מכון מכשירי שמיעה ברמת השרון

שירות הגעה עד בית הלקוח

כתובת: שירות הגעה עד בית הלקוח

טלפון077-9978814

שעות פעילות:

א' -ה: 8:00-20:00

ו':  8:00-16:00

אתרhttps://www.audiosound.co.il/

שירותים שאנחנו מציעים בבית הלקוח: בדיקת שמיעה עם ציוד נייד ומותאם לבדיקות שמיעה בשטח,הדגמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח לפני הרכישה, התאמת מכשירי שמיעה, כיוונים למכשירי שמיעה, תיקונים מכשירי שמיעה.

סניף רמת השרון

מכשירי שמיעה רמת השרון

אף אדם אינו חסין מנזק בשמיעה, ירידה בשמיעה יכולה להיות בכל גיל החל מלידה ועד גילאי הגיל השלישי. הסיבה של ירידה בשמיעה היא ממגוון רחב של סיבות, הסיבה יכולה להיות מלידה, כאשר התינוק נולד עם בעיה באוזניים, היכולה להיות חלקית או מלאה. הבעיה יכולה להיות בגיל צעיר יחסית, כאשר השמיעה נפגעת מתאונה או ממחלה, גם במקרה הזה אובדן השמיעה יכולה להיות מלאה או חלקית, ויש כמובן את אובדן השמיעה בגיל השלישי. בגילאים מבוגרים ישנה ירידה בשמיעה, בגלל הגיל, מחלה, תאונה, גם אובדן זה באופן חלקי או מלא.

לאחר שנראה כי כל אדם בכל גיל עלול לסבול מבעיית שמיעה פתאומית, לכן צריך לעשות בדיקת שמיעה תקופתית, כדי למנוע התדרדרות.

מתי יש צורך לבצע בדיקת שמיעה?

על מנת להעריך את הירידה בשמיעה באוזן אחת או בשתי אוזניים, את סוג הבעיה וחומרתה. מבצעים בדיקת שמיעה בילדים ותינוקות, על מנת לאבחן את התפתחות השמיעה. התפתחות השמיעה בגיל צעיר, בהחלט, גורמת להתפתחות נכונה ותקינה של השמיעה בגילאים המבוגרים יותר.

במסגרת בדיקת סקר לאנשים העובדים במפעלים או במפעל, שיש בו אכן הרבה מאד רעש, העלול להשפיע עליהם לכל החיים.

האם יש להכין את הנבדק לבדיקה?

אין צורך להכין  את הנבדק לבדיקה כי אין באמת כל צורך בהכנה זו, אך במידה והנבדק סבל לאחרונה מאד מדלקת האוזן התיכונה, יש לציין את זה באוזני קלינאית התקשורת, שאחראית על ביצוע הבדיקה, על מנת שהיא תשקלל את התוצאות. דלקת אוזניים עלולה להכיל נוזלים רבים מאד או מוגלה רבה, העלולה לפגוע באמינות של תוצאות הבדיקה, לכן חובה על הנבדק לעדכן את הרופאים המטפלים בו, על מנת שיבינו וישקללו את התוצאות בהתאם לכל מה שצריך.

מי מבצע בדיקות שמיעה?

בדיקות שמיעה מבוצעות על ידי מכון שמיעה. מכון שמיעה נוסד במיוחד על מנת לבצע את בדיקות שמיעה, על ידי צוות מיוחד במינו הכולל קלינאי תקשורת. קלינאי תקשורת הינו מקצוע פרא רפואי טיפול ושיקום של אנשים מבוגרים וילדים בעלי ליקוי בתקשורת, וכן מטפלת גם בלקויי שמיעה וגם בליקויי הגיה ודיבור. הצוות אחראי על בדיקות שמיעה לילדים ומבוגרים, ולאחר מכן גם על האבחון של בעיות אלו, ולכן חשוב לבצע את בדיקות השמיעה במקום שהוא מעולה ואיכותי.

