מכון מכשירי שמיעה בעפולה

שירות הגעה עד בית הלקוח

כתובת: שירות הגעה עד בית הלקוח

טלפון077-9978814

שעות פעילות:

א' -ה: 8:00-20:00

ו':  8:00-16:00

אתרhttps://www.audiosound.co.il/

שירותים שאנחנו מציעים בבית הלקוח: בדיקת שמיעה עם ציוד נייד ומותאם לבדיקות שמיעה בשטח,הדגמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח לפני הרכישה, התאמת מכשירי שמיעה, כיוונים למכשירי שמיעה, תיקונים מכשירי שמיעה.

סניף עפולה

התאמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח, עכשיו בעפולה

תושבי עפולה היקרים, אם אתם זקוקים למכשיר שמיעה ולא נוח לכם להגיע עד למכון השמיעה, פיזית, כדי שנתאים לכם מכשירי שמיעה, נדאג שמכון השמיעה יגיע אליכם הביתה ביום ושעה שתתאמו איתנו. קלינאי תקשורת מוסמך ומיומן להתאמת מכשירי שמיעה יגיע אליכם הביתה תוך 48 שעות עם ציוד, שכולל אודיומטר נייד ואוזניות ומכשירי שמיעה ברמה גבוהה מדגמי 2019. כשקלינאי התקשורת יגיע לבית הלקוח בעפולה, להתאים לו מכשירי שמיעה, לאחר בדיקת השמיעה שתוכל לזהות את סוג לקוח השמיעה ואת דרגת ירידת השמיעה, הוא ייתן ללקוח להתנסות במכשיר השמיעה במקום, כדי שהוא יוכל להזמין לו את מכשיר השמיעה המתאים ולתת ללקוח שירות על הצד הטוב ביותר.

מהיום אפשר לרכוש מכשירי שמיעה גם בעפולה

בעזרת מכון השמיעה של אודיו סאונד, אפשר לרכוש מכשירי שמיעה בכל רחבי הארץ, ועכשיו גם בעפולה. איך עושים את זה? מתקשרים לאודיו סאונד ומתאמים פגישה עם קלינאי תקשורת מוסמך להתאמת מכשירי שמיעה שיגיע אליכם עד הבית תוך 48 שעות. קלינאי התקשורת מגיע לבית הלקוח עם הציוד המתאים ומכשירי השמיעה, עושה לו את בדיקת השמיעה, נותן לו להתנסות במכשירים בהתאם למה שהכי נוח ומתאים לצורכי הלקוח הוא מזמין לו מכשיר שמיעה מתאים. ניתן לרכוש מכשיר שמיעה מאודיו סאונד במחיר המסובסד של קופות החולים ולחסוך עמידה בתור, טפסים ופרוצדורה.

מכשירי שמיעה של אודיו סאונד בעפולה

אנחנו, באודיו סאונד, משווקים ומוכרים רק מכשירי שמיעה מדור 4 באיכות גבוהה מדגמי 2019 של החברות המובילות בעולם לייצור מכשירי שמיעה. בניגוד למכוני שמיעה אחרים, אין לנו בקטלוג מכשירי שמיעה באיכות בינונית או בסיסית. חשוב לנו שהלקוחות שלנו יוכלו לקנות מכשירי שמיעה, שישרתו אותם לאורך זמן ועם מינימום תקלות. בנוסף, מכשירי השמיעה של אודיו סאונד הם מכשירים דיגיטליים בטכנולוגיות מתקדמות ביותר ויש לנו גם מכשירי שמיעה שאפשר לכוונן אותם באמצעות הטלפון החכם או האייפון, באמצעות אפליקציה מיוחדת שתותקן בטלפון הנייד של מי שירכוש אצלנו מכשירי שמיעה. אודיו סאונד הוא אחד ממכוני השמיעה היחידים בארץ, שבו נותנים שירות של התאמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח.

מחיר של ביקורי הבית בעפולה

מחיר הביקור הראשוני נע בין 100 ל-150 ₪ ולאחר התאמה והזמנה של מכשירי השמיעה לבית הלקוח, הלקוח זכאי לעוד 2 קריאות של שירות עד הבית, ללא עלות, במידה והוא צריך עוד כיוון או תיקון למכשירי השמיעה שלו. לרוב, הלקוח לא זקוק ליותר מ2 קריאות, אבל אם הוא יצטרך יותר מ2 קריאות שירות, עלות של כל ביקור תעלה בין 100 ל-150 ₪, החל מביקור השלישי.

אנחנו, באודיו סאונד, דואגים לתדרך את הלקוח איך להשתמש במכשירי השמיעה בצורה הדרגתית, בעיקר אם אלו מכשירי השמיעה הראשונים שהוא מרכיב, כך שהוא יתרגל להשתמש בהם לאורך זמן ולשפר את איכות השמיעה שלו ואת איכות החיים שלו, כי איכות שמיעה טובה זוהי איכות חיים טובה. כמובן שהלקוח מוזמן להתקשר אלינו ולשאול שאלות לגבי השימוש במכשיר ואחד מקלינאי התקשורת שלנו יסביר לו בטלפון מה לעשות, לגבי הרכבה והסרה של המכשיר, איך לשמור עליו תקין ועוד. חשוב לנו מאוד שהלקוחות שלנו, לא רק ירכשו מכשירי שמיעה, אלא שהם ישתמשו בהם ואנחנו יוצרים קשר עם הלקוחות מיוזמתנו, כדי לוודא שהם אכן משתמשים במכשירי השמיעה שהם רכשו אצלנו ונותנים תמיכה בהתאם, כולל ביקור בית נוסף, בהתאם לצורכי הלקוח.

4.7/5 - (3 votes)