מכשירי שמיעה קטנים פניימים נכנסים בתוך האוזן ובלתי נראים

מכשיר שמיעה זעיר

להדגמת המכשיר בבית שלך ללא התחייבות והצעת מחיר מלא פרטים ונחזור אליכם. או צורו איתנו קשר 0779978814

    מכשיר שמיעה הקטן בעולם, מכשיר שמיעה פנימי יושב בתוך תעלת האוזן- מכשיר שמיעה CIC

    בקצרה כל המכשיר

    המכשיר נחשב למכשיר שמיעה הדיסקרטי ביותר. המכשיר יושב בתעלת האוזן כמעט ובלתי נראה (אין חלק מאחורי האוזן).
    המכשיר מתפקד באופן זהה כמו כל מכשיר שמיעה אחר, המכיל מנגנונים שמבודדים רעשים ומבהירים את הדיבור.

    מכשיר שמיעה זעיר פנימי

    Micro CIC

    החל מ-5,500 ₪

    שנת השקה: 2020

    • מכשיר זעיר וסמוי
    • מנגנונים להבנת הדיבור וסינון רעשים
    • שמיעה מרחבית ב-360 מעלות
    • תוצרת גרמניה


    ירידת שמיעה
    בינונית עד חמורה


    אורח חיים
    פעיל


    רמת המכשיר
    עילית


    מספר ערוצים
    18

    החל מ-5,500 ₪

    Micro CIC

    שנת השקה: 2020

    • מכשיר זעיר וסמוי
    • מנגנונים להבנת הדיבור וסינון רעשים
    • שמיעה מרחבית ב-360 מעלות
    • תוצרת גרמניה


    ירידת שמיעה
    בינונית עד חמורה


    אורח חיים
    פעיל


    רמת המכשיר
    עילית


    מספר ערוצים
    18
    מכשיר שמיעה זעיר פנימי

    איך המכשיר נראה

    * איכות קול 10 HD : איכות שמיעה מעולה שמדמה, באופן מירבי, שמיעה טבעית. המכשיר מחסה טווח תדרים דינמי של שמיעת הדיבור עד 10KHZ.

    * זיהוי הסביבה: המכשיר יכול לזהות את הסביבה באופן אוטומטי, במידה אם אתם נמצאים בסביבה שיש בה הרבה רעשי רקע (כמו מסעדה) או בסביבה שקטה בבית, המכשיר מתאים את עצמו לסביבה שאתם נמצאים בה, באופן אוטומטי בלי שום צורך לגעת בשום כפתור.

    * סינון רעשי הסביבה: המכשיר סורק את הסביבה במהירות גבוהה, ולזהות מקור הרעש, ולסנן אותו, כך שהדיבור בסביבות רועשות נהיה ברור ונשמע יותר, ורעשי הרקע לא יפריעו לכם להבין את הדיבור.

    * נטרול טנטון: אם אתם סובלים מרעשים או צלצולים באוזניים באופן קבוע (טנטון) המכשיר יכול לנטרל או להפחית את הרעשים עד 84%.

    איך המכשיר עובד?

    המכשיר עובד על סוללה קטנה, הנכנסת לתוך המכשיר, ומחזיקה בין 5 ל-10 ימים, המכשיר יתריע לכם (צליל מסוים) שהסוללה הולכת לגמר.

    עניין הסוללות לא אמור להתריע אתכם כלל, עלות של סוללות לשנה לא יותר מ-200 ₪, כמו כן, החלפת סוללה לא ידרוש ממכם יותר מ 5 שניות להחליף אותה, וכמו שציינו קודם עלות הסוללות הינה זניחה.

    למכשיר מחובר חוט שליפה קטן ( שגם הוא לא נראה), כך שתוכלו לשלוף את המכשיר מהאוזן בקלות.

    הרכבה ותפעול  המכשיר הינו פעולה מאוד פשוטה, אפילו אנשים מבוגרים יכולים להסתדר עם המכשיר השמיעה הזעיר.

    למי המכשיר השמיעה מתאים?

    * המכשיר מתאים לכל סוגי האוכלוסייה (גם לאנשים מבוגרים)

    * המכשיר מתאים לגוון ירידות השמיעה עד ירידות שמיעה קשות.

    * לאנשים הסובלים מירידת שמיעה וסטטיקה מהווה מחסום בשבילם להרכיב מכשירי שמיעה

    איך המכשיר נבנה?

    כיוון שלכל אחד מאיתנו יש מבנה ותעלת אוזן שונה גם גודל והמכשיר משתנה מאחד לשני. המכשיר אינו מוצר מדף שאפשר לנסות אותו על המקום, אלא המכשיר בנוי אך ורק בהתאמה אישית על פי מידות האוזניים של הלקוח. קלינאי תקשורת שלכם צריך לקחת לכם מידות אוזניים ( כמו אצל רופא שיניים שהוא לוקח תבנית לשיניים) שולחים המידות למעבדה, ושם בונים את המכשיר עבורכם ( זמן הכנה משבוע עד שבועיים).

    יתרונות המכשיר:

    * מכשיר סמוי וזעיר
    * מתאים למגוון ירידות השמיעה
    * קל לתפעול והרכבה
    * מתאים לכל האנשים
    * מכשיר שמיעה חכם שיודיע לזהות דיבור ולהנמיך רעשים

    חסרונות המכשיר:

    *המכשיר לא מתאים לאנשים הסובלים מדלקות או נוזלים, וכן שסובלים מירידה מאוד חזקה.

