מכשירי שמעיה לטלוויזיה- הדגם החדיש 2020 חיבור ישיר לטלוויזיה

להדגמת המכשיר בבית שלך ללא התחייבות והצעת מחיר מלא פרטים ונחזור אליכם. או צורו איתנו קשר 0779978814

    אלו מכשירי שמיעה אלחוטיים שאפשר לשמוע בעזרתם את הטלוויזיה בצורה ברורה וממוקדת. אין צורך להגביר את הווליום או להוסיף עוד אוזניות ומגברים כדי לשמוע את הטלוויזיה יותר ברור. למכשירי השמיעה יש מנגנון שפשוט ממקד את השמיעה כך שהמשתמש יכול לשמוע את הטלוויזיה בצורה ברורה וממוקדת.

    מכשירי שמיעה לטלוויזיה יכולים להיות מכוונים, בהתאם לתוכנית מובנית, כך שאפשר יהיה לשמוע את הטלוויזיה, גם אם יש רעשי רקע מסביב, מכשירי שמיעה לטלוויזיה אלו מכשירים נוחים לשימוש וכבר אין צורך בציוד עזר נוסף לכבדי שמיעה, כדי לשמוע טלוויזיה, מוזיקה, לנהל שיחות חולין ועוד.

    מכשירי שמיעה סוניק

    Sonic Enchant

    החל מ-5,500 ₪

    שנת השקה: 2020

    • המכשיר מתחבר דרך הבלוטוס לטלפון וטלוויזיה
    • המכשיר בא בשתי צורות שונות: חיצוני ופנימי
    • מתאים לגוון ירידות השמיעה


    ירידת שמיעה
    בינונית עד חמורה


    אורח חיים
    פעיל


    רמת המכשיר
    עילית


    מספר ערוצים
    18

    החל מ-5,500 ₪

    Sonic Enchant

    שנת השקה: 2020

    • המכשיר מתחבר דרך הבלוטוס לטלפון וטלוויזיה
    • המכשיר בא בשתי צורות שונות: חיצוני ופנימי
    • מתאים לגוון ירידות השמיעה


    ירידת שמיעה
    בינונית עד חמורה


    אורח חיים
    פעיל


    רמת המכשיר
    עילית


    מספר ערוצים
    18
    מכשירי שמיעה סוניק

    התאמה אישית ללקוח

    אצלנו, באודיו סאונד, יש צוות מיומן ומקצועי ,כולל קלינאי תקשורת, שיכולים להתאים מכשירי שמיעה לטלוויזיה, לצרכי הלקוח, לפי דרגת קשיי השמיעה שלו וכמובן להתחשב ברצונותיו, אם הוא ירצה מכשירי שמיעה קטנים, חיצוניים או פנימיים. מאוד חשוב לנו שהלקוח יהיה מרוצה ושהוא יקבל שירות נגיש ויעיל.

    יש לנו, באודיו סאונד, גם מכשירי שמיעה זעירים לטלוויזיה, שאפשר לכוון אותם, אחרי הביקור הראשוני במכון למכשירי שמיעה, באמצעות אפליקציה, שמותקנת לטלפון החכם או לאייפון, כך שאן צורך להגיע למכון השמיעה אחרי הביקור הראשוני במידה והמשתמש נמצא רחוק ממכון השמיעה. באמצעות האפליקציה, אפשר לפנות לקלינאי התקשורת אונליין והוא שולח תוכנית לכיוון המכשיר לאפליקציה, באמצעות האינטרנט והמשתמש מכוון את מכשירי השמיעה באמצעות האייפון או הטלפון החכם שלו, בלי להסיר את מכשירי השמיעה בפומבי.

    כבר לא צריך להיסחב עם ציוד מסורבל לחופשה כדי לראות טלוויזיה בבית מלון או בצימר

    בעזרת מכשירי שמיעה לטלוויזיה, המשתמש יכול לצפות בטלוויזיה מכל מקום, גם בבית שלו וגם מחוץ לבית שלו, אצל חברים, קרובי משפחה, בחופשה ואפילו לצפות בסרט בקולנוע. אלו מכשירים זמינים, קומפקטיים ומאוד קל להשתמש בהם. כשבוחרים מכשיר שמיעה, הכי חשוב לוודא שהמכשיר נוח לשימוש ושאפשר להשתמש בו בכל מקום.

    עם מכשירי שמיעה מומלצים לטלוויזיה הרבה יותר קל להתנהל ביום יום והמשתמש יכול להרשות לעצמו להיות נייד, בלי להתחשב בתנאי הסביבה מבחינת נוחות השמיעה. יש למכשירי השמיעה שלנו מנגנונים מיוחדים שיכולים לסנן רעשים וממש לתת הרגשה של שמיעה בצורה טבעית.

    אשפרות נוספת, מלבד מכשירי שמיעה לטלוויזיה היא לקנות מחיר מתווך מכשיר שמיעה 1,500 ש"ח. מתווך שאפשר לשים אותו ליד הטלוויזיה, כך שקולות והרעשים מוזרמים מהטלוויזיה ישירות למכשירי השמיעה, כך שלא צריך להגביר את הווליום בצורה קיצונית, שתפריע לשאר בני הבית ואתם תוכלו לשמוע בצורה ממוקדת וברורה את מי שמבר בטלוויזיה, בין אם זה קרייני החדשות, או הדמויות בסדרות הטלוויזיה או התוכניות האהובות עליכם.

    באודיו סאונד יש מגוון של מכשירי שמיעה לטלוויזיה. אודיו סאונד הוא מכון מוסמך למכשירי שמיעה, שדרכו אפשר להזמין גם מכשירי שמיעה לטלוויזיה ומוצרים נוספים. בעזרת צוות המומחים שלנו נוכל להתאים לכם מכשיר שמיעה שיתאים לצרכים ולרצונות שלכם ותקבלו שירות יעיל ואדיב על הצד הטוב ביותר. מקבלים מכשירי שמיעה עם בנחה של קופת חולים מבלי לפנות לקופת החולים.

    מכשרי שמיעה לטלוויזיה, קיימים במגוון צורות וסגנונות, כך שהם יכולים להתאים כמעט לכל משתמש במשירי שמיעה, עם יכולת לסנן צפצופים באוזניים, עם סינון של רעשי רקע, מיקוד הדיבור של הקריינים או הדוברים בטלוויזיה. מומלץ לבדוק בקטלוג מכשירי שמיעה שלנו איזה דגם יותר יתאים לכם. מכשירי שמיעה לטלוויזיה אלו מכשירי שמיעה מיוחדים וחדישים, אך מאוד קלים לשימוש, גם לאנשים מבוגרים, ללא צורך להתעסק בכפתורים. בעזרת קלינאי התקשורת שלנו, נוכל לכוון את מכשירי השמיעה כך שהיא תתאים למשתמשים על הצד הטוב ביותר. באודיו סאונד עובדים עם מכשירי השמיעה מהחברות המובילות בתחומן לייצור מכשירי שמיעה, עם התקנים הבינלאומיים הגבוהים ביותר שיש בשוק. אתם מוזמנים להגיע אלינו למכון השמיעה או ליצור קשר דרך האתר ואנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר, עם אחריות מלאה.

    5/5 - (1 vote)