מכון מכשיר שמיעה בחיפה וכרמיאל

שירות הגעה עד בית הלקוח

כתובת: שירות הגעה עד בית הלקוח

טלפון077-9978814

שעות פעילות:

א' -ה: 8:00-20:00

ו':  8:00-16:00

אתרhttps://www.audiosound.co.il/

שירותים שאנחנו מציעים בבית הלקוח: בדיקת שמיעה עם ציוד נייד ומותאם לבדיקות שמיעה בשטח,הדגמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח לפני הרכישה, התאמת מכשירי שמיעה, כיוונים למכשירי שמיעה, תיקונים מכשירי שמיעה.

סניף חיפה וכרמיאל

 

בדיקת שמיעה והתאמת מכשיר שמיעה בחיפה והסביבה

גם תושבי ותושבות חיפה והכרמל יכולים להנות מהתאמת מכשיר שמיעה מבלי לצאת מהבית. אנו מפעילים מערך קלינאי תקשורת בכל אזור חיפה המגיע אליכם עד הבית לבדיקת שמיעה ואבחון לקות שמיעה מקיף, יעוץ והתאמת מכשיר אופטימלי בעבורכם, הדגמה והתנסות בסביבת השמע הטבעית שלכם ואפילו שירות ותמיכה לאחר רכישת המכשיר.

אבחון שמיעה בחיפה ובכרמל

אז למה בעצם לעשות את אבחון השמיעה בבית ולא במכוני השמיעה? ובכן, מעבר לעובדה הפשוטה כי אין צורך לצאת מהבית ולהתחייב לתורים הרחוקים של קופות החולים, כאשר האבחון מתבצע בביתכם, קלינאי התקשורת יוכלו לקבל תמונה מלאה על אורח חייכם והאבחון למעשה נעשה בסביבת השמיעה הטבעית שלכם. גם בבואכם להתנסות בשימוש במכשיר, תוכלו להתרשם מהיתרונות שלכם בסביבה שהיא ממש הסביבה שלכם ולא רק כזו המדמה אותה. חשוב לדעת כי מכשיר האודיומטר בו משתמשים קלינאי התקשורת שלנו הוא זהה למכשיר בו משתמשים במכוני השמיעה השונים שמאושר כמובן על ידי משרד הבריאות ונותן תוצאות מהימנות.

יעוץ והכוונה

לאחר בדיקה ואבחון מדויק של לקות השמיעה של המטופל, יוכלו קלינאי התקשורת להציע לכם מגוון פתרונות. מכשירי השמיעה מתחלקים לקטגוריות של מכשירים בסיסיים, מכשירים מתקדמים ודרגת ביניים אחת. כמובן שהמחיר בהתאם ועל מנת איזה דרגה תתאים לכם ואילו מכשירים ישרתו אתכם בצורה הטובה ביותר, עליכם לעבור את אבחון השמיעה. בשלב הזה יציעו לכם קלינאי התקשורת מוצר אחד או יותר העשויים להתאים לכם וכעת תוכלו להתנסות בשימוש בהם ולהבין בעצמכם איזה מהם הוא הטוב ביותר בעבורכם.

הדגמה והתאמה

כעת ניתן להתנסות ולהתרשם מהיתרונות הרבים של שימוש במכשירי השמיעה. כפי שכבר צוין, העובדה כי כל שלבי תהליך ההתאמה ובמיוחד שלב ההתנסות, מתרחשים בסביבה הטבעית שלכם היא אידאלית למציאת המכשיר הנכון בעבורכם. קלינאי התקשורת יבחנו סיטואציות שמיעתיות שונות על מנת לראות כיצד אתם שומעים אותן. בין השאר יבחנו הקלינאים את השמיעה שלכם בשיחות קרובות, בסיטואציות רועשות ועמוסות ברעשי רקע, בהאזנה לרדיו ולטלוויזיה ובשיחות טלפוניות. חוות הדעת של הקלינאים לצד ההתרשמות שלכם מפעולת המכשיר יבטיחו שתמצאו את המכשיר הנכון בעבורכם. אם מצאתם את המכשיר המתאים, קלינאי התקשורת ישמחו לבצע את כל הפעולות הנדרשות, כולל מדידת האוזן, הזמנת המכשיר ותמיכה וכיול לאחר שהוא כבר מגיע אליכם.

למי מתאים "שירות עד הבית"?

על פניו נראה כי השירות אידיאלי במיוחד למבוגרים ואנשים המתקשים לצאת מהבית. עם זאת חשוב לנו לחזור ולהדגיש את היתרון הגדול בבדיקה הביתית. מטופלים רבים להם הותאם מכשיר שמיעה במכוני השמיעה מדווחים כי על אף שבהתנסות בשימוש במכון הצליחו לשמוע טוב עם מכשיר השמיעה, לאחר מכן בשימוש מחוץ למכון, לא הצליחו לשמוע טוב באותה המידה. ההתנסות בביתכם לעולם תהיה מקיפה יותר ותאפשר סימולציות הקרובות מאד למציאות. על כן אנו ממליצים לכולם לערוך את בדיקות השמיעה, האבחון, ההתנסות והדגמה בסביבה הביתית שלכם ואם ניתן, באותו המפגש. בנוסף חשוב לזכור כי התורים לאבחוני השמיעה דרך קופות החולים הם ארוכים מאד, בעוד אנו נשמח לתאם לכם פגישה בטווח של 48 שעות.

כיום, באודיו סאונד תושבי חיפה והכרמל המחפשים מכשיר שמיעה איכותי וטוב לא צריכים לנסוע רחוק ולהמתין שעות ארוכות. אנו נשמח להגיע עד אליכם ולספק לכם את כל השירות באופן המקיף, המקצועי והנוח ביותר שיש. צרו איתנו קשר עוד היום או השאירו פרטים לחזרה ובקרוב מאד תהנו ממכשיר שמיעה נוח ומתקדם שמתאים לכם בדיוק!

5/5 - (2 votes)