מכשירי שמיעה עם חיבור בלוטות' – יתרונות, חסרונות, סוגים ומחירים

מכשיר שמיעה שמתחבר לבלוטוס ולפלפון

החל מ-5,500 ₪

Sonic Enchant

שנת השקה: 2019

  • חיבור לבלוטוס,סמארפטון וטלוויזיה
  • ניתן לקבל שיחות ולדבר  דרך מכשיר שמיעה עצמו (באייפון ואנדרואיד)
  • ניתן לשלוט על מאפייני המכשיר,עוצמה ותוכניות דרך אפליקאיצה
מכשירי שמיעה בלוטוס מתחברים לטליפון
מכשירי שמיעה בלוטוס מתחברים לטליפון

Sonic Enchant

החל מ-5,500 ₪

שנת השקה: 2019

  • חיבור לבלוטוס,סמארפטון וטלוויזיה
  • ניתן לקבל שיחות ולדבר  דרך מכשיר שמיעה עצמו (באייפון ואנדרואיד)
  • ניתן לשלוט על מאפייני המכשיר,עוצמה ותוכניות דרך אפליקאיצה


ירידת שמיעה
בינונית עד חמורה


אורח חיים
פעיל


רמת המכשיר
עילית


מספר ערוצים
16

מכשירי שמיעה של היום אינם המכשיר המגושם והבולט שאולי זכור לכם מן העבר. כיום, מכשירי שמיעה הם אביזר טכנולוגי חכם ומתקדם, ומרבית הדגמים החדשים כוללים חיבור בלוטות' המאפשר תקשורת אלחוטית עם הטלפון הנייד ומכשירים נוספים. להלן מספר שאלות נפוצות הנוגעות למכשירים אלה, והתשובות עליהן.

להדגמת המכשיר בבית שלך ללא התחייבות והצעת מחיר מלא פרטים ונחזור אליכם. או צורו איתנו קשר 0779978814

    1.מה הוא מכשיר שמיעה הכולל חיבור בלוטות'?

    מדובר במכשירי שמיעה אשר מכילים אנטנת בלוטות' Bluetooth המאפשרת חיבור אלחוטי למכשירים אלקטרוניים אחרים כמו טלפונים ניידים (סמארטפונים) וטלוויזיות חכמות, באמצעות אפליקציה או ממשק ייעודי.

    2.כיצד מכשיר שמיעה עם חיבור בלוטות' יכול לסייע לי?

    מכשירי שמיעה עם חיבור בלוטות' מאפשרים למרכיב לשלוט על הגדרות המכשיר באמצעות אפליקציה ייעודית לטלפון הנייד. האפליקציה מאפשרת לרוב שליטה על עוצמת השמע (ווליום), תוכניות מכשיר מוגדרות ועוד. בנוסף, חיבור זה מאפשר קבלת שיחות מן הטלפון הנייד ישירות אל מכשיר השמיעה: במצב זה המכשיר מתנהג כמו דיבורית המאפשרת לקבל דרכה את השיחות (כרגע אפשרות זו קיימת רק במכשירי iPhone ולא בטלפוני אנדרואיד).

    3.מהם היתרונות  וחסרונות של מכשירי שמיעה עם חיבור בלוטות'?

      • קל יותר לשלוט על הגדרות מכשיר השמיעה באמצעות אפליקציה ייעודית בטלפון הנייד מאשר ללחוץ על כפתורים זעירים על גבי המכשיר עצמו.
      • מי שסובל מירידת שמיעה חמורה ייהנה מההגברה העוצמתית של מכשיר השמיעה גם בשיחות טלפון (שאינה מתאפשרת ברמקול המכשיר הנייד או באוזניית בלוטות' רגילה).
      • במכשירי שמיעה מסוימים, האפליקציה הנלווית למכשיר מאפשרת שירותים שימושיים נוספים כמו איתור מכשיר שמיעה שאבד באמצעות איכון GPS, ועוד.
        מהם החסרונות של מכשירי שמיעה עם חיבור בלוטות'?
    • כשאופציית הבלוטות' פעילה, היא מקצרת את חיי הסוללה של מכשיר השמיעה בקצב מואץ
    • מחירים של מכשירי שמיעה אלה יקר יותר
    • חיבור מסוג זה לא זמין במכשירי שמיעה הזעירים מתצורה תוך-אוזנית (קיימת רק במכשירים המורכבים מאחורי האוזן)
    • תפעול המכשיר עלול להיות מאתגר עבור בני הגיל השלישי.

    4.האם ניתן להתחבר לכל סוגי הטלפונים או והטלוויזיות?

