מכון מכשירי שמיעה ברמלה ולוד

שירות הגעה עד בית הלקוח

כתובת: שירות הגעה עד בית הלקוח

טלפון077-9978814

שעות פעילות:

א' -ה: 8:00-20:00

ו':  8:00-16:00

אתרhttps://www.audiosound.co.il/

שירותים שאנחנו מציעים בבית הלקוח: בדיקת שמיעה עם ציוד נייד ומותאם לבדיקות שמיעה בשטח,הדגמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח לפני הרכישה, התאמת מכשירי שמיעה, כיוונים למכשירי שמיעה, תיקונים מכשירי שמיעה.

סניף רמלה לוד

מהיום מקבלים התאמה אישית של מכשירי שמיעה גם ברמלה לוד

תושבי רמלה לוד, האם שמעתם שמהיום מקבלים התאמה אישית של מכשירי שמיעה גם ברמלה לוד? הגיע הזמן שגם אתם תקבלו שירות מהיר ואיכותי ממכון שמיעה פרטי, עם המימון של קופות החולים, בלי לחכות בתור במשך חודשים ארוכים ובלי למלא טפסים. אנחנו, באודיו סאונד, מספקים מכשירי שמיעה בהתאמה אישית בכל רחבי הארץ ועכשיו גם ברמלה לוד. יש לנו צוות מנוסה ומיומן של קלינאי תקשורת מוסמכים המתמחים בהתאמת מכשירי שמיעה, שמגיעים עד בית הלקוח עם ציוד משוכלל וחדיש ביותר להתאמת מכשירי שמיעה לצורכי הלקוח, בסביבתו הטבעית, מבלי שהוא יצטרך לצאת מהבית.

תושבי רמלה לוד יכולים לקבל מכשירי שמיעה ממכון שמיעה פרטי עם המחירים של קופות החולים

בנוסף לקופות החולים, היום יש גם מכוני שמיעה הפרטיים שנותנים את ההנחות של קופות החולים, כך שאין צורך להגיע עד קופת החולים כדי לקבל מכשירי שמיעה מסובסדים. אודיו סאונד, הוא מכון שמיעה פרטי שנותן מכשירי שמיעה ברמה גבוהה מדגמי 2020  ומעלה, עם ההנחות של קופת החולים למכשירי שמיעה. אנחנו יכולים להגיע להתאמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח תוך 48 שעות, גם אם הוא לא מרותק לביתו. בנוסף, אנחנו מגיעים גם לרמלה לוד, עם ציוד לבדיקת שמיעה ועם מכשירי שמיעה, שהלקוח יכול להתנסות בשימוש שלהם עוד לפני שהוא רוכש אותם, כדי שהוא יוכל לבחור את מה שהכי מתאים לו או את מה שהוא הכי אהב.

גם ברמלה לוד אפשר לרכוש מכשירי שמיעה מאדיו סאונד

אודיו סאונד הוא מכון השמיעה הכי טוב בתחום מכשירי השמיעה, בקנה מידה ארצי ועכשיו ברמלה לוד אפשר לרכוש מכשירי שמיעה מאודיו סאונד, באמצעות יצירת קשר עם מכון השמיעה שלנו באמצעות הטלפון או האתר ואחד מקלינאי התקשורת המוסמכים שלנו יגיע לביתכם תוך 48 שעות, כדי שתוכלו לרכוש מכשירי שמיעה, בהתאמה אישית ולקבל שירות יעיל ואיכותי עם יחס אישי, כי כל לקוח שלנו, הוא חלק מהמשפחה שלנו. קלינאי התקשורת מודד את האוזניים של הלקוח שרכש מאיתנו מכשירי שמיעה ובהתאם למידות מייצרים עבורו מכשירי שמיעה, בהתאם למידותיו, והם יגיעו אליו תוך שבועיים ממועד הרכישה (ואם אפשר, הם יגיעו גם לפני כן).

התאמת מכשירי שמיעה אצלכם בבית

היום אין צורך להגיע למכון השמיעה, פיזית, כדי להתאים מכשירי שמיעה ולרכוש אותם, כי היום ישנם מכוני שמיעה שמגיעים אליכם להתאמת מכשירי שמיעה אצלכם בבית. אודיו סאונד, היא אחד ממכוני השמיעה הבודדים בארץ, שמתאימים מכשירי שמיעה בבית הלקוח ובכלל, הם גם היחידים שמגיעים לבית הלקוח גם אחרי שהוא כבר רכש את מכשירי השמיעה והתחיל להשתמש בהם. השירות של אודיו סאונד, הוא שירות ברמה הגבוהה ביותר ואתם יכולים לקרוא את הפידבקים החיוביים והמחמאות מהלקוחות שלנו בעמוד הפייסבוק שלנו.

מי שרוצה לרכוש מכשירי שמיעה פניימים איכותיים במחירים סבירים, כולל שירות יעיל ומהיר ויחס אישי, באודיו סאונד יש את כל הכלים ואנשי המקצוע, כולל ציוד חדיש לבדיקה והתאמה אישית של מכשירי שמיעה, מעבדה לייצור מכשירי שמיעה בהתאמה אישית ותיקונים וכוונים, בהתאם לצורך וקלינאי תקשורת מוסמכים, המתמחים בהתאמת מכשירי שמיעה, לפי צורכי הלקוח.

5/5 - (1 vote)