⭐אביזרים נלווים למכשירי השמיעה מומלצים לשנת 2021

מכשיר שמיעה לאנדוריד אוטיקון

להדגמת המכשיר בבית שלך ללא התחייבות והצעת מחיר מלא פרטים ונחזור אליכם. או צורו איתנו קשר 0779978814

    כח עזר: אביזרים נלווים למכשירי השמיעה לחווית השמיעה המושלמת

    אנו במכון השמיעה אודיו סאונד גאים לשווק את דגמי מכשירי השמיעה הטובים בעולם. בין היתר, תוכלו למצוא אצלנו מכשירים איכותיים מבית אוטיקון, מכשירי שמיעה עם טכנולוגיות שמיעה מתקדמות של ניטרול רעשי רקע וסריקה סביבתית מהירה במיוחד, מכשירי שמיעה זעירים פנימיים ועוד.

     בואו נכיר כמה מהאביזרים המצוינים הללו.

    אוטיקון Connectclip

    אוטיקון קליפס מכשירי שמעיה לחיבור טילפון

    אביזר שחייב להכיר כל מי שמשתמש במכשירי השמיעה של אוטיקון. מדובר למעשה במעין רכיב קטן וחכם המאפשר להפוך את מכשירי השמיעה של אוטיקון לאוזניות לכל דבר, איתן ניתן להאזין כמעט לכל דבר. ניתן לשמוע שיחות טלפון ישירות אל מכשיר השמיעה גם מאייפון ומגלקסי (אנרויד), לשמוע מוסיקה ואודיו מהטלפון כשהטלפון כלל לא חייב להיות לידנו, להתחבר למחשבים ולהזרים את השמע ישירות מכשירי השמיעה ובאופן דומה לעשות אותו דבר גם עם טאבלטים.

    https://www.youtube.com/watch?v=Yl5ryDpKdqA

    כמו כן אוטיקון Connectclip הוא רכיב המשמש כמיקרופון וניתן להצמיד אותו לכל מקום כדי לשמוע טוב יותר. הוא מצוין לשימוש במסעדות ומקומות רועשים בעלי אופן דומה, מתאים בסיטואציות כמו הרצאות בהם הדובר יושב רחוק מהמשתמש (אפשר לשים את אוטיקון Connectclip לידו בפשטות) ומעולה כמכשיר עזר לצד מכשירי שמיעה למבוגרים מבית אוטיקון כמובן.

    בשורה התחתונה, אם אתם מחפשים חווית שמע איכותית במיוחד, שירותים משלימים והפיכה של מכשיר השמיעה שלכם לגאדג'ט חכם של אוזניות אלחוטיות, האביזר המצוין הזה הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

    אוטיקון TV Adapter

    מתווך מכשירי שמיעה לטלוויזיה

    האביזר הנלווה הבא הוא מצוין למשתמשים שצופים הרבה בטלוויזיה במיוחד עם משתמשים אחרים שאינם כבדי שמיעה ומשתמשים באחד ממכשירי השמיעה המומלצים של חברת אוטיקון.

    ה-TV Adapter הוא למעשה רכיב המאפשר לקשר בין הטלוויזיה למכשיר השמיעה ולהזרים את סאונד ישירות אליה. כך למעשה יכול כל משתמש להנמיך ולהגביר את עוצמת השמע של הטלוויזיה באופן אישי ישירות אל מכשיר השמיעה מבלי לשנות את הסאונד ששומעים שאר הצופים שמקבלים אותו מהטלוויזיה עצמה.

    כמו כן, באמצעות אפליקציית OticonON ניתן להגביר ולהנמיך גם דרך טלפונים חכמים. האביזר המצוין הזה הוא נוח לשימוש וקל מאד לחיבור ונחשב לאחד הטובים והמוצלחים ביותר שיודעות חברות מכשירי השמיעה להציע כיום.

    ה-TV Adapter מתאים במיוחד למשתמשים שמרבים לצפות בטלוויזיה ולכאלה שצופים מפעם לפעם עם חברים ובני משפחה שאינם זקוקים להתאמה של השמע. כך למעשה יכול כל אדם עם ירידת שמיעה לצפות בטלוויזיה יחד עם אנשים נוספים ולהנות מחווית שמע מותאמת אישית.

