מכשירי שמיעה בצפון. מכוני שמיעה המומלצים ביותר באזור הצפון

שירות הגעה עד בית הלקוח

כתובת: שירות הגעה עד בית הלקוח

טלפון077-9978814

שעות פעילות:

א' -ה: 8:00-20:00

ו':  8:00-16:00

אתרhttps://www.audiosound.co.il/

שירותים שאנחנו מציעים בבית הלקוח: בדיקת שמיעה עם ציוד נייד ומותאם לבדיקות שמיעה בשטח,הדגמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח לפני הרכישה, התאמת מכשירי שמיעה, כיוונים למכשירי שמיעה, תיקונים מכשירי שמיעה.

סניף צפון

 

בדיקת שמיעה והתאמת מכשירי שמיעה בצפון – כך תעשו את זה

נעים להכיר – אנחנו מכון השמיעה אודיו סאונד ואם הגעתם לכאן כי אתם חושדים שאתם סובלים מירידת שמיעה או מאובדן שמיעה בדרגה כלשהי, אתם לגמרי במקום הנכון.

עד היום מי שחיפש מכשיר שמיעה בצפון, נאלץ להסתמך אך ורק על השירות של קופות החולים השונות, מה שלרוב מתאפיין בתהליך ארוך מאד של התאמת מכשיר שיכול לקחת בין מספר חודשים לשנה שלמה. איתנו, אתם יכולים לעבור בדיוק את אותו התהליך רק בלי הבירוקרטיה המתישה ולהנות ממכשיר שמיעה איכותי בתוך שבועות ספורים בלבד מרגע שתצרו איתנו קשר.

מעבר לכך, אנו מציעים שירות של מכשיר שמיעה עד הבית, מה שלמעשה מאפשר לעבור את כל התהליך, החל מבדיקת השמיעה ואבחון, דרך ההתנסות במכשירים ועד ההתאמה הראשונית של מכשיר חדש בסביבה הטבעית שלכם. מייד נסביר עוד איך זה בדיוק עובד, אבל קודם כל כמה מילים חשובות על ירידת שמיעה.  

ירידה שמיעה ואובדן שמיעה – תושבי הצפון והסביבה

מכשירי שמיעה קטנים זעירים בעולם

זה לא משנה אם אתם מתגוררים בטבריה, מחפשים מכשיר שמיעה בחיפה וכרמיאל, או שאתם בכלל מקריית שמונה – אם אתם מרגישים כי השמיעה שלכם מתחילה להדרדר, אתם חייבים לבדוק את העניין ולטפל בו במהירות. מדוע?

ובכן, חשוב להבין כי ירידת שמיעה ואובדן שמיעה הם תהליכים הדרגתיים ונפוצים מאד אצל אנשים מגיל חמישים ומעלה. בנוסף הם גם די שכיחים אצל צעירים ועשויים להתרחש עם שימוש בתרופות מסוימות, לאחר חשיפה ארוכה וממושכת לרעשים וקולות חזקים וגם בשל נטיות גנטיות לכך. מה קורה במצב של הימנעות או דחייה של הרכבת מכשיר שמיעה? ובכן, השמיעה תמשיך להדרדר ואז המוח למעשה יתרגל עם הזמן למצב של חוסר שמיעה, עד לנקודה בה זה כבר יהיה בלתי הפיך ומכשיר שמיעה לא יוכל לעזור כלל.

החיים עם שמיעה לקויה לרוב מביאים לניתוק חברתי, לתחושות נפשיות של דיכאון, מתח וחרדה ולחוסר סיפוק כללי ממערכות יחסית בשל הקושי בתקשורת עם הסביבה. על כן אנו מפצירים בכל תושבי הצפון שחושדים כי מתחילה אצלם ירידת שמיעה, ליצור איתנו קשר בהקדם האפשרי ולבצע בדיקה ואבחון שמיעה מקיף.

צפון הארץ והסביבה – בדיקת שמיעה ואבחון שמיעתי מקיף

רגע לפני שאתם ניגשים אל קטלוג מכשירי השמיעה שלנו ומתחילים להתעניין בדגמים השונים, חשוב להבין כי כל התאמה של מכשיר שמיעה חייבת להתחיל בבדיקת שמיעה ואבחון כולל, בלעדיהם אי אפשר לדעת איזה מכשיר שמיעה יתאים. הבדיקה שמתבצעת בביתכם כמובן נעשית על ידי קלינאי תקשורת מוסמך מטעמנו וכוללת את השלבים הבאים:

1.בדיקת שמיעה באמצעות מכשיר האודיומטר: אותו מכשיר שנמצא במכוני השמיעה בגרסא הניידת שלו המאושר על ידי משרד הבריאות. המכשיר מפיק צלילים שיישמעו באוזניות שמרכיב הנבדק ועליו לסמן בכל פעם שהוא שומע צליל כלשהו, כך ניתן בעצם להבין באילו דציבלים ירידת השמיעה באה לידי ביטוי והאם היא מתרחשת באוזן אחת בלבד או בשתי האוזניים. מדובר בבדיקה קצרה ופשוטה שאינה פולשנית או מטרידה באף צורה.

2.ריאון אישי: אנו מעוניינים להציע לכם תמיד את מכשירי השמיעה הטובים בעולם, אבל יש לא מעט מקרים בהם אין באמת צורך במכשיר הכי מתקדם שיש. בשביל זה אנו עורכים את הראיון האישי שדרכו אנו יכולים ללמוד על אורח החיים שלכם לעומק ולהתאים לך כך מכשיר ברמת ההתאמה הגבוהה ביותר.

