מכשירי שמיעה ובדיקת שמיעה עד הבית

להדגמת המכשיר בבית שלך ללא התחייבות והצעת מחיר מלא פרטים ונחזור אליכם. או צורו איתנו קשר 0779978814

     

    איך התהליך מתבצע ?

    מצלצלים אלינו ( 0779978814) או משאירים פרטים

    מקבלים מידע מפורט בשיחה טלפונית על סוגי המכשירים, המחירים ועוד

    קובעים פגישה עם קלינאי תקשורת מוסמך ויועץ (אפשרות לפגישה בבית הלקוח – יש לנו נציגים בכל רחבי הארץ)

    הדגמת המכשירים בבית הלקוח

    מעקב ושירות על המכשיר עד הבית לאחר הרכישה

     

    כיום ניתן להתאים מכשירי שמיעה בבית הלקוח בתהליך הזהה לתהליך של מכון השמיעה להתאמת מכשירי שמיעה. כיצד התהליך מתבצע? האם ההתאמה אמינה ומדויקת?

    בקצרה: ניתן לעבור בבית בדיקת שמיעה בדומה למכון שמיעה. הבדיקה מתבצעת על ידי קלינאי תקשורת באמצעות אודיומטר נייד (המכונה שמבצעת את בדיקת השמיעה), בדומה לבדיקות שמיעה לעובדי מפעלים או לילדים בבתי ספר הנערכות על ידי משרד הבריאות. אם האודיומטר מכויל ותקני התוצאות המתקבלות אמורות להיות אמינות וזהות לזו של מכון שמיעה. ניתן לבצע בבית גם את התאמת המכשירים, מלקיחת מידות האוזניים ועד כיול המכשיר. הכיולים בבית מהווים יתרון כי הם מתבצעים בסביבה הטבעית של המרכיב.

    מכשירי שמיעה עד הבית באודיו סאונד
    אודיו סאונד מפעילה שירות הגעה עד הבית הכולל בדיקת שמיעה והתאמת מכשירי שמיעה בבית. התהליך כולו מתבצע על ידי קלינאי תקשורת עם ציוד נייד שמאושר על ידי משרד הבריאות. גם לאחר הרכישה תקבלו שירות עד הבית בזמינות גבוהה. אין צורך לחכות חודשים לתורים לבדיקת שמיעה – אצלנו תקבלו את המכשיר תוך 48 שעות.
    אנו גם מציעים הדגמה של המכשירים שלנו לפני הרכישה על מנת שתוכלו להתרשם מטיב המכשירים בסביבה הטבעית שלכם בבית. אנו מתאימים את מכשירי השמיעה באופן אישי ומדויק תוך התחשבות באורח החיים שלכם ובנראות של המכשירים, ניתן לעיין במכשירי שמיעה קטלוג.
    החברה שלנו מתמחה מכשירי שמיעה זעירים ושירות מיוחד עד בית הלקוח במחירים דומים למחירים מכשירי שמיעה של קופות החולים ללא צורך בהליך הארוך של קופות החולים.

    בדיקת שמיעה בבית

    בדיקת שמיעה עד הבית
    בדיקת שמיעה בבית מתבצעת בדומה למכון שמיעה: עם ציוד, הוראות ותהליך הזהים למכון. קלינאי תקשורת מבצע בדיקת שמיעה על ידי מכשיר הנקרא אודיומטר אשר בודק את סף השמיעה וכך ניתן לדעת האם ישנו אובדן שמיעה והאם מומלץ להרכיב מכשירים על פי חומרת האובדן.
    בדיקת השמיעה אמורה להתבצע בתנאי שקט, לכן במכוני שמיעה מבצעים את הבדיקה בתוך חדר נפרד ושקט. אין דבר המייחד את חדר הבדיקה מלבד העובדה שהוא נחשב למקום שקט, לכן בבית צריך למצוא חדר שקט, רחוק מחלון או כל מקור כלשהו של רעש כמו מזגן או מכונת קפה.
    הציוד המשמש לבדיקת השמיעה בבית נקרא אודיומטר נייד, מכונה בגודל של מחשב נייד עם אוזניות מבודדות רעשים בדומה למכון שמיעה. האודיומטר הנייד מכיל את אותן הפונקציות והפעולות של האודיומטר הנייח במכון השמיעה (בדומה למחשב נייח במשרד ומחשב נייד בשטח ששניהם מבצעים את אותן הפעולות).

    אודיומיטר נייד
    מדובר באותו הציוד, המאושר על ידי משרד הבריאות, שנעשה בו שימוש בבדיקות שמיעה שילדים בכיתה א' ועובדי מפעל החשופים לרעש עוברים לצורך מעקב שמיעה. אודיומטר נייד חוסך הגעה למכון שמיעה עם תוצאות שמיעה הזהות למכון שמיעה.
    הבדיקה אורכת כ-15 דקות, בדומה למכון שמיעה. הנבדק יושב עם הגב לקלינאי תקשורת שמרכיב לנבדק אוזניות, ובכל פעם שהוא שומע צליל דרך האוזניות הנבדק מרים יד או לוחץ על כפתור.
    לאחר הבדיקה מקבלים את התוצאות באופן מידי. בתוצאות יצוינו חומרת אובדן השמיעה, סוג האובדן, והמלצה על מכשירי שמיעה מומלצים.
    כיום, קופות החולים עושות גם הן בדיקות שמיעה בבית הלקוח לאנשים המרותקים לבית מכשירי שמיעה כללית.

