מכון מכשירי שמיעה ברעננה

שירות הגעה עד בית הלקוח

כתובת: שירות הגעה עד בית הלקוח

טלפון077-9978814

שעות פעילות:

א' -ה: 8:00-20:00

ו':  8:00-16:00

אתרhttps://www.audiosound.co.il/

שירותים שאנחנו מציעים בבית הלקוח: בדיקת שמיעה עם ציוד נייד ומותאם לבדיקות שמיעה בשטח,הדגמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח לפני הרכישה, התאמת מכשירי שמיעה, כיוונים למכשירי שמיעה, תיקונים מכשירי שמיעה.

סניף רעננה

מכשירי שמיעה רעננה

על מנת, שהאדם יצליח לרכוש לעצמו מכשיר שמיעה, עליו לעבור דרך ארוכה, הכרוכה בסבל, על מנת שהוא יוכל לקבל את  מכשיר השמיעה, שהוא זקוק לו. תחילה יש להבין את המהות של מכשירי השמיעה, ואת הבדיקות שאנשים נאלצים לעבור על מנת לאבחן, שיש להם בעיה כל שהיא בשמיעה. מאות אנשים מתמודדים עם בעיה בשמיעה, ברמה כלשהיא, חלק מהבעיה הזו היא בעיה מולדת, וחלק מהבעיה היא בעיה שהיא נרכשת. אין הבדל בין אופי בעיות השמיעה חוץ מהעובדה כי כל האנשים יאלצו, במוקדם או במאוחר, להרכיב   מכשירי שמיעה על האוזניים שלהם. חשוב לבחור מכון שמיעה ברעננה שיש בו מגוון רחב של צוות קלינאי תקשורת, היכול להתאים את סוגי מכשירי שמיעה רעננה בצורה הטובה ביותר.

סוגי בעיות שמיעה

בעיות שמיעה אפילו אם הן קלות, ובוודאי אם הן קשות ומפריעות בתהליך השמיעה הנכונה של האדם, ועל אורח החיים שלו, הן עלולות לגרום לכך שהאדם מתנתק מהסביבה ,דיכאון וביטחון עצמי ירוד. יש לדעת כי קיימים סוגי בעיות שמיעה שונות זו מזו, ואלו הן:

  1. ירידת שמיעה הולכתית– בעיות שמיעה מהסוג הזה נגרמות בדרך כלל מבעיות בתוך האוזן החיצונית או באוזן התיכונה. נזק זה מתבטא באי הולכת גלי הקול מפני הפרעה במעבר בין האוזן לגלי המוח או שהוא מצליח לעבור אבל לא היטב, כלומר הקול עלול להישמע חלש יותר. הסיבות לכך יכולות להיות רבות במיוחד, מסיבות של מחלה באוזן החיצונית או התיכונה, כמו נוזלים או דלקת, שעווה מרובה בתעלת השמע, נקב בעור התוף, דבר העלול לפגוע בהולכת הקול. ניתן לומר כי ירידה בשמיעה יכולה להתבצע הן באוזן אחת או בשתי האוזניים.
  1. ירידה בשמיעה עם תחושה עצבית– לעומת הבעיה הקודמת, היכולה להתמקד גם באוזן החיצונית, הבעיה הזו מתמקדת בעיקר באוזן הפנימית. בבעיה שמיעה זו אין בעיה כלל בהעברת גלי הקול, אלא הבעיה מתמקדת באוזן החיצונית היא אינה יכלה אותן כמו שצריך. הנזק הזה מתמקד בעיקר באוזן הפנימית. זה נגרם בעיקר בגלל בעיה של האוזן פנימית, שנפגעת ממחלה באוזן הפנימית או ישנה אפשרות אחרת היא כאשר נחשפים לרעש קבוע, וכן שימוש בתרופות רבות הגורמות לנזק זה, והזדקנות, אבל הירידה בשמיעה מסוג זה מתרחשת בעיקר אצל אנשים הסובלים משמיעה זו בילדות.
  2. ירידת שמיעה מעורבת– בעיה זו כפי שניתן להבין משמה היא שילוב בין שתי הבעיות האלו, בין הולכה עצמית לבין לירידת שמיעה הולכתית, הסיבה לכך היא שילוב של נזקים שנגרמו בין פגיעה באוזן התיכונה לבין פגיעה באוזן הפנימית.
  1. ירידת שמיעה מרכזית– יש לדעת כי קיימת ירידת שמיעה מרכזית, כלומר היא שגלי השמיעה באוזן עוברים דרך כל חלקי האוזן עד הבעיה הסופית, שבהם האוזן אינה מצליחה לקלוט את גלי הקול. אך עצב אינם השמיעה אינו מסוגל להעביר אל המוח . מכל סיבה שהיא.

