מכון מכשירי שמיעה בקרית שמונה

שירות הגעה עד בית הלקוח

כתובת: שירות הגעה עד בית הלקוח

טלפון077-9978814

שעות פעילות:

א' -ה: 8:00-20:00

ו':  8:00-16:00

אתרhttps://www.audiosound.co.il/

שירותים שאנחנו מציעים בבית הלקוח: בדיקת שמיעה עם ציוד נייד ומותאם לבדיקות שמיעה בשטח,הדגמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח לפני הרכישה, התאמת מכשירי שמיעה, כיוונים למכשירי שמיעה, תיקונים מכשירי שמיעה.

סניף קרית שמונה

התאמת מכשיר שמיעה בקרית שמונה והסביבה

תושבי קרית שמונה? גם אתם יכולים להנות ממכשירי השמיעה הטובים והמתקדמים ביותר בעולם שיקנו לכם שמיעה טבעית ויכולת להתנהל בסיטואציות שמע יומיומיות בקלות. בעזרת השירותים שלנו תקבלו את האבחון המקצועי והמקיף ביותר הכולל: בדיקת שמיעה מקצועית על ידי קלינאי תקשורת, ייעוץ ואבחון מקיף בהתאם ללקות השמיעה הספציפית שלכם, התאמה מדויקת של מכשיר השמיעה שיענה על הצרכים שלכם, משלוח של מכשיר השמיעה עד אליכם ותמיכה בשימוש בו לאחר הרכישה. את כל השירותים הללו אנו מספקים בקריית שמונה ובסביבתה ולכן אין לכם צורך לצאת מהבית ולהמתין לתורים הארוכים של מכוני השמיעה וקופות החולים.      

בדיקת שמיעה קרית שמונה

לקויות השמיעה מגיעות תמיד בתצורות שונות ולאנשים ונשים בעלי לקות שמיעה יש צרכים שמיעתיים שונים אחד מהשני. כיום, מכשירי השמיעה הקיימים בשוק מצליחים לספק מענה למגוון רחב של לקויות שמיעה והם מצוידים לרוב בטכנולוגיות חכמות עם אפשרות התאמה אישית גבוה למשתמש. חשוב לדעת שעל מנת שמכשיר שמיעה ישרת את בעליו באופן אופטימלי, יש לערוך התאמות ולוודא שהוא מקבל את המכשיר הנכון בעבורו. השלב הראשון בביצוע ההתאמה הזאת הוא בדיקת השמיעה. את בדיקות השמיעה שלנו אנו עורכים בבית שלכם. מדוע עדיף לבדוק דווקא בבית ולא במכון השמיעה? ובכן, מעבר לעובדה הפשוטה כי הבדיקה הביתית לא מצריכה מכם לצאת מהבית ולהמתין לתורים הארוכים, כאשר הבדיקה נעשית אצלכם, קלינאי התקשורת שלנו יכולים לבחון את לקות השמיעה שלכם בסביבה הטבעית ביותר בה אתם חיים. כך הם יכולים לבדוק את השמיעה שלכם בסיטואציות שמע שונות ולהבין בדיוק מהם הצרכים שלכם. האם אתם מתקשים לשמוע שיחות קרובות או שהלקות מפריעה יותר במקומות עתירי רעשים? האם אתם נזקקים למכשירים בעיקר בצפייה בטלוויזיה  ובהאזנה למוסיקה או שאולי דווקא בשיחות טלפון? האם אתם סובלים מטנטון או מתקשים לשמוע כאשר ישנם דוברים נוספים בסיטואציה?

את כל הדברים הללו יבחנו קלינאי התקשורת שלנו על מנת שיוכלו להתאים את מכשיר השמיעה האידיאלי בעבורכם. בדיקת השמיעה נעשית באמצעות מכשיר האודיומטר המוכר בו משתמשים בכל מכשירי השמיעה והוא מאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות. לאחר שייעשה האבחון יוכלו הקלינאים להמליץ לכם על המכשירים שיוכלו לשרת אתכם בצורה המיטבית. את התהליך הזה כמו שאר השלבים בהתאמת מכשיר השמיעה, נשמח לעשות בקריית שמונה וביישובים בסביבה לנוחיותכם המרבית.        