3.גרף השמיעה: לאחר בדיקת שמיעה וריאיון אישי מתקבל מסמך מפורט ומקיף המתאר לפרטי פרטים את ירידת השמיעה שלכם כאשר ניתן לקחת בחשבון גם את אורח החיים שלכם. מכאן יוכל להציע לכם קלינאי התקשורת מכשירים שיתאימו לכם וכעת תוכלו להתנסות בשימוש בהם.

התנסות והדגמה במכשירי שמיעה באיזור הצפון

אם עדיין לא סיפרנו, נאמר עכשיו שאנו עובדים אך ורק עם מכשירי השמיעה הטובים בעולם. לכן אנחנו יכולים להציע לכם סוגי מכשירי שמיעה רבים והיתרון אצלנו הוא שתוכלו להתנסות בשימוש בהם לפני הרכישה, מה שבהחלט לא תוכלו לעשות דרך קופות החולים. בזמן ההתנסות, שימו לב במיוחד לדברים הבאים:

-איך אתם שומעים: עוד בטרם ההתנסות נראה לכם המלצות על מכשירי שמיעה, אבל חשוב שתנסו לנתק את הדברים הללו לרגע ופשוט תתמקדו בחווית השמע שלכם. האם אתם שומעים טוב יותר קלינאי התקשורת מולכם? האם אתם שומעים רעשי רקע מוגברים לצד הקולות החיוניים? האם שיחות טלפון הן ברורות לכם יותר כעת?

-נוחות ההרכבה: חשוב מאד להבין כי חלק מהותי מהתאמת מכשיר שמיעה הוא הנוחות שלו. האם המכשיר יושב באופן יציב בתוך תעלת האוזן או מחוצה לה (בהתאם לסוג)? האם הוא נוטה ליפול או שאתם מרגישים אותו מתנדנד? האם הוא מספק לכם את הדיסקרטיות שאתם שואפים אליה או שזה כלל לא עניין שחשוב לכם?

-קלות התפעול: כשאנחנו מדברים על השוואת מכשירי שמיעה, חשוב לקחת בחשבון גם את התפעול שלהם. אם אתם מכירים את עצמכם כמי שמסתדרים עם הרבה כפתורים, אין בעיה לבחור במכשיר מעט יותר מורכב לתפעול. אם אתם לא מרגישים בנוח עם ריבוי כפתורים ותוכניות, עדיף לבחור במכשירים נוחים ופשוטים יותר לתפעול.

לעוד מידע על

מכשירי שמיעה כללית

מכשירי שמיעה מכבי

מכשירי השמיעה שלנו

חשוב לנו מאד להזכיר כי אנו עובדים אך ורק עם חברות מכשירי השמיעה המובילות בעולם כמו ניו סאונד, אודיפון, סוניק וחברת אוטיקון. כמו כן אנו מתמחים בהתאמת מכשיר שמיעה על פי מאפיינים אישיים ויודעים להציע מכשירי שמיעה למבוגרים, מכשירים למי שסובל מירידות שמיעה חמורות ומכשירים לשימוש דיסקרטי במיוחד.

אלו הם כמה מהמאפיינים של מכשירי השמיעה המומלצים שאנו משווקים:

מכשירי שמיעה זעירים

1.מכשירי שמיעה זעירים: עיצוב פורץ דרך של מכשיר שמיעה זעיר במיוחד שגודלו אינו עולה על גודלו של פול קפה. המכשיר נכנס בשלמותו לתוך תעלת האוזן של המשתמש כאשר ההתאמה היא אישית וייחודית וכך ניתן להיעזר במכשיר שמיעה מבלי שאף אחד מסביב בכלל צריך לדעת.

2.מכשירי שמיעה עם חיבור בלוטוס': אלו הם למעשה מכשירי שמיעה עם חיבור לסמארטפון המאפשר הזרמה ישירה של אודיו אל מכשיר השמיעה כך שתוכלו לשמוע שיחות ומוזיקה ולצפות בסרטונים עם איכות סאונד טובה מאי פעם.

3.מכשירי שמיעה נטענים: פיתרון מושלם למי ששוכח לקנות סוללות ולא אוהב להתעסק עם ההחלפה של רכיבים זעירים. מכשיר שמיעה נטען מגיע עם עמדת טעינה ייעודית המאפשרת להנות ממכשיר שמיעה בכל זמן במהלך היום לאחר טעינה בשעות הלילה.

תושבי הצפון והסביבה – צרו קשר!

לסיכום, לנו באודיו סאונד יש את הכלים להחזיר לכם את איכות החיים במהירות האפשרית. בניגוד לקופות החולים, אצלנו תהנו מתהליך מהיר במיוחד עם תחילת שימוש לאחר שבועות ספורים מרגע שתצרו איתנו קשר בפעם הראשונה.

זכרו כי יש לכם את האפשרות הנוחה של תהליך שמתבצע מההתחלה אצלכם בבית ואיתנו כבר לא צריך להשלים ולחיות עם ירידת השמיעה המסכנת את בריאותכם הנפשית והפיזית כאחד. אם יש לכם שאלות נוספות או דברים לא ברורים, צרו איתנו קשר במספר 077-9978814 או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי ונשמח לעמוד לשירותכם!

 

5/5 - (1 vote)

[gico-faq-details]