משום שקיימים הרבה סוגי בעיות שמיעה חשוב לאבחן את סוג הבעיה, כדי שהטיפול יהיה הצורה מיטבית. הסיבות לבעיות מסוג זה יכולות להיות רבות , כגון גידולים מוח, מחלות, או פגיעות ראש.

במידה ואתם או חלק מהמשפחה שלכם סובלים בעיות שמיעה מאחד הסוגים שהוזכרו. יש לטפל בהם במכון שמיעה, שיאבחן את מהות הבעיה ויטפל בכם או בהורים שלכם, באופן הטוב ביותר.

מכון שמיעה 

מכון שמיעה המשמשת כחנות של מכשירי שמיעה בדומה לחנות של משקפיים הכולל בדיקה אבחון, וכן מכירה של מכשירי שמיעה, בדומה לחנות של משקפיים. התפקיד העיקרי של מכון השמיעה הוא בעצם לבצע בדיקות שמיעה, ולפי הבדיקות שמיעה האלו להתאים את מכשיר השמיעה המתאים ביותר לבעיה של האדם. קיימים מאות מכוני שמיעה בארץ, ובין השאר גם ברעננה, אך אצל כל המכונים המאפשרים אמנם הם משווקים מכשירי שמיעה ברעננה שהם מוכרים, אך כולם מבצעים בדיקות שמיעה, ואין הבדל בין בדיקות השמיעה שהן מבצעים לאחרים.

סוגי בדיקות שמיעה?

לאחר שניתן להבין כי כל מכון שמיעה מבצע בדיקות שמיעה, קיימים הרבה סוגי בדיקות שמיעה. בדיקות השמיעה נחלקות לשני סוגים עיקריים.

  1. בדיקות שמיעה אובייקטיביות כמו ABR , בדיקות טימפנומטריה, רפלקס אקוסטי, ועוד.
  2. בדיקות שמיעה סובייקטיביות בדיקות אלו הם בדיקות שמיעה התנהגויות לילדים, נוער, וגם מבוגרים, וכל סוגי הבדיקות הקיימים מבצעים גם במכון השמיעה ברעננה, הנקבעות על ידי רופא, בהתאם למצב של השמיעה של המטופל.

נפרט מעט על הבדיקות אלו או על חלקן:

בדיקתABR בדיקה זו מתבצעת על ידי קלינאי תקשורת לילדים בגיל הינקות או לילדים קטנים שאינם מסוגלים להרים יד, וכמובן שלא לחזור על מילים, אבל בכל אופן רוצים לבדוק את בעיות השמיעה שלהם. באופן כללי בדיקת שמיעה לילודים ותינוקות הן קצרות במיוחד, כאשר אין צורך שהתינוק ישתף פעולה כל שהיא. קיימות לתינוקות שני בדיקות האחת מתבצעת כאשר התינוק בן 3-4 חודשים מושמעים צלילים שונים בעיקר מילים, שמות, וצלילים חזקים, וכך התינוק מגיב לרעש ניתן לראות כי התינוק מגיב לרעש על ידי מצמוץ, הפסקת פעילות, וכן לבדיקה זו חשוב שיהיה בודק מנוסה. הבדיקה השנייה מתבצעת על ידי בודק מנוסה, כאשר התינוק כבר גדול החל מגיל חצי שנה, ובגיל זה, התינוק יכול מבחינה התפתחותית להפנות ראשו לכיוון הקול שהוא שומע.