התנסות והדגמת מכשיר שמיעה עד הבית בקרית שמונה

לאחר שקלינאי התקשורת בחנו את ליקוי השמיעה הספציפי שלכם, כעת הגיע הזמן להתאים את מכשיר השמיעה האידאלי בעבורכם. כאמור, מכשירי שמעיה בקטלוג שונים עונים על צרכים שונים וברגע שהצרכים ברורים לנו אנו יכולים להציע לכם את מכשיר השמיעה הטוב ביותר בעבורכם. למכשירי השמיעה השונים תכונות ופונקציות שונות ודגמים מסוימים מתמחים בבעיות מסוימות. כאשר תתנסו בשימוש במכשיר השמיעה שיציעו לכם הקלינאים, הם יבדקו כל אחד בסיטואציה אחרת בהתאם לאורח חייכם. כמו כן הם יבחנו כיצד השימוש במכשיר השמיעה משפיעה על השמע שלכם במגוון סיטואציות לרבות צפייה בטלוויזיה, האזנה למוסיקה ושיחת טלפון. המכשיר האידיאלי בעבורכם הוא לרוב זה שלא יידרש בעבורו כיול ספציפי והתאמה מיוחדת במעבר מסיטואציית שמיעה אחת לאחרת. אין ספק שחלק חשוב בהתאמת מכשיר השמיעה הוא הנוחות שלכם בשימוש בו. בדיוק בגלל זה ייבחר המכשיר לפי שביעות רצונכם ונוחות השימוש. כך למשל ישנם אנשים שיעדיפו מכשיר פנימי ונסתר וכאלה שדווקא יסתדרו יותר עם מכשיר חיצוני המורכב מאחורי האוזן.    

שירות ותמיכה בקריית שמונה, ישובים ומושבים בסביבה

מתוך ניסיון של שנים אנו יודעים לומר כי הצלחה בהתאמת מכשיר שמיעה תלויה בהרבה גורמים החל מתהליך האבחון ועד לשלב ההתנסות כאמור. לרוב, כאשר מקפידים לבצע את כל השלבים באופן קפדני, המשתמשים יהנו מחויית שמיעה טבעית ונוחה ביותר. עם זאת לעתים ישנו צורך בכיול והתאמה נוספת בעת השימוש במכשיר. אנו מקפידים להיות זמינים ללקוחותינו בכל זמן ובכל שאלה או בעיה בה נתקלתם לאחר רכישת המכשיר, אנו נשמח לסייע ולהדריך אתכם לשימוש נכון ויעיל. במידת הצורך נשמח כמובן להגיע עד אליכם לקריית שמונה ולכל היישובים בסביבתה, לבחון את הבעיה, לחדד את אופן השימוש ואם צריך, לבחון כמובן התאמה של מכשיר שמיעה חדש שיתאים יותר. חשוב לנו תמיד לדעת שאתם מקבלים את המוצר הטוב ביותר שישרת אתכם נאמנה ועל כן אנו זמינים ושמחים לעזור בכל שלב.  

מכשירי השמיעה המובילים בקרית שמונה והסביבה

שוק מכשירי השמיעה כיום מציע מגוון רחב מאד מכשירים החל ממכשירים בסיסיים, דרך מכשירים מתקדמים יותר ועד למכשירים חכמים עם טכנלוגיות השמע המובילות בעולם כיום. המחיר כמובן משתנה בהתאם לדרגה של המכשיר והבחירה שלכם צריכה להיות שילוב בין מה שמתאים לכם והתקציב שהגדרתם לעצמכם. נציג כעת כמה מדגמי מכשירי השמיעה של החברות המובילות בעולם. על אף שמדובר כאן במכשירים היוקרתיים ביותר, זכרו כי החברות הללו מציעות גם מכשירים בסיסיים וזולים יותר, אך לא פחות טובים שעשויים גם הם להתאים לכם.

  • מיקרו CIC של חברת אודיפון – מכשיר קומפקטי ונסתר מן העין שניתן להתאמה אישית לתעלת האוזן של המשתמש. מצויד בטכנולוגיה חכמה עם מעבד COSMA ופועל על 18 ערוצים דיגיטליים. מצוין בהפחתה וסינון של רעשי רקע.
  • Enchant של חברת סוניק – דגם קומפקטי וזעיר שגם הוא נסתר מן העין. הדגם מצויד במעבד Sound DNA ובחיבור בלוטוס' עם אפשרות חיבור למכשירים חכמים כמו טלפונים נידיים, טלוויזיות ועוד ובמנגנון מיוחד לשיפור חווית ההאזנה למוסיקה.
  • OPN של חברת אוטיקון – מכשיר נטען ללא צורך בהחלפת סוללות, מערכת נטרול רעשים מהמתקדמות והטובות ביותר בעולם ומערכת מתקדמת לסריקה סביבתית של 360 מעלות המאפשרת שמיעה כוללת טבעית בכל סיטואציה.

תושבי קריית שמונה ויישובי הסביבה? צרו איתנו קשר עוד היום ובמהרה תוכלו להנות ממכשירי השמיעה הטובים והמתקדמים בעולם שיחזירו לכם את השמיעה הטבעית והנוחה, יחד עם שירות מהיר, מקצועי ואחראי לכל אורך הדרך!     

5/5 - (1 vote)