מכון מכשירי שמיעה בחדרה

שירות הגעה עד בית הלקוח

כתובת: שירות הגעה עד בית הלקוח

טלפון077-9978814

שעות פעילות:

א' -ה: 8:00-20:00

ו':  8:00-16:00

אתרhttps://www.audiosound.co.il/

שירותים שאנחנו מציעים בבית הלקוח: בדיקת שמיעה עם ציוד נייד ומותאם לבדיקות שמיעה בשטח,הדגמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח לפני הרכישה, התאמת מכשירי שמיעה, כיוונים למכשירי שמיעה, תיקונים מכשירי שמיעה.

סניף חדרה

אבחון שמיעה, הדגמה והתנסות והתאמת מכשירי שמיעה חדרה והסביבה

תושבי חדרה והסביבה הסובלים מלקות או ירידת שמיעה?

החיים עם לקות שמיעה עשויים להיות לא נוחים במקרה הקל ובמקרים חמורים יותר, אף קשים ולא נעימים. הניתוק הסביבתי יחד עם חוסר הבטחון הנוצר בעקבות ירידת השמיעה עשויים להיות בלתי נסבלים למי שסובל מהם ואין ספק שזהו מצב לא אידיאלי בלשון המעטה להיות בו. למרבה המזל, בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים ישנו מגוון רחב של פתרונות יצירתיים שהופכים את חייהם של לקויי השמיעה לקלים ונוחים ואף יכולים להחזיר את השמיעה למצבה המקורי והטבעי.

אנו באודיו סאונד מטפלים במגוון רחב של ליקויי שמיעה ומתמחים בכל שלבי ההתאמה של מכשירי שמיעה, החל מאבחון מדוקדק של הלקות או ירידת השמיעה, דרך התאמת המכשיר ועד תמיכה שוטפת ומלאה בשימוש בו. חשוב מאד – אם אתם מרגישים שהשמיעה שלכם מתחילה להיחלש, אל תהססו ופנו אלינו בהקדם האפשרי שכן ככל שתדחו את הטיפול בשמיעה, הפתרון שלה יהיה מסובך יותר ויעיל הרבה פחות!

אז איך זה עובד?

בדיקת שמיעה ואבחון לקות וירידה בשמיעה – חדרה והסביבה

בניגוד לדרך הרווחת היום, כלל השירותים שאנו מציעים נעשים אצלכם בבית. כך, מעבר לנוחות ולעובדה שאתם לא צריכים לצאת מהבית ולהמתין לתורים הארוכים שנקבעים במכוני השמיעה דרך קופות החולים השונות, אנו מסוגלים לבחון את לקות השמיעה שלכם בסביבה הכי טבעית שלכם ואף לדמות סיטואציות שמע שונות אחרות מחייכם (למשל אתם עובדים במקום עם רעשים סביבתיים רבים).

אבחון השמיעה שאנו מציעים הוא זהה לחלוטין לזה שנעשה במכוני השמיעה והוא מתבצע באמצעות רדיו-מטר על ידי קלינאי התקשורת שלנו, להם ניסיון רב בביצוע הבדיקה. לאחר שייבחנו את השמיעה שלכם, יוכלו הקלינאים לקבוע האם אכן יש לכם ליקוי או ירידה כלשהי בשמיעה שלכם. כמו כן הם יוכלו להצביע על אופי ירידת השמיעה ועל המאפיינים הייחודיים של ירידת השמיעה שלכם. כאשר מתקבל המידע החשוב הזה, ניתן להתקדם לשלבים הבאים ולהציע לכם את מכשיר השמיעה שישרת אתכם בצורה הטובה ביותר ויסייע לכם לחזור לשמיעה טבעית ונוחה.

התנסות והדגמת מכשיר שמיעה – חדרה והסביבה

אנו עובדים עם מספר חברות בולטות בתחום מכשירי השמיעה וגאים לשווק את הדגמים הטובים ביותר הקיימים בשוק כיום. בהחלט ניתן לומר כי בימינו, למרבית ליקויי וירידות השמיעה יש פתרונות מעולים ומכשירים מתקדמים שבהחלט יוכלו לסייע. ישנם מכשירים מתקדמים עם פונקציות חכמות ומעבדים חזקים מאד והם באופן טבעי היקרים ביותר. מיד אחריהם ישנם מכשירי ביניים ולבסוף מכשירים בסיסיים ביותר, המחירים כמובן בהתאם. חשוב לדעת שלא כולם נזקקים למכשירי הפרימיום ובמקרים רבים מכשירי השמיעה הבסיסיים יעשו עבודה טובה ומספקת, כשהתקציב שלכם הוא לחלוטין פונקציה חשובה שניקח בחשבון בתהליך ההתאמה.

