מכון שמיעה אודיו סאונד- המכון המומלץ לרכישת מכשירי שמיעה

מהו מכון שמיעה?
מכון שמיעה הוא במובן מסוים חנות של מכשירי שמיעה, שבנוסף לשיווק ומכירה של מכשירי שמיעה מבצעת את תהליך ההתאמה של מכשירי שמיעה ללקוח, החל מבדיקת שמיעה וכלה בבחירת סוגי מכשיר וכיולו והתאמתו ללקות השמיעה של הלקוח.
קיימים מכוני שמיעה רבים בכל רחבי הארץ הנבדלים בסוגי מכשירי השמיעה שהם משווקים, כאשר כל מכון או רשת מכונים משווקים מותגים מסוימים של מכשירי שמיעה. עם זאת, תהליך הבדיקה וההתאמה זהה בין המכונים השונים.


בדיקת שמיעה באודיו סאונד

לפני שמתחילים בתהליך הרכישה וההתאמה של מכשיר שמיעה, ראשית יש לעבור בדיקת שמיעה. מטרתה של בדיקת השמיעה היא להעריך את כושר השמיעה של הנבדק, את שיעור ירידת השמיעה שלו, לבדוק באיזו אוזן חלה ירידת שמיעה והאם יש צורך להרכיב מכשיר שמיעה, בהתאם לתוצאות הבדיקה.
בדיקת שמיעה נערכת על ידי קלינאי תקשורת מוסמך בחדר שקט והיא נמשכת כעשרים דקות. במהלך הבדיקה נבדקות יכולת הבחנה בין צלילים בטונים שונים, יכולת הבנת דיבור בסביבה שקטה ובסביבה רועשת ועוד.
לאחר סיום הבדיקה תקבלו את תוצאותיה באופן מידי וקלינאי התקשורת יסביר לכם אותן וימליץ לכם על מכשיר שמיעה המסוגל להתמודד עם ירידת השמיעה שלכם המתאים ולאורח חייכם וצרכיכם.

מכשירי השמיעה של אודיו סאונד
אודיו סאונד משווקת מגוון דגמים של מכשירי שמיעה מבית החברות המובילות בעולם, הידועות בטיבן ומומלצות על ידי מומחים וכן על ידי אתרי השוואת מכשירי שמיעה בינלאומיים.
מכשירי שמיעה למבוגרים שמותאים באופן אישים. אנחנו מתאימים את מכשירי השמיעה ללקוח על פי סוג וחומרת ירידת השמיעה שלו. בעוד שמכוני שמיעה אחרים מתאימים דגם יחיד של מכשירי שמיעה ללקוחות בעלי ירידות שמיעה שונות, באודיו סאונד דואגים להתאים דגם ספציפי וייחודי המתאים לירידת השמיעה של הלקוח. למשל, למי שמתקשה לשמוע תדרים גבוהים, נתאים מכשיר שמיעה שונה ממכשיר שמיעה שיקבל אדם הסובל מירידת השמיעה בכל התדרים. כמו כן, גילו של הלקוח, יכולותיו המוטוריות ואורח החיים שלו נלקחים בחשבון בעת בחירת מכשיר שמיעה: לדוגמה, אם הלקוח הוא אדם מבוגר המתקשה לתפעל מכשיר קטן בעל כפתורים זעירים, נדאג להתאים לו מכשיר שמיעה נטען, שאינו מצריך החלפה סיזיפית של סוללות זעירות; אם הלקוח נוהג לבלות בחוץ ונראות ואסתטיקה חשובים לו, נתאים לו מכשיר שמיעה זעיר המורכב בתוך תעלת האוזן.
אם הלקוח בוחר לרכוש מכשירי שמיעה מומלצים מותאם אישית, ניקח את מידות אוזניו ונבנה במעבדה את מכשירי השמיעה שרכש בהתאם למידות ולצורת האוזן שלו. כך ההתאמה הינה מדויקת ומיטבית.
כל מכשירי השמיעה שאודיו סאונד משווקת עוברים בקרת איכות מחמירה לפני שנמסרים ללקוחות קטלוג מכשירי שמיעה.

מסירת מכשירי השמיעה ללקוח
בעת מסירת מכשירי השמיעה ללקוח, קלינאי התקשורת מסביר ללקוח כיצד להשתמש במכשיר, לנקות ולתחזק אותו, להחליף סוללות (אם קיימות) וכן מראה לו כיצד לשים את מכשיר השמיעה בתוך האוזן כראוי. לבסוף נערך עם הלקוח תיאום ציפיות, במהלכו יוסבר ללקוח כיצד המכשירים נשמעים בהתחלה ובאילו מצבים עלולים לעלות קשיים, תצוין בפניו כמות השעות ביום שצריך להרכיב את המכשירים (מומלץ להרכיב את מכשירי השמיעה לפרקי זמן ארוכים יותר ויותר באופן הדרגתי כאשר מדובר בלקוח שאלו מכשירי השמיעה הראשונים שלו), ועוד. אתם מקבלים סוללות מכשירי שמיעה במסירה הטבה ב- 300 ש"ח .
בדומה לנעליים חדשות, גם מכשירי שמיעה מצריכים זמן להסתגלות עד שהם הופכים לנוחים לחלוטין ובלתי מורגשים באוזן. קלינאי התקשורת יסביר ללקוח כיצד לנהוג ולהתנהל בתקופת ההסתגלות ומה עליו לעשות אם יש לו תלונות.