איזה בדיקות שמיעה קיימות?

קיימות שני סוגי בדיקות שמיעה בדיקת שמיעה סובייקטיבית, ובדיקה אובייקטיבית.

בדיקות שמיעה אובייקטיבית

היא בדיקה שמיעה, שאינה דורשת שיתוף פעולה כלל מהילד הנבדק, אשר נערכת בעיקר בבתי חולים.

  • בדיקת הדים קולוכאריים

מטרת הבדיקה הזו היא לבדוק את ההדים הנפלטים מתאי השיער החיצוניים באוזן הפנימית, על ידי גירוי של צליל. הבדיקה יכולה לבדוק גירוי של השמיעה בתינוק ישן או ער, שהבדיקה עצמה יכולה להצביע על אפשרות כלשהיא לקיום בעיה בשמיעה של תינוק, והבדיקה הזו מתבצעת על ידי כל בתי היולדות בישראל על פי החוק.

 

  • בדיקה BERA

הבדיקה בודקת את התפקוד של ההולכה העצבית, על ידי בעיה בגזע המוח, והיא יכולה לבצע מידע של ההולכה הטבעית הבדיקה מתבצעת כאשר המבוגר ער או ישן.

  • בדיקה SAAS

הבדיקה הזו מעוררת את הצליל על ידי מתעוררות פעילות של האוזן. התגובה הזו נקלטת על ידי אלקטרודות המודבקות על הראש. ולכן הבדיקה הזו היא מהימנה.

  • בדיקת טימפנומטריה

הבדיקה הזו הינה חשובה מאד, משום שמאפשרת לרופא אף אוזן, גרון ומטרתה לאפשר שהיא תוכל לשמוע את כל מה שצריך.

איך מבצעים בדיקה?

חשוב לדעת מאד כי הבדיקה מתבצעת בשקט ובשלווה, כלומר בזמן הבדיקה מניחים אוזנייה קטנה המשמיעה צליל. הצליל הינו שונה מאוזן לאוזן, אפילו אותה אוזן. בבדיקה בוחנים את כל סוגי הצלילים האלו, ולכן ניתן לו כי את הצליל.

מהו מכשיר שמיעה?

מכשיר שמיעה הינו מכשיר שמטרתו להגביר את אות צלילי הסביבה, ובכך גורם למטופל לשמוע טוב יותר. כיום  עם התפתחות הטכנולוגיה הרבה . ניתן לומר כי מכשירי שמיעה במגוון רחב של גדלים הן לנשים והן גברים ואף לילדים, נפוצים מאוד.

קיימים הרבה מאד סוגים של מכשיר שמיעה, אז לכן חשוב מאד להתאים אותם לפי הצורך.

בוחרים את המכשירים על פי מספר פרמטרים:

  • בהתאם לצרכים של השמיעה של המשתמש עצמו.
  • לכל משתמש מין הסתם יש בעיה אחרת, שימנע כל מיני הפתעות בתקציבו, או מגבלות פיזיות כמו למשל ראיה.

מכון שמיעה

לאחר שהבנו היטב את לקויות השמיעה הקיימות ואת הטיפול בהם, יש להבין מהו מכון שמיעה. מכון שמיעה הוא מכון האחראי על ביצוע בדיקות השמיעה שונות, שכן קיימות מגוון רחב ביותר של בדיקות שמיעה, המתאימות לצרכים השונים של כל מטופל, ולכן ישנו   מומחה שעליו להבין את הצורך של המטופל, ולתת לו את המענה הנכון.

כדי להבין במדויק מהו מכון שמיעה יש להסתכל אל מכון השמיעה כמו חנות משקפיים. בחנות משקפיים בודקים את הראייה של האדם, ומתאימים לו משקפיים כמו שהוא זקוק, כך גם במכון השמיעה מבצעים אצל המטופל בדיקות שמיעה, בהתאם למצבו הרפואי, לאחר תוצאות הבדיקה  על הצוות המומחה להתאים לאדם את מכשיר השמיעה.

