מכון שמיעה בקריות

שירות הגעה עד בית הלקוח

כתובת: שירות הגעה עד בית הלקוח

טלפון077-9978814

שעות פעילות:

א' -ה: 8:00-20:00

ו':  8:00-16:00

אתרhttps://www.audiosound.co.il/

שירותים שאנחנו מציעים בבית הלקוח: בדיקת שמיעה עם ציוד נייד ומותאם לבדיקות שמיעה בשטח,הדגמת מכשירי שמיעה בבית הלקוח לפני הרכישה, התאמת מכשירי שמיעה, כיוונים למכשירי שמיעה, תיקונים מכשירי שמיעה.

סניף קריות

בדיקת שמיעה, אבחון שמיעה מקיף והתאמת מכשיר שמיעה בקריות והסביבה

 תושבי הקריות וסובלים מלקות או ירידת שמיעה? אנו שמחים לבשר שמהיום הפתרון שלכם לשמיעה טבעית הוא קל וזמין ושבתוך מספר ימים תוכלו ליהנות מהיתרונות הרבים של מכשירי השמיעה המתקדמים והאיכותיים בעולם וכל זה מבלי לצאת מבית. עם השירותים שלנו תקבלו את האבחון המקצועי ביותר לירידת השמיעה שלכם, התאמה מקצועית ואישית של מכשיר שמתאים בדיוק לכם, לאורח חייכם ולצרכים השמיעתיים שלכם, כמובן לאחר התנסות, ולבסוף, תמיכה מלאה בתפעול המכשיר לאחר הרכישה. אנו מציעים את כל השירותים האלה בביתכם וללא צורך בקביעת תורים ארוכים והתחייבות לבדיקות השמיעה של מכוני השמיעה וקופות החולים. נשמח להגיע לנוחיותכם לכל אזור הקריות – קריית אתא, קריית ים, קריית מוצקין, קריית חיים ולכל יישובי הסביבה.

מכשירי שמיעה בקריות – קריית מוצקין, קריית חיים, קריית ים, קריית אתא  

 טרם נחשפתם לעולם מכשירי השמיעה? נשמח ללוות אתכם מהרגע הראשון ולהדריך אתכם לשימוש נכון שיאפשר לכם שמיעה טבעית. כיום, שוק מכשירי השמיעה מציע מגוון רחב של סוגי מכשירים החל ממכשירים בסיסיים, דרך מכשירים מתקדמים יותר ועד למכשירי שמיעה פרימיום בעלי תכונות חכמות ופונקציות מתקדמות ביותר. כמובן שהמחירים הם בהתאם ועליכם לבחור בראש ובראשונה את המכשיר שישרת בצורה הטובה ביותר את הצרכים השמיעתיים שלכם, כאשר בעבור רבים, המכשירים הבסיסיים בהחלט יכולים להיות מספקים. היתרונות הגדולים ביותר של המכשירים המתקדמים הם הגודל המינימלי המאפשר הרכבה שלהם כך שיהיו נסתרים מן העין ותכונות מתקדמות כמו אפשרות חיבור למכשירים חכמים כמו סלולריים, טלוויזיות ומערכות מולטימדיה. בהמשך נסקור בקצרה את סוגי המכשירים המובילים הקיימים כיום, אך קודם לכן נשמח להסביר לכם על תהליך האבחון וההתאמה שאנו מבצעים.

אבחון שמיעה בקריות והסביבה

 הדרך המוכרת אליה פונים רבים הסובלים מליקוי שמיעה, היא קביעת תור דרך קופות החולים לאחד ממכוני השמיעה לאבחון שמיעתי. מעבר לעובדה כי לרוב מדובר בתורים רחוקים, במקומות מאד מסוימים ובשעות לאו דווקא נוחות, לשיטה הזאת יש חסרון גדול ומשמעותי הרבה יותר – מדובר באבחון שלא נעשה בסביבה הטבעית שלכם ועל כן לא יביא את התוצאות האותנטיות ביותר שניתן להשיג. כאשר קלינאי התקשורת שלנו מגיעים אליכם הביתה, הם יכולים לבחון את ליקוי השמיעה שלכם בסביבה הטבעית ביותר, בה אתם מבלים ככל הנראה את מרבית זמנכם. גם אם אורח חייכם מתאפיין בבילוי בסביבות שמע אחרות, למשל אם אתם עובדים במקום הומה אדם, הקלינאים שלנו יוכלו לדמות טוב יותר את הסיטואציה אצלכם בבית. בנוסף, הם יוכלו לבחון סיטואציות שמיעתיות חשובות נוספות כמו האזנה לרדיו ולטלוויזיה ושיחות בטלפון. האבחון אגב, נעשה באמצעות מכשיר הרדיו-מטר, אותו המכשיר בו משתמשים במכוני השמיעה והוא מאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות. לאחר האבחון יוכלו הקלינאים להצביע במדויק על ליקוי או ירידת השמיעה שלכם וכך לכוון אתכם למכשיר שישרת אתכם בצורה הטובה ביותר.

