מכון ומכשירי שמיעה באור יהודה

שירות הגעה עד בית הלקוח

כתובת: שירות הגעה עד בית הלקוח

טלפון077-9978814

שעות פעילות:

א' -ה: 8:00-20:00

ו':  8:00-16:00

אתרhttps://www.audiosound.co.il/

שירותים שאנחנו מציעים בבית הלקוח: בדיקת שמיעה עם ציוד נייד ומותאם לבדיקות שמיעה בשטח,הדגמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח לפני הרכישה, התאמת מכשירי שמיעה, כיוונים למכשירי שמיעה, תיקונים מכשירי שמיעה.

סניף אור יהודה

נעים להכיר – אנחנו מכון השמיעה אודיו סאונד ויש בשורה אליכם תושבי אור יהודה ויישובי הסביבה. אם אתם סובלים מירידת שמיעה, אובדן שמיעה בדרגה כלשהי וכל בעיה שהיא הקשורה בשמיעה, אנחנו כאן בשבילכם ונשמח לעזור לכם עם שירות עד הבית החל מבדיקת שמיעה מקיפה שתבחן את מצב השמיעה שלכם, דרך הדגמה והתנסות במכשירי השמיעה המומלצים שאנו משווקים ועד לרכישה וליווי צמוד עד להסתגלות מלאה.

מכשירי שמיעה קטנים בעולם

ממש מייד נסביר לכם על השירות שלנו ולמה דרכנו תוכלו להנות הרבה יותר מהר ממכשיר שמיעה איכותי עם חיסכון משמעותי בזמן וכסף, אבל רגע לפני חשוב לנו לומר כמה מילים על ירידות שמיעה באופן כללי.

בכל שאלה או נושא שנשאר פתוח אנחנו כאן ואתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולהתייעץ!

טיפול בירידות שמיעה – אתם חייבים את זה לעצמכם: תושבי אור יהודה והסביבה

אז מהי בעצם ירידת שמיעה? ובכן, ישנן פגיעות בשמיעה הקשורות לבעיה במבנה האוזן או עקב חסימה כלשהי בתעלת האוזן המקשה על הצלילים לעבור ומקרים כאלה יטופלו לרוב על ידי הליך רפואי כירורגי כלשהי.

עם זאת מדובר בחלק זניח למדי מכלל ירידות השמיעה ומרבית הסובלים מירידת שמיעה סובלים מירידת שמיעה הנובעת מכך שהמוח פשוט מאבד את היכולת לתרגם את המסרים החשמליים של הצליל לקול שאנו שומעים.

זה קורה למבוגרים מעל גיל 50 באחוזים גבוהים מאד, אבל גם צעירים סובלים מכך בין אם מסיבות גנטיות, חשיפה ארוכה לרעש חזק, שימוש בתרופות או הליכים רפואיים מסוימים. הפתרון היעיל היחיד הקיים היום במצב כזה הוא שימוש במכשיר שמיעה איכותי.

אבל מה קורה במידה ולא מטפלים בבעיה? ובכן, קודם כל חשוב לדעת כי מרגע שירידת שמיעה מתחילה היא רק תלך ותחמיר וככל שזה יקרה יהיה קשה יותר לטפל בה ולהחזיר את המצב לקדמותו כאשר בנקודה מסוימת זה לא יתאפשר בכלל.

בנוסף חשוב לדעת כי מי שסובל מירידת שמיעה מאבד בהדרגה קשר עם הסביבה הקרובה ומתקשה לתפקד כראוי בסיטואציות חברתיות. זה מביא במרבית המקרים לדיכאון וחרדה וכך מי שלא מטפל בירידת שמיעה מדווח על ירידה משמעותית באיכות החיים. על כן הימנעות מהרכבת מכשיר שמיעה ובאופן כללי טיפול בירידת שמיעה אינה מומלצת כלל. 

אז מה עושים אתם שואלים? ובכן, ככה נוכל לעזור בעניין…

בדיקת שמיעה ואבחון שמע מקיף באור יהודה ויישובי הסביבה

אודיו מיטר נייד לביצוע בדיקות שמעיה בבית

אם כך, השלב הראשון בהחזרת השמיעה הטבעית מתחיל עם בדיקת השמיעה שאנו עורכים בביתכם מתי שנוח לכם כמובן. אחד מקלינאי התקשורת המוסמכים והמנוסים בתהליך יגיעו עד אליכם ויבצעו בדיקה הכוללת:

  • ריאיון אישי: ראשית כל, על מנת להתאים לכם מכשיר שמיעה איכותי שישרת אתכם כראוי, עלינו להכיר את אורח החיים שלכם ולהבין בדיוק מה אתם צריכים. האם אתם מבלים את מרבית זמנכם באזורים שקטים ובשיחות אחד על אחד? האם אתם מגיעים להרבה אזורים הומי אדם ומדברים עם כמה אנשים במקביל? לתשובות לשאלות הללו יש כמובן חשיבות רבה.
  • בדיקת שמיעה: בדיקת השמיעה נעשית באמצעות מכשיר האודיומטר המאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות. המכשיר מפיק צלילים אל תוך האוזניות אותן מרכיב הנבדק ויש לתת אינדיקציה בכל פעם ששומעים צליל. כך ניתן למפות את ירידת השמיעה ולהבין באיזה דציבלים היא מתרחשת ובאיזה אוזניים.
  • שקלול התוצאות: שני המבדקים הללו יסייעו לקלינאי התקשורת להפיק מסמך המכונה גרף השמיעה ומאפשר כעת להתאים לכם מכשירי שמיעה מתקדמים בהתאמה אישית גבוהה ומדויקת.