    מכשירי שמיעה קטנים- הדגמים המומלצים

    להלן רשימת של הדגמים החדישים למכשירי שמיעה קטנים. ההבדל בין הסוגים השונים הינו ברמה הטכנולוגית של המכשיר ולא בגודל הגדול נבנה בהתאמה על פי מדידות האוזניים

    לכל אחד ממכשירי שמיעה הקטנים יש מפרט טכני. ניתן לעיין בקטלוג מכישרי שמיעה הקטנים לעוד מידע

    סוגים מכשירי שמיעה הקטנים

    קיימים היום בשוק מגוון סוגים של מכשרי שמיעה, המיועדים לירידות שמיעה ברמות שונות ולסוגים שונים של לקויות שמיעה. יש מכשירי שמיעה גדולים, המתאימים בעיקר למבוגרים שקשה להם להתעסק עם חלקים קטנים או לכאלה שיש להם ירידת שמיעה גבוהה במיוחד, שמכשרי שמיעה קטנים לא יכולים להספיק להם ויש גם מכשירי שמיעה קטנים, שיכולים להתאים לירידות שמיעה קטנות עד בינוניות, אבל היום יש גם מכשירי שמיעה קטנים שמתאימים לירידות שמיעה גבוהות יותר. יש גם מכשירי שמיעה קטנים שהם חיצוניים, בהם המנגנון הוא חיצוני ומרכיבים אותו מחוץ לאוזן עם אוזניה שמחוברת לתעלת האוזן, אלו מכשירי שמיעה שאפשר להסתיר עם השיער, מתאים לנשים עם שיער ארוך או גברים שהשיער שלהם יכול לכסות את האוזן וגם למי שלא אכפת לו אם מכשיר השמיעה שלו יבלוט. בנוסף, יש מכשירי שמיעה פנימיים, שהם מורכבים מחלק אחד שמוכנס, ישירות, לתוך תעלת האוזן והוא לרוב לא בולט לעין.

    מכשירי שמיעה פנימיים

    אלו מכשירי שמיעה קטנים הבנויים מחלק אחד והם יכולים להתאים לרוב סוגי לקויות השמיעה ולירידות שמיעה ברוב הרמות, חוץ מירידת שמיעה גבוהה במיוחד. מכשירי שמיעה פנימיים מוכנסים ישירות לתוך תעלת האוזן ומי שמעוניין לרכוש אותם, צריך להגיע למכון השמיעה, או להזמין קלינאי תקשורת שיגיע אליו, כמו שעושים באודיו סאונד, שיעשה לו בדיקת שמיעה, ייקח את המידות של האוזניים שלו וייצרו עבורו מכשירי שמיעה, בהתאם למידות האוזניים שלו, כולל התעלות. מכשירי שמיעה פנימיים מתאימים גם למבוגרים, כי מכשיר השמיעה בנוי מחלק אחד והם לא צריכים להתעסק עם עוד חלקים קטנים, מכשירי שמיעה ידידותיים וקלים לשימוש, שיכולים להתאים כמעט לכל אחד, חוץ מאלה שיש להם אוזניים שמפרישות נוזלים, כי הנוזלים פשוט יהרסו את מכשירי השמיעה, כאלה שיש להם תעלות צרות במיוחד וכאלה שיש להם ירידת שמיעה גבוהה במיוחד. מכשירי השמיעה הפנימיים יהיו מוכנים תוך עד שבועיים מרגע רכישת מכשירי השמיעה.

    מכשירי שמיעה זעירים ודיגיטליים

    לנו, באודיו סאונד יש רק מכשירי שמיעה מהדגמים החדישים ביותר, דגמי 2020 ומעלה, כולל מכשירי שמיעה זעירים דיגיטליים שמאוד קל להשתמש בהם, גם לאנשים מבוגרים וגם לאנשים שאין להם חוש טכני בכלל. בניגוד למכוני השמיעה אחרים, אין לאודיו סאונד מכשירי שמיעה בינוניים או בסיסיים. מכשירי השמיעה של אודיו סאונד הם ברמת איכות גבוהה ביותר ואפשר לרכוש אותם עם המימון של קופת החולים, כך שלא צריך להתפשר על איכות ומחיר מכשירי שמיעה. מכשירי השמיעה הזעירים שלנו הם מכשירי שמיעה פנימיים, שצריך להתאים אותם בהתאם לגודל האוזניים של המשתמש, לפני שהוא מתחיל להרכיב אותם. לאודיו סאונד יש צוות של קלינאי תקשורת מוסמכים שאחד מהם יגיע לבית הלקוח כדי להתאים לו מכשירי שמיעה, בהתאם לירידת השמיעה שלו או לקות השמיעה שלו ובהתאם למידות של האוזניים שלו.        

    השירות הנייד של מכון השמיעה אודיו סאונד

    אודיו סאונד זהו מכון שמיעה מוביל בתחומו, כולל צוות מיומן ומקצועי של קלינאי תקשורת מוסמכים עם ניסיון מוכח בהתאמת מכשירי שמיעה ומה שמייחד אותנו, הוא שאנחנו מגיעים לבית הלקוח להתאמת מכשירי שמיעה בכל מקום בארץ, גם בצפון, גם במרכז וגם בדרום, השירות שלנו יעיל ומהיר, כך שמרגע שאתם פונים אלינו, מגיע אליכם עד הבית קלינאי תקשורת תו 48 שעות, כדי לעשות לכם בדיקת שמיעה, לתת לכם להתנסות במבחר מכשירי השמיעה האיכותיים שלנו (קלינאי התקשורת מגיע גם עם מכשירי השמיעה), כדי שתוכלו לבחור את דגם מכשירי השמיעה שהכי התחברתם אליו ומרגע הרכישה מכשירי השמיעה שלכם יהיו מוכנים תוך עד שבועיים מיום הרכישה. אחרי הרכישה, הלקוח זכאי לעוד שני ביקורי בית ללא תשלום, במידה והוא יצטרך תמיכה נוספת.

    5/5 - (1 vote)