    מכשיר שמיעה עם חיבור בלוטות' מסוגל להתחבר לכל סוגי הטלפונים דרך אפליקציה אותה יש להוריד מחנות האפליקציות ובאמצעותה ניתן לשלוט על מאפייני המכשיר, אולם כרגע, קבלת שיחות טלפוניות ישירות למכשיר השמיעה מתאפשרת רק בטלפונים מסוג  אייפון iPhone. על מנת שמכשיר השמיעה שלכם יוכל להתחבר לטלוויזיה, אתם נדרשים לקנות מתאם מיוחד שמתווך בין מכשיר השמיעה לבין הטלוויזיה.

    5.האם כל סוגי מכשירי השמיעה מכילים חיבור בלוטות'?

    לא, רק מכשירי שמיעה חיצוניים המורכבים מאחורי האוזן עם צינורית דקה שנכנסת לתוך תעלת האוזן מכילים כיום חיבור בלוטות', זאת בניגוד למכשירי שמיעה תוך אוזניים שמפאת גודלם הזעיר אינם מכילים חיבור זה.

    6.כיצד אני יכול לדעת האם מכשיר השמיעה שלי מתחבר לבלוטות'?

    רק דגמי מכשירי שמיעה חדשים (2015 ואילך) מכילים את הפונקציה הזו. ניתן להתייעץ עם קלינאי התקשורת המטפל שלכם אשר התאים לכם את המכשיר או לבדוק במפרט הטכני של המכשיר האם הוא מכיל חיבור בלוטות'.

    7.כיצד מפעילים את חיבור הבלוטות' במכשיר השמיעה?

    יש להוריד לטלפון הנייד את האפליקציה של החברה של מכשיר השמיעה שלכם, להפעיל את חיבור הבלוטות' בטלפון שלכם, לפתוח ולסגור את תא הסוללה במכשיר השמיעה ולהיכנס לאפליקציה בטלפון הנייד שלכם, שם תוכלו לראות כי החיבור בין המכשירים התבצע בהצלחה. במכשירי שמיעה נטענים אותם הוראות

    לחבר מכשירי שמיעה אוטיקון אופן לבלוטוס אנדרויד

    לחבר מכשירי שמיעה אוטיקון אופן לבלוטוס אייפון

     

    8.האם מכשירי שמיעה עם חיבור בלוטות' ידידותיים לבני הגיל השלישי?

    לא ניתן לענות על שאלה זו באופן גורף. חיבור מכשיר השמיעה לטלפון הנייד ותפעולו אינם שונים באופן ניכר מחיבור הטלפון הנייד לדיבורית ברכב, כך שאם אתם חשים בנוח עם פעולה זו סביר להניח כי תצליחו לחבר את מכשירי השמיעה אל הטלפון הנייד ולתפעלם בקלות.

    9.האם מכשירי שמיעה עם בלוטות' נחשבים לטובים יותר מאשר מכשירי שמיעה ללא חיבור זה?

    לא. אין קשר בין איכות מכשירי השמיעה והיכולת שלהם לספק חוויית שמיעה מעולה ונאמנה למקור לבין הימצאות חיבור בלוטות' במכשיר. כאמור, חיבור בלוטות' מאפשר שליטה נוחה יותר על מכשיר השמיעה באמצעות הטלפון הנייד, להזרים מוסיקה, שיחות טלפון ועוד, ואין בכך להשפיע על איכות השמע של מכשיר השמיע או על התכונות האחרות אשר נכללות בו.

    10.כמה עולה מכשיר שמיעה עם בלוטות'?

    טווח המחירים של מכשירים מסוג זה הוא רחב ותלוי בזהות היצרן ובדגם הספציפי של המכשיר; בדרך כלל רק מכשירי שמיעה ברמה בינונית או ברמה מתקדמת מכילים חיבור בלוטות' ומחירם נע בין 4,500₪ ל-10,000₪ למכשיר יחיד (לאחר הסבסוד הניתן על ידי קופת החולים).

    לסיכום, מרבית הדגמים החדשים של מכשירי השמיעה מכילים חיבור בלוטות' המאפשר חיבור אלחוטי בין מכשיר השמיעה לבין הסמארטפון שלכם. חיבור זה מאפשר לכם, בין היתר, לשלוט בעוצמת השמע של מכשיר השמיעה ולקבל שיחות טלפון דרך המכשיר (כרגע רק במכשירי iPhone), וכן מעניק נוחות רבה בתפעול מכשיר השמיעה והופך אותנו למקושרים ומחוברים יותר לסביבה.

    4/5 - (4 votes)

    [gico-faq-details]