במידה והתינוק או המבוגר אובחן שיש לו קושי מסוים בשמיעה ורופא קבע כי יש לו צורך בהתאמת קטלוג מכשירי שמיעה, עליו לפנות למכון שמיעה לצורך אבחון והתאמת מכשירי שמיעה  ברעננה.

איך מתאימים מכשירי שמיעה?

עולם מכשירי השמיעה בייחוד עולם מכשירי השמיעה ברעננה התקדם מאד, ובעשורים האחרונים ניתן למצוא מכשירי שמיעה זעירים איכותיים עם מגוון רחב מאד של גדלים ומחירים. לכל מכון שמיעה יש את המותגים שהוא עובד איתם, אך ההתאמה של מכשירי השמיעה נעשית בכל המכונים באותה השיטה.

מכשירי שמיעה ברעננה, בניגוד למוצרים אחרים, חייבים לדעת כי לא ניתן לקנות כל מכשיר שמיעה במכון, אלא חייבים להתאים את מכשיר השמיעה, בהתאם לבעיה המיוחדת שממנה סובל, וכן יש לדעת כי אין אוזן אחת דומה לשנייה.

  1. איתור הגורם ואבחון הבעיה

כפי שראינו ניתן לראות כי קיימות מגוון רחב של בעיות שמיעה שונות, ולכן על מנת להתאים את מכשירי השמיעה ברעננה. מיקומה של בעיית השמיעה וסוגה, רק לאחר שניתן לאבחן את הבעיה הזו, ניתן להתאים את מכשיר השמיעה. חשוב שהתאמה זו תתבצע במכון שמיעה מדויק ויסודי עם צוות של קלינאי תקשורת, על ידי מומחה מוסמך עם הציוד החדשני והמקצועי ביותר.

התאמה אישית של מכשיר שמיעה

לאחר אבחון הבעיה, יש להתאים את מכשיר השמיעה בדיוק למטופל על פי צורת האוזן שלו ובעיית השמיעה שלו. תהליך התאמת מכשיר השמיעה מבוסס על ממצאי בדיקת השמיעה שנעשו במכון השמיעה. בדיקת שמיעה זו מבוצעת על ידי קלינאי תקשורת שהוא בודק את הנבדק בחדר סגור  ואטום לרעש הבדיקה מתבצעת באפשרות עם רעש ועל ידי חדר שקט תוצאות הבדיקה מתקבלות במיידי.

איך מתאימים מכשירי שמיעה ברעננה?

במכון שלנו הממוקם ברעננה מבצעים היטב את התאמת מכשירי שמיעה ברעננה. ההתאמה מבוצעת על ידי קלינאי תקשורת מוסמך, בהתאם לתוצאות בדיקות שמיעה וחומרת השמיעה, וכן על פי מבנה האוזן המיוחד של המטופל. לפי מאפיינים אלו, שהם המינימליים, התאמת מכשיר השמיעה מתבצעת בהתאם לאורח החיים של המטופל, עבודה, סדרי עדיפויות, וקשיים שבהם הוא נתקל בחיי היום יום, כל דברים אלו יתאמו את מכשירי השמיעה ברעננה בצורה הטובה ביותר.

אם אני לא יכול להגיע אל מכון השמיעה שלכם, מה עושים?