בשלב הזה, יציעו לכם הקלינאים שלנו מספר מכשירים שיתאימו לכם ולירידת השמיעה שלכם. כעת תוכלו לנסות אותם בסיטואציות שמע שונות ולקבל מושג על איך יראו חייכם עם השימוש בהם. הקלינאים שלנו יבחנו את השמיעה שלכם בזמן השימוש במצבים שונים כמו צפייה בטלוויזיה, האזנה לרדיו ושיחות טלפון ויבדקו כיצד אתם שומעים. בנוסף, יבדקו הקלינאים בסיוע הדיווח שלכם כמובן, האם המכשיר נוח לכם. שימו לב שישנם מכשירים זעירים הנסתרים מן העין אך לאנשים מסוימים יהיו קשים לתפעול. ישנם מכשירים גדולים יותר המורכבים מאחורי האוזן שהם קלים יותר לתפעול ויתאימו למי שההיבט האסתטי פחות מעסיק אותו.

מכשירי שמיעה זולים

ברגע שתבחרו את המכשיר המתאים בעבורכם, הקלינאים יערכו מדידות ויבצעו הזמנה של מכשיר המותאם באופן אישי למבנה האוזן שלכם. לאחר מכן תקבלו הדרכה מפורטת על אופן השימוש במכשיר ובתוך מספר ימים תקבלו אותו עם שליח עד הבית.

מכשירי שמיעה מובילים – חדרה והסביבה

כפי שכבר ציינו, ישנם סוגים רבים של מכשירים, החל מבסיסיים ביותר ועד למכשירים מתקדמים וחכמים. נדבר כעת על שלושה דגמים של מכשירי פרימיום מהמתקדמים ביותר בעולם. זכרו כי אין זה הכרח להשתמש דווקא במכשירים וכי החברות המפורטות כאן מציעות מגון רחב של מכשירים פשוטים יותר שעשויים לספק תוצאה לא פחות טובה.

OPN S חברת אוטיקון: החברה הדנית, מהמובילות והחזקות ביותר בשוק שזוכה שנה אחר שנה במגוון פרסים על מכשירי השמיעה שלהם, מציעה את מכשיר הדגל שלה שהוא בעל יכולת סריקה של 360 מעלות ומאפשר שמיעה טבעית ברמה גבוהה מאד עם מנגנון סינון רעשי רקע מתקדם ואיכותי

CIC – חברת אודיפון: מכשיר השמיעה CIC הוא מהזעירים ביותר הקיימים כיום ובהחלט אידיאלי למי שמעוניין בדיסקרטיות שכן כמעט ולא ניתן להבחין בהימצאו באוזן. הוא ומצויד ב-18 ערוצים דיגיטליים, מנגנון חכם להפחתת רעשי רקע בלתי רצויים וזיכרון המאפשר לבחון את דפוסי השימוש לאורך זמן ולמטב את אופן השימוש במכשיר. 

Enchant חברת סוניק: מכשיר מתקדם ביותר שניתן להרכיב בצורה דיסקרטית מאחורי האוזן או בתוכה. הדגם הזה מגיע עם אחד המעבדים החזקים ביותר הקיימים כיום, ומדיווחים של משתמשים ברחבי העולם נראה שבהחלט מדובר במכשיר שמקל ומסייע למגוון רחב של ליקויי שמיעה.

כל המכשירים הנ"ל אגב, מצוידים בטכנולוגיה חכמה של חיבור בלוטוס' ומאפשרים להתחבר למכשירים חכמים כמו טלוויזיות, טלפונים ומערכות שמע נוספות. בהחלט יתרון טכנולוגי משמעותי.

 

אז איך נשמע לכם? כל השירותים שאתם מחפשים בחדרה ויישובי הסביבה

לסיכום – אנו מציעים את השירות המקיף ביותר ויכולים ללוות אתכם בכל שלבי התהליך. נשמח להגיע אליכם, תושבי חדרה והסביבה ולהתאים את מכשיר השמיעה שיחזיר לכם את איכות החיים שמגיעה עם שמיעה טבעית.  חשוב לנו לציין שגם לאחר תחילת השימוש במכשיר, אנו כאן כדי לסייע ולתת תמיכה בכל שלב! צרו קשר עוד היום ולפני שתשימו לב, תצאו לפרק חדש חיים. שיהיה הרבה בהצלחה.

5/5 - (1 vote)