מכשירי שמיעה ושירות עד בית הלקוח
אודיו סאונד הוא אחד מהמכונים הבודדים בארץ שמפעילים שירות הגעה עד לבית הלקוח בפריסה ארצית, מצפון לדרום, במסגרת מהירה, מקצועית ויעילה. השירות כולל בדיקת שמיעה על ידי קלינאי תקשורת מוסמך בציוד נייד מותאם לביצוע בדיקת שמיעה מחוץ למכון השמיעה, אצלנו אתם נהנים מכשירי שמיעה מחירים זולים עם איכות גבוהה.
תהליך התאמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח זהה לתהליך ההתאמה שנערך במכון: מתחילים בבדיקת שמיעה שלאחריה קלינאי תקשורת יסביר ללקוח את תוצאותיה וימליץ לו על מכשיר שמיעה שמתאים לצרכיו וללקות השמיעה שלו, במידה וקיימת. ההסבר גם כולל הדגמה פיזית של המכשיר, כך שגם ניתן לעבור הדגמה על המכשיר לפני הרכישה. במהלך ההדגמה ניתן להתרשם מטיב המכשירים באמצעות מגוון סימולציות המתרחשות בסביבה הטבעית שלכם, בבית, כמו שמיעה בעת צפיה בטלוויזיה ושיחה עם בני המשפחה. חשוב לציין כי בדיקת שמיעה שנערכת בבית הלקוח הינה בדיקה אמינה ומקצועית המשקפת תוצאות זהות לתוצאות המתקבלות מבדיקה במכון השמיעה, היות והבדיקה נערכת בחדר שקט בבית.

שירות לאחר הרכישה
אודיו סאונד מעניקה שירות תמיכה VIP עד בית הלקוח עבור מכשירי השמיעה גם לאחר הרכישה: אינכם צריכים להטריח את עצמכם לבוא למכון השמיעה – אתם מקבלים אחריות מלאה על המכשירים הכוללת זמינות של איש מקצוע לכל קריאת שירות, תוך 48 שעות. במידת הצורך, נציג יגיע עד לביתכם ויבצע כיול וכיוון של מכשיר השמיעה, וכן יעביר אותו לתיקון במעבדה ויחזיר אותו אליכם עד הבית.
המטרה שלנו היא שתהיו שבעי רצון ושתזכו לחוויית שמיעה מיטבית שתאפשר לכם לעסוק בדברים החשובים ובמה שאתם אוהבים. לכן אנחנו מקפידים על שירות אנושי, אדיב ומקצועי, ומשווקים את מכשירי השמיעה הטובים ביותר.

 
המחירים שלנו
אודיו סאונד הינו מכון שמיעה פרטי שמעניק הנחות בגובה סבסוד קופות החולים. תהליך הזכאות להנחה אצלנו הוא זריז ויעיל, ואינו מצריך בירוקרטיה מתישה – דרכנו תוכלו לקבל את הזכויות ואת ההנחות המגיעות לכם באופן ישיר לקוחות מכשירי שמיעה כללית נהנים מנהחות דרכנו. אין צורך להמתין חודשים לבדיקת שמיעה ולאישור זכאות על מנת לקבל את מכשיר שמיעה – תוך 48 שעות תקבלו מכשיר שמיעה מתקדם ותתחילו להנות משמיעה טובה יותר.
אודיו סאונד משווקת אך ורק מכשירי שמיעה ברמה גבוהה מהדור הרביעי, דגמי 2019, הכוללים טכנולוגיות מתקדמות, בעלי ממדים זעירים וקומפקטיים ואיכות קול של 10K HD.

צוות אודיו סאונד

כל אנשי המקצוע במכון עברו הסמכה מיוחדת להתאמת מכשירי שמיעה. אנשי המקצוע אשר עוסקים בהתאמת מכשירי שמיעה הינם קלינאי תקשורת מוסמכים. אודיו סאונד מנהלת מעבדה משלה, כך ששירות כללי ותיקונים מתבצעים ביעילות ובמהירות במקום אחד.
הלקוחות שלנו נהנים מליווי צמוד ומעקב אישי, ושירות הלקוחות שלנו מטפל בכל נושא או בעיה אשר עולה אצל הלקוח.

מה מייחד אותנו ביחס למכוני שמיעה אחרים?

  1. 1. מכשירי שמיעה ברמה גבוהה

אודיו סאונד משווקת אך ורק מכשירי שמיעה מתקדמים וחדשים מדגמי 2019. איננו משווקים מכשירי שמיעה בסיסיים או ברמה בינונית בדומה למכוני שמיעה אחרים. כל המכשירים שלנו הם דיגיטליים המכילים פונקציות וטכנולוגיות חדשניות, נוחים לתפעול ולהרכבה ומסוגלים להחליש רעשי רקע ולהפוך דיבור לברור יותר.

  1. 2. שיווק והתאמה של מכשירי שמיעה זעירים

אודיו סאונד שמה דגש על הנראות והאסתטיקה של מכשירי השמיעה, ואכן, מכשירי שמיעה זעירים שלנו נחשבים לקטנים ביותר בעולם, המשלבים בין איכות גבוהה לבין מידות קומפקטיות ונוחות.

  1. 3.שירות ששם את הלקוח במרכז

אודיו סאונד מחויבת לחוויית שירות מקצועית ואדיבה, שאחד האופנים בהם היא באה לידי ביטוי הוא שירות הגעה עד בית הלקוח, בשונה ממכוני שמיעה אחרים. שירות זה חוסך מכם את הצורך להגיע למכון השמיעה ולהמתין בתור לשירות. שירותים הניתנים בבית הלקוח כוללים בדיקת שמיעה, התאמת מכשירי שמיעה ותמיכה גם לאחר הרכישה, וכולם מבוצעים על ידי קלינאי תקשורת מוסמך.  אתם מוזמנים להתרשם מהמלצות של לקוחות שרכשו אצלנו בדף הפייסבוק או באתר שלנו.

5/5 - (1 vote)

[gico-faq-details]