חשוב להבין כי קיימים מכוני שמיעה רבים בכל רחבי הארץ, וכל מכון שמיעה שכזה מתעסק אך ורק במותגי מכשירי שמיעה מסוימים. כמו לדוגמא ניתן להבין כי מכון שמיעה ברמת השרון יתעסק בבעיות השמיעה של אנשי רמת השרון והאזור, עם מכשירי שמיעה ממותג מסוים.

בדיקת שמיעה

על מנת להתאים את מכשיר השמיעה המדויק יש לבצע בדיקת שמיעה במקום, על מנת שההתאמה תהיה מיטבית. לבדיקת השמיעה, המתבצעת לפני התאמת של מכשיר השמיעה, נועדה לבחון, באופן ראוי, את רמת השמיעה של המטופל, ובבדיקה הזו ניתן להבין ולבחון את רמת השמיעה של המטופל ואת שיעור ירידת השמיעה שלו, וכן לשאר את עתיד השמיעה. בבדיקה בודקים, האם ירידת השמיעה היא באוזן אחת או בשתי האוזניים?, כלומר האם הוא יצטרך מכשיר שמיעה באחת האוזניים או בשתיהן?. הבדיקה הזו הינה חשובה מאד ואין לזלזל בה, כמו כן גם בדיקה זו עלולה להחליט כי האדם אינו זקוק כלל למכשירי שמיעה או למכשיר אחר.

בדיקת השמיעה, על מנת להתאים מכשירי שמיעה מתקדמים, מתבצעת על ידי קלינאי תקשורת מוסמך. הבדיקה מתבצעת בכל התנאים המיטביים, על מנת שהמטופל ירגיש היטב ובנח, ויוכל לתת תשובות מדויקות, לצורך התאמה נכונה מכל הסוגים של מכשירי שמיעה הקיימים במכון. הבדיקה עצמה נערכת בחדר סגור ושקט, והיא נמשכת במשך 20 דקות. במהלך הזמן הזה קלינאי תקשורת בוחן היטב, אם המטופל זקוק למכשיר שמיעה, וכן מבחין את הצלילים הגבוהים והנמוכים שהוא שומע, יכולת הבחנה בין צלילים בטון שונה, יכולת הבנה של דבור בסביבה שקטה ובסביבה רועשת.

קבלת תוצאות בדיקת השמיעה?

לאחר 20 דקות הנתונים נבחנים ונבדקים על ידי קלינאי תקשורת, ולאחר קבלת כל שקלול הנתונים והתוצאות. קלינאי התקשורת יתאים לאדם וללקותו שצריך מכשיר שמיעה ממגוון מכשירי השמיעה, הקיימים במכון השמיעה, וכן יתאים לחיי המטופל ולאורח חייו.

מכשירי שמיעה ברמת השרון

אם אתם תושבי רמת השרון, הסובלים מירידה בשמיעה באחת האוזניים או בשתיהן, שלאחר בדיקה במכון שמיעה ברמת השרון. קלינאי תקשורת יתאים לכם את המכשיר השמיעה הטוב ביותר לצרכים שלכם. במכון שלנו מקפידים להתאים את מכשיר השמיעה הייחודי לאדם ולפי רמת השמיעה שלו.

אצלנו קיימים מגוון רחב מאד של מכשירי שמיעה, החל ממכשיר שמיעה שניתן לראותו מאחורי האוזן, וכלה במכשיר המוסתר על ידי השיער או קטן במיוחד. ההתאמה היא חשובה כי אשר מדובר באדם מבוגר הסובל מלקות שמיעה נתאים לו מכשיר מיוחד בעל סוללה חזקה שאינה נגמרת מהר בכדי שלא יצטרך להחליף סוללות, באופן תדיר.