    מכשירי שמיעה עד בית הלקוח
    תהליך התאמת מכשיר השמיעה לאחר הבדיקה נעשה בצורה הבאה: בוחרים את סוג ודגם מכשיר השמיעה המתאים על פי אובדן השמיעה ואורח החיים של המרכיב, לוקחים מידות אוזניים במידה ומדובר במכשיר בהתאמה אישית ומכוונים את מכשיר השמיעה. ניתן לבצע את כל השלבים בבית בדומה למכון שמיעה, והיתרון של התאמת מכשירי השמיעה בבית הוא שאפשר לעבור סימולציות אמיתיות בסביבה הטבעית של המרכיב, כגון טלוויזיה, דיבור מרחוק ורעשים סביבתיים.
    אנשים רבים מתלוננים שלאחר הכיוונים במכון השמיעה הם שומעים טוב, אך כשיוצאים החוצה הם מגלים הרבה דברים שמפריעים. זאת מאחר ולא ניתן לבדוק את כל הסיטואציות בחדר במכון השמיעה, לעומת הבית שבו ניתן לעבור סימולציות אמיתיות, דבר המהווה יתרון להתאמת מכשירי שמיעה בבית.
    התאמת מכשירי שמיעה בבית הינה התאמה אמינה ומדויקת ואף עדיפה על התאמת מכשירי שמיעה במכון שמיעה.

    למי מיועדים שירות התאמת מכשירי שמיעה ובדיקת שמיעה בבית?

    שירותים אלו מיועדים בעיקר לאנשים מבוגרים שקשה להם להתנייד למכוני שמיעה, או כל אחד שלא רוצה להטריח את עצמו למכוני שמיעה, לקבוע תורים ולהמתין לבדיקה.
    חשוב לציין שבארץ זמני ההמתנה לבדיקת שמיעה דרך קופות החולים (מכבי וכללית) נעים בין חודש לעשרה חודשים (תלוי באזור). זמני ההמתנה והתורים לבדיקת שמיעה של רבע שעה גרמו להרבה אנשים להעדיף לבצע בדיקת שמיעה ולהתאים את מכשיר השמיעה בבית מאחר והתהליך והתוצאות הינם זהים.
    כיום עוד ועוד חברות התחילו להציע את שירות ההגעה עד הבית, ביניהן חברות גדולות עם סניפים בפריסה ארצית. גם הביקוש בקרב הלקוחות לשירות הזה עלה משמעותית בשל זמני ההמתנה הכרוכים בקביעת תור לבדיקת שמיעה והתאמת מכשירי שמיעה.
    בארצות הברית שירות ההגעה עד הבית להתאמת מכשירים הינו נפוץ ונחשב לשירות "VIP", כאשר חברות מכשירי השמיעה מתחרות ביניהן על שירות טוב ומהיר יותר עבור הלקוח.

    מהם היתרונות של שירות הגעה עד הבית?

    1. שירות מהיר: אין צורך לקבוע תורים ולהמתין. בדרך כלל שירות כזה מתבצע תוך 48 שעות.
    2. נוחות: מתאים לזמנים שלכם, אין צורך ללכת למכון שמיעה.
    3. תוצאות אמינות: תוצאות הבדיקה וההתאמה זהים למכון שמיעה.
    4. מתאים לאנשים שקשה להם להתנייד: אנשים נכים ומרותקים לבית שקשה להם להגיע ולקבל שירות במכון שמיעה יכולים לקבל את השירות בבית.
    5. בסביבה הטבעית של הלקוח: התהליך מתבצע בסביבה הטבעית, גם בחירת מכשירי שמיעה מה שמהווה יתרון משמעותי על מכון שמיעה. אם למשל אדם מתקשה לשמוע ממרחק מסוים בבית, התאמת מכשירי השמיעה בבית מאפשרת לבדוק את המצב הזה. במכון השמיעה אי אפשר לדמות את מה שקורה בבית.
    6. שירות הגעה עד הבית לאחר הרכישה: מכונים רבים מציעים גם שירות לאחר הרכישה במידה ויש צורך לכוון את המכשיר או לקבל שירות. יישלח אליכם נציג עד הבית וכך תחסכו את ההגעה למכוני השמיעה ואת זמני ההמתנה לקבלת שירות על המכשירים.

     
    מהם החסרונות של שירות הגעה עד הבית?

    1. קופות חולים: לרוב מי שעובד בשירות הגעה עד הבית הם מכוני שמיעה פרטיים, בעוד שקופות החולים מחייבות את הנבדק להגיע למכון שמיעה (חוץ מאנשים המרותקים לבית).
    2. סטיגמות: הקהל הישראלי עדיין לא רגיל לקבל שירות הגעה עד הבית מאחר וזה נחשב עבורו לא אמין או לא מקצועי. הוא מעדיף ללכת פיזית למכון שמיעה )למרות שכפי שציינו קודם מדובר באותו תהליך ואתם תקבלו את אותן התוצאות).

    עלות הגעה עד בית הלקוח
    עלות ביקורי בית משתנה ממכון למכון. לרוב עלות הביקור הראשון נעה בין 350-70 ₪ ורוב החברות מחייבות על כל ביקור נוסף.
    באודיו סאונד עלות ביקור בית תלויה באזור (עלות רוב האזורים היא 100-150 ₪) ואתם זכאים לשלושה ביקורי בית ללא עלות ולאחר מכן בעלות סמלית של 150-100 ₪ לביקור.

    4.3/5 - (7 votes)

     

    [gico-faq-details]