 התנסות, הדגמת שימוש והתאמת מכשיר שמיעה בקריות והסביבה

 לאחר שהצלחנו לאפיין את ליקוי השמיעה שלכם, נוכל להציע לכם מכשירים שמתאימים לכם. כפי שכבר ציינו, ישנם סוגים רבים של מכשירים המתאימים לירידות שמיעה שונות וכעת זה הזמן שלכם להתנסות ולמצוא את המכשיר הנכון לכם. שימו לב שאחד הדברים החשובים בבחירת מכשיר השמיעה הוא הנוחות שלכם ואיך אתם מרגישים בעת השימוש במכשיר. קלינאי התקשורת שלנו יציעו לכם מספר דגמים מומלצים שעשויים להתאים לכם ובשלב הזה תוכלו לנסות להרגיש איך דברים נשמעים לכם עם השימוש בהם. האם הצלילים חדים יותר? האם אתם שומעים רעשי רקע או שהמכשיר מצליח לסנן אותם? איך החוויה השמיעתית שלכם מרגישה בעת האזנה לטלוויזיה? בנוסף, חשוב מאד שמעבר לחווית השמיעה, מכשיר השמיעה ירגיש נוח בהרכבה על האוזן – ישנם מכשירים המורכבים מאחורי האוזן, ישנם מכשירים זעירים הנכנסים לתוך האוזן ולאו דווקא נוחים לתפעול לכולם וכו'. לאחר שתבחרו יחד עם הקלינאי את המכשיר האידיאלי בעבורכם, הוא יערוך התאמות ומדידות שכן מכשירים רבים שאנו מציעים מגיעים בהתאמה אישית לאוזניכם.

תמיכה ושירות מכשירי שמיעה בקריות

אחוזי ההצלחה שלנו בהתאמת מכשירים שמיעה הם מן הגבוהים ביותר בענף, מפני שאנו מקפידים ללוות את המשתמשים גם לאחר רכישת המכשיר. התאמה של מכשיר שמיעה עשויה לקחת זמן מה לעיתים מפני שעל המשתמשים להסתגל למספר היבטים וביניהם לתחושה של המכשיר באוזן, בין אם מדובר במכשיר פנימי או חיצוני, לשמע עצמו כמובן ולתפעול הכללי שלו. על מנת שהלקוחות שלנו יסתגלו למכשיר השמיעה החדש בצורה אופטימלית ויוכלו להפיק ממנו את המיטב, אנו מציעים ליווי צמוד והדרכה גם לאחר הרכישה. במידת הצורך נגיע עד עליכם להתאמות והדרכות נוספות עד לשביעות רצונכם. אנו מאמינים כי שימוש במכשירי שמיעה מתקדמים בהחלט יכול לשדרג את איכות החיים של המשתמשים כאשר הוא נעשה תוך למידה והבנה מעמיקה של אופן השימוש.  

 

סוגי מכשירי שמיעה – קריית אתא, קריית, קריית מוצקין, קרית ים

כאמור, ישנם סוגים רבים של מכשירי שמיעה ודגמים מחברות שונות ברחבי העולם. נגע כעת בשלושה דגמים הנחשבים לדגמי פרימיום מתקדמים שלרוב מצליחים לספק מענה לסוגים שונים של ליקויי שמיעה. עם זאת חשוב לזכור כי במידה ותמצאו כי המכשירים הנ"ל לא מתאימים לכם מבחינת קלות תפעול (שכן הם קטנים מאד) או שאינם עומדים במסגרת התקציב שלכם, ישנו מגוון רחב של מכשירים שונים בדרגות מחיר משתנות של החברות הללו ושל חברות אחרות שבהחלט עשויים להתאים לכם.

Micro CICחברת אודיפון: ללא שום ספק מדובר במכשיר הדגל של החברה הגרמנית המתמחה בייצור מכשירי שמיעה כבר מעל ל-15 שנה. מדובר במכשיר זעיר במיוחד ונסתר מהעין המצויד ב-18 ערוצים דיגיטליים, מנגנונים דיגיטליים להפחתת רעשי סביבה והבהרה של צלילים וקולות רצויים ומנגנון זיכרון המאפשר לקלינאי התקשורת לבחון את דפוסי השימוש לאורך זמן ולשפר את תפקודו השוטף.

Sonic Enchantחברת סוניק: חברה דנית ותיקה מאד בתחום שייצרה בחלוף השנים מעל ל-40 דגמים של מכשירי שמיעה. המכשיר מגיע עם אפשרות להרכבה פנימית דיסקרטית במיוחד או הרכבה מאחורי האוזן, חיבור בלוטוס' חכם לטלוויזיות, סלולריים ומכשירים חכמים שונים ואחד מהמעבדים החזקים ביותר הקיימים כיום.

OPN Sחברת אוטיקון: גם כן חברה דנית שזכתה בפרסים רבים על מכשירי השמיעה שייצרה במהלך השנים. גם במכשיר זה תמצאו תכונות לחיבור חכם ובנוסף תהנו מטכנולוגית סריקה שמיעתית של 360 מעלות המאפשרת שמיעה טבעית ברמה גבוהה במיוחד ומנגנוני נטרול רעשים סביבתיים חזקים ומתקדמים.

לסיכום, אודיו סאונד מזמינים אתכם, תושבי קרית אתא, קרית מוצקין, קרית חיים, קרית ים וכל יישובי הסביבה ליצור עמנו קשר עוד היום וממש בקרוב תהנו משמיעה טבעית והקלה משמעותית ביותר בליקוי או ירידת השמיעה שלכם!

[/vc_column_text

5/5 - (1 vote)