כמו כן אם אלו צעירים וחשוב לכם נראות, אז יתאימו לכם מכשיר שמיעה המוסתר בתעלת האוזן.

בנוסף לכך ניתן לייצר את המכשיר שמיעה, באופי ייחודי לאדם, לאחר בחירת הדגם המתאים ביותר. ניתן לקחת מידות של האוזניים ולהתאים במעבדה על ידי ייצור של מכשיר שמיעה בהתאם למידות של האוזניים, ולכן מובטח כי המידות האלו יהיו מתאימות באופן מיטבי למידות שלכם.

הסבר על מכשירי השמיעה

מכשיר השמיעה, כמו בכל מוצר שנרכש, חשוב לדעת איך משתמשים במכשיר משתי סיבות, על מנת שהתוצאות יהיו איכותיות, וכן על מנת שהמטופל ידע להשתמש ולחזור ולהשתמש, היטב במכשיר השמיעה שלו. הקלינאי תקשורת בוחן היטב את המכשיר וההדרכות, על מנת שיקבל את ההסבר הטוב ביותר.

כדי שהוא יוכל להתאים את ההסבר למכשיר השמיעה באופן המדויק ביותר, המטופל מנסה את המכשיר וקבל הסבר על המכשיר שלו, כמו כן לקוח שיש לו מכשיר שמיעה ראשון הוא יקבל סוללות נוספות.

מכשירי שמיעה ושירות עד בית הלקוח

נשאלת השאלה החשובה, למה צריך ללכת למכון שמיעה ליד הבית? כמו כל מכשיר חשמלי, האדם נתקל או עלול להיתקל בתקלות שונות, ולכן חשוב מאד לדעת התאמת מכשירי שמיעה בהוד השרון, כי ככה יש לו "אבא ואמא". מהסיבה, שיוכל לתקן את המכשיר המקולקל במכון השמיעה הוד השרון.

מכשירי שמיעה עד בית הלקוח

אצלנו קיים שירות מיוחד של התאמת מכשירי שמיעה בהוד השרון עד בית הלקוח. התאמת מכשירי שמיעה ברמת השרון מתבצעות על ידי קלינאי תקשורת מוסמך בלבד, לאחר שהבדיקה שמיעה מתבצעת על הצד היותר טוב.

גם לאחר הרכישה ממוצרי הרכישה ממוצרי החברה הטובים ביותר, ישנו שירות עד הבית במקרה של תקלות ולכן כדאי לפנות למכשירי שמיעה ברמת השרון.

מה היתרונות של בדיקת שמיעה בבית?

לעיתים אנשים מבוגרים בני הגיל השלישי אינם יכולים להגיע אל בדיקת השמיעה במכון השמיעה, אפילו אם הוא קרוב לביתם בשל קשיי ניידות, שחלקם סובלים מהם, ולכן בדיקת שמיעה לצורך התאמת מכשירי שמיעה היא אפשרות שחייבים לתת עליה את הדעת במקרים האלו.  כדי להתאים מכשירי שמיעה יש לבצע בדיקת שמיעה, אשר תהליך זה אורך זמן רב מאד, ויש לבצע אותו מספר פעמים עד התאמה מדויקת.

האם יש הבדל בדיקה במכון השמיעה לבין בדיקת שמיעה בבית הלקוח?

הסירו דאגה מלבכם אין שום הבדל בין הבדיקה, המתבצעת במכון השמיעה לבין בדיקה, המתבצעת בבית הלקוח. המכשיר שבו מתבצעת בדיקה הוא אותו מכשור, שבו משתמשים במכון השמיעה, ולכן ניתן לומר כי אין הבדל כלל הן מבחינת התוצאות והן מבחינת איכות הבדיקה.

לאחר קבלת התוצאות, אנו מתאימים לכם מכשירי שמיעה ברמת השרון ומבצעים את הבדיקה ומתאימים את מכשירי השמיעה ברמת השרון לזקוקים לכך להתאמה מושלמת.

5/5 - (1 vote)