מכון מכשירי שמיעה ברחובות

שירות הגעה עד בית הלקוח

כתובת: שירות הגעה עד בית הלקוח

טלפון077-9978814

שעות פעילות:

א' -ה: 8:00-20:00

ו':  8:00-16:00

אתרhttps://www.audiosound.co.il/

שירותים שאנחנו מציעים בבית הלקוח: בדיקת שמיעה עם ציוד נייד ומותאם לבדיקות שמיעה בשטח,הדגמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח לפני הרכישה, התאמת מכשירי שמיעה, כיוונים למכשירי שמיעה, תיקונים מכשירי שמיעה.

סניף רחובות

התאמת מכשירי שמיעה של אודיו סאונד, עכשיו גם ברחובות

אודיו סאונד הוא מכון שמיעה מוביל בתחומו למכשירי שמיעה, עם מכשיר השמיעה ברמה הכי גבוהה מהחברות המובילות בעולם לייצור מכשירי שמיעה. אין לנו מכשירי שמיעה ברמה בינונית או בסיסית, כמו שיש במכוני השמיעה האחרים. אנחנו נותנים שירות ברמה גבוהה ביותר, כולל התאמת מכשירי השמיעה בבית הלקוח, שירות מהיר תוך 48 שעות. אנחנו בין מכוני השמיעה היחידים בארץ שמגיעים לבית הלקוח בכל רחבי הארץ, גם בצפון, גם במרכז, גם בדרום ועכשיו אנחנו מתאימים מכשירי שמיעה בבית הלקוח גם ברחובות. התאמת מכשירי שמיעה של אודיו סאונד, עכשיו גם ברחובות. אתם מוזמנים להתקשר אלינו לתיאום פגישה עם קלינאי תקשורת מוסמך, המתמחה בהתאמת מכשירי שמיעה, שיגיע אליכם ביום ובשעה שנוחים לכם.

מכשירי השמיעה מבית אודיו סאונד מגיעים אליכם הביתה גם ברחובות

מי שרוצה להזמין היום מכשיר שמיעה והוא גר ברחובות, יכול להתקשר אלינו ונפנה אליו קלינאי תקשורת שיגיע אליו הביתה ויתאים משירי שמיעה, בהתאם לצרכיו. מכשירי השמיעה מבית אודיו סאונד מגיעים אליכם הביתה גם ברחובות, איך עושים את זה? קלינאי התקשורת מגיע לבית הלקוח עם ציוד לבדיקת שaמיעה, הכולל אודיומטר נייד ואוזניות, שבעזרתם הוא עושה את בדיקת השמיעה כשהלקוח יושב אליו עם הגב וכל פעם שהוא שומע צליל, הוא מרים את היד ובהתאם לזה, קלינאי התקשורת מזהה את סוג לקות השמיעה, כולל רמת ירידת השמיעה ולאחר מכן הוא מכוון את המכשיר בהתאם. בנוסף, קלינאי התקשורת מגיע אל הלקוח עם מכשירי השמיעה, כך שהוא יכול להתנסות בשימוש במכשיר במקום ולאחר לקיחת מידות של האוזניים מזמינים מכשירי שמיעה קטנים שייוצרו במעבדות של אודיו סאונד בהתאם למידות האוזניים של הלקוח.

מכשירי שמיעה זעירים ברחובות

אנחנו, באודיו סאונד, משווקים מכשירי שמיעה זעירים ברחובות, שמתאימים גם למי שיש לו ירידת שמיעה ברמה גבוהה. אם פעם מכשירי שמיעה זעירים היו מתאימים רק למי שיש ירידת שמיעה קלה עד בינונית, היום יש מכשירי שמיעה מדגמים חדישים שהם גם דיגיטליים בטכנולוגיה מתקדמת, שמתאימים גם לירידות שמיעה גבוהות. אצלנו תקבלו תדרוך ותמיכה, עם ליווי של קלינאי תקשורת מוסמך שמתמחה בהתאמת מכשירי שמיעה מהדגמים המובילים בעולם.

מחירים של מכשירי שמיעה ברחובות

היום, כדי לקבל מכשירי שמיעה דרך קופת חולים, צריך לקבוע תור לקופת חולים ולחכות בין חודש ל10 חודשים, כדי להגיע למכון השמיעה של קופת חולים, פיזית ושם יתאימו לכם מכשירי שמיעה כולל הנחות והכל ורק אם אתם מרותקים לבית, יגיעו אליכם מקופת החולים הביתה, כדי להתאים לכם מכשירי שמיעה. אודיו סאונד הוא מכון שמיעה פרטי, אבל אצלנו קלינאי התקשורת מגיע תוך 48 שעות עד אליכם הביתה, גם בלי שתהיו מרותקים לבית. המחירים של מכשירי שמיעה ברחובות, כוללים את הסבסוד של קופת חולים, מבלי למלא טפסים ולחכות להחזר. תתקשרו אלינו למכון השמיעה אודיו סאונד ואנחנו נדאג שאחד מקלינאי התקשורת שלנו, שהוא מוסמך ומתמחה בהתאמת  והשוואת מכשירי שמיעה, יגיע אליכם הביתה ויתאים לכם מכשיר שמיעה, כולל דגם שמתאים לצרכים שלכם.

אצלנו, באודיו סאונד, הלקוח תמיד במרכז ואנחנו עושים כל מה שאפשר כדי שהלקוח ישתמש במכשירי השמיעה שהוא רכש אצלנו וייהנה מהם לאורך זמן. היחסים שלנו עם הלקוחות לא מתחילים ונגמרים במעמד רכישת מכשירי השמיעה. לאחר רכישת המכשיר, הלקוח זכאי לעוד שני ביקורי בית ללא תשלום, בנוסף לביקור הבית הראשוני, להתאמת מכשירי השמיעה.

4/5 - (3 votes)