לכם בצורה אופטימלית.