התנסות והדגמה בשימוש במכשירי שמיעה – אור יהודה ויישובי הסביבה

זהו ככל הנראה אחד השלבים החשובים ביותר בהתאמת מכשיר שמיעה וחשוב לדעת כי כשאתם בוחרים בהתאמת מכשיר שמיעה דרך קופות החולים הוא לא מתאפשר. בנקודה הזאת ממש לאחר הבדיקה, ייתן לכם קלינאי התקשורת להתנסות בשימוש במכשירים שנמצאו מתאימים לכם. חשוב מאד לשים לדברים הבאים בנקודה הזאת:

  1. האם המכשיר נוח להרכבה: ישנם סוגים רבים של מכשירי שמיעה וביניהם מכשירי שמיעה זעירים, מכשיר גדולים המורכבים מאחורי האוזן, מכשיר עם מיקרופון קטן שנכנס אל תוך תעלת האוזן וכן הלאה. חשוב לבחור במכשיר שיהיה לכם הכי נוח להרכיב.
  2. איך אתם שומעים עם המכשיר: האם אתם מצליחים לשמוע טוב יותר את קלינאי התקשורת? האם הטלוויזיה ושיחות בטלפון נשמעות ברורות יותר כעת? האם אתם שומעים רעשי רקע מוגברים בנוסף לצלילים החיוניים?
  3. תפעול פשוט: זכרו כי ישנם סוגים רבים של דגמי מכשירי שמיעה וחשוב שתבחרו באחד שיהיה לכם נוח לתפעל כמובן.

אנו משווקים אך ורק את מותגי מכשירי השמיעה המובילים והטובים בעולם ובשלב הזה נוכל להראות לכם בדיוק איך כל אחד מהם יכול לשפר לכם את איכות החיים.   

רכישה והדרכה בשימוש במכשיר שמיעה חדש – אור יהודה והסביבה

כעת, לאחר שבחרתם את מכשיר השמיעה שהכי מתאים לכם, יערוך קלינאי התקשורת מספר התאמות אישיות ושינוי הגדרות על מנת שיוכל לעדכן אותן באופן מיידי במכשיר השמיעה החדש שלכם. אם תבחרו במכשיר שמיעה זעיר הוא ייקח בנוסף מידות של מבנה האוזן שלכם על מנת שנוכל לעצב את המכשיר בדיוק למידות שלכם.

לאחר מספר ימים נחזור אליכם עם מכשיר השמיעה החדש ונדריך אתכם בשימוש הראשוני. חשוב לציין כי הסתגלות למכשיר שמיעה חדש היא תהליך שיכול לערוך מספר חודשים. הסבלנות והנכונות שלכם להצלחה הן חיוניות וכמובן שאנו נלווה אתכם ונסייע בתפעול בשיחות טלפון מרחוק וכמובן נגיע לביקור נוסף במידת הצורך.

סוגי מכשירי שמיעה – אור יהודה ויישובי הסביבה

כפי שציינו אנו עובדים עם מותגי מכשירי השמיעה המובילים בעולם ומשווקים בין היתר את מכשירי השמיעה של חברת אוטיקון, סוניק עם סדרת Enchant המצוינת, אודיפון, ניו סאונד ועוד.

בנוסף לפיצ'רים המתקדמים במכשירים שלנו שביניהם תמצאו מערכות חכמות לסריקת סביבה ב-360 מעלות, מערכות מתקדמות לסינון רעשי רקע וחלוקה יעילה בערוצי שמע דיגיטליים מרובים, אנו מציעים ללקוחותינו גם מכשירי שמיעה עם חיבור בלוטוס' חכם המאפשר סטרימינג של שמע מטלפונים חכמים, טלוויזיות ומערכות שמע, שליטה פשוטה מהסלולרי ואיסוף מידע חיוני על דפוסי שימוש וגם מכשירי שמיעה נטענים ללא צורך בשימוש או החלפה של סוללות חד פעמיות.

מכשירי שמיעה למבוגרים – אור יהודה ויישובי הסביבה

באופן טבעי למדי חלק גדול מקהל הלקוחות שלנו הם בני ובנות גיל הזהב, שכן ירידת שמיעה היא דבר נפוץ ביותר החל מגיל 50.

בדיוק בגלל זה אנו יודעים להציע מכשירי שמיעה למבוגרים מתוך הבנה וניסיון רב ומציעים תמיד מכשירים עם מאפיינים מותאמים כמו הגברה יעילה של צלילים ונוחות בתפעול.

לסיכום

חשוב לנו לציין כי בניגוד לרכישת מכשיר שמיעה דרך קופות החולים שעשוי לקחת חודשים ארוכים עד להתאמה, אנו מציעים לכם תהליך מזורז של מספר שבועות שנעשה כולו בביתכם וחוסך לכם את הצורך בביקורים מרובים אצל הרופא, הפניות לגורמים שונים, בירוקרטיה לקבל ההנחות המגיעות לכם וכמובן הרבה טרחה. אנו מציעים מכשירי שמיעה במחירים והנחות שתקבלו בקופות החולים ואתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל שלב, אפילו אם אתם רק רוצים להתייעץ ולשמוע עוד על התהליך.

אל תזניחו את השמיעה שלכם ואל תתפשרו על איכות חיים ירודה וקשרים חברתיים רעועים עם ירידת שמיעה שאיננה מטופלת!

5/5 - (1 vote)

[gico-faq-details]