הבדיקה מתבצעת על ידי קלינאי תקשורת מוסמך בדומה לבדיקה, המתבצעת במכון השמיעה, על ידי מכשיר המאושר על ידי משרד הבריאות, וכן חשוב לדעת שלבדיקה זו תוצאות אמינות. הבדיקה עצמה נמשכת כ15 דקות במהלך הבדיקה קלינאי התקשורת מרכיב על ראש הנבדק אוזניים ומשמיע לו רעשים בתדרים שונים ומשונים, והנבדק מגיב לכך בלחיצה על הכפתור או מרים את היד. על פי התוצאות של בדיקת השמיעה ניתן בהחלט להתאים את מכשיר השמיעה, וכך ניתן לבצע בבית גם את התאמת המכשירים ולקיחת המידות המתאימות לאוזניים.

מכשירי שמיעה עד בית הלקוח

אם אין לכם אפשרות להגיע אל מכון השמיעה שלנו ברעננה אנחנו יכולים לבוא אליכם ולהתאים לכם מכשירי שמיעה ברעננה. מכשירי השמיעה נעשית על התאמת מכשיר השמיעה בהתאם לבדיקת השמיעה, כפי שהיא בוצעה באמצעות המכון שלנו. אנו מביאים אליכם מבחר רחב וגדול של מכשירי שמיעה, בהתאם לבעיה שלכם ואורח החיים, ואתם בוחרים את המכשיר המתאים, שכן מדובר במכשיר שמיעה בהתאמה אישית. חשוב מאד להתאים את המכשיר, על ידי לקיחת מידות מתאימות. אחד היתרונות של בדיקת מכשיר השמיעה בבית הלקוח הוא האפשרות להתאים את המכשיר לסביבה של המטופל כמו שמיעת קולות ביתיים, כמו טלוויזיה או קולות של בני אדם, וכך לבדוק את התאמת המכשיר לסביבה הטבעית של הלקוח.

יש לדעת כי תהליך התאמת מכשירי השמיעה ברעננה לוקח זמן רב מאד, וגם לאחר שנתנו את התאמת מכשירי השמיעה ברעננה. חשוב לבחור את מכון השמיעה הטוב ביותר באזור, על מנת שיהיה קל לכם ללכת אליו, במקרה של תיקון או החלפת מכשיר השמיעה.

אם כך ניתן לומר כי האנשים המעוניינים במכשירי שמיעה ברעננה הם אינם מצליחים להגיע אל מכון השמיעה. ולכן ישנה אפשרות להגיע אל בית הלקוח.  כאשר אנו מגיעים אל בית הלקוח אנחנו מגיעים אליו עם כל המכשירים הקיימים אצלנו וכל הדגמים הקיימים עם מגוון רחב של מחירים שתתאים לכל בעיית שמיעה שהיא.

אין לכם סיבה לחשוש מהבדיקה שמא היא אינה איכותית. אלא הבדיקה היא איכותית בדיוק כמו הבדיקה שמתבצעת במכון השמיעה. יש לציין כי הבדיקה מתבצעת בדומה לבדיקות השמיעה שמתבצעות לתלמידי בית הספר ולאנשים העובדים במפעלים כך שאין צורך לדאוג לגבי אמינות הבדיקה.

אנחנו מגיעים אליכם עם מכשיר ממיוחד ועם צוות מקצועי הכולל קלינאי תקשורת. ומבצעים את הבדיקה התוצאות מתקבלות בו במקום ולפי תוצאות הבדיקה אנו מתאימים לכם את מכשיר השמיעה המדוייק בעבורכם. קיימים מגוון רחב של מכשירי שמיעה ובמיוחד קיימים כאלו בהתאמה אישית. שיש לקחת מידות של תעלת האוזן על מנת להתאים היטב את מכשיר השמיעה. אם אתם לא מעוניינים במכשיר מותאם אישית אנו נוכל להתאים לכם מכשיר ממגוון רחב של מכשירים ודגמים שיש אצלנו באופן קבוע. אז אם אתם גרים ברעננה אל תשכחו להגיע אלינו  אל מכון השמיעה ולרכוש מכשירי שמיעה ברעננה ממיטב המותגים הקיימים בארץ ובעולם.

ולכן כדאי לכם לפנות אלינו במהירות ולקבל את המוצרים הטובים ביותר במחיר הטוב ביותר.