    פילטרים למכשירי שמיעה

    האוזן האנושית מפיקה באופן טבעי כמויות גבוהות של שעוות אוזניים שמטרתה להגן על האוזן ולדאוג לסיכוך מתאים. המצב הזה הוא אופייני ותקין אצל כל אדם ולא שונה באופן מהותי אצל מי שסובל מירידת שמיעה. יחד עם זאת ועל אף שמומלץ שלא לנקות את האוזן בתדירות גבוהה מדי ולהשאיר כמות מסוימת של שעוות אוזניים, ניקיון מכשירי שמיעה ותחזוקתם הם חשובים ביותר, על כן צריך לנקות מהם את שעוות האוזניים ולהרחיק אותה עד כמה שרק ניתן במידת האפשר.

    פילטרים למכשירי שמיעה מיועדים למכשירי השמיעה הזעירים הנכנסים אל תוך תעלת האוזן, בה הם יבואו במגע ישיר עם שעוות האוזניים ולמעשה מהווה חוצץ ביניהם. על אף כי מכשירי שמיעה פנימיים מעוצבים כך שיוכלו לעבוד כראוי בסביבה של שעוות אוזניים, אם לא ננקה אותם ונשמור עליהם יבשים הם בהחלט עלולים להתקלקל.

    השימוש בפילטרים הוא אחד היעילים בהרחקה של שעוות האוזניים והתמורה היא מצוינת לאור העובדה שמדובר בפריט זול ופשוט שיעלה לכם ככל היותר כמה עשרות שקלים.

    אם גם אתם משתמשים במכשירי שמיעה פנימיים, שווה בהחלט לשקול את השימוש בפילטרים איכותיים למכשירי השמיעה שלכם.

    ערכת ייבוש למכשירי שמעיה

    ערכת ייבוש מכשירי שמיעה

    בהמשך לאביזר הקודם, חייבים לציין את ערכות הייבוש המצוינות של ערכות הייבוש שניתן לרכוש כיום כתוספת למכשירי השמיעה. כאמור, האוזן האנושית מייצרת שעווה על בסיס קבוע ובנוסף מייצרת שמנים טבעיים. על אף שהתאמת מכשיר שמיעה נעשית באופן פרטני היא לא לוקחת בחשבון את העניין הזה שהוא גורף וקבוע אצל כל המשתמשים.

    כמו כן, מכשירי השמיעה השונים מעוצבים להתמודד עם לחות, אבל חשוב להבין שכמות גבוהה מדי בהחלט יכולה להזיק להם ואפילו להוציא אותם מכלל שימוש.

    ישנן ערכות ייבוש מסוגים שונים והן עובדות באופן דומה. הערכות הבסיסיות מכילות חומר סופג לחות ולאחר שמניחים את המכשיר לזמן הלילה, החומר יספוג את כל הלחות והמים המיותרים.

    מדובר בערכה רב פעמית שיש לחדש על ידי ייבוש החומר במיקרוגל אחת לכמה זמן. האופציה השנייה היא לבחור בערכת ייבוש אלקטרונית שמסלקת את הלחות באמצעות מאווררים וחימום חשמלי. מדובר באביזר חובה לכל משתמש אך בעיקר עבור מי שהאוזניים שלו מפיקות לחות בכמות רבה יחסית. 

    סוללות למכשירי משיעה

    סוללות מכשירי שמיעה בטריות

    סוללות מכשירי שמיעה הן אביזר חובה עבור כל משתמש שלא מחזיק במכשיר שמיעה נטען. אמנם, מכשירי השמיעה הנטענים הפכו למאד פופולריים בשנים האחרונות, אבל עדיין כיום מרבית המכשירים הם כאלה שעובדים עם סוללות חד פעמיות. שימו לב כי דגמים שונים מצריכים סוללות שונות ועליכם לברר במועד הרכישה בדיוק באילו סוללות מדובר והיכן ניתן לרכוש אותם. שימו לב כי העלות השנתית של סוללות אינה גבוהה ומסתכמת לכל היותר בכמה מאות שקלים. כמו כן חשוב לבקש מכל קלינאי תקשורת שמטפל בכם ומתאים לכם את מכשיר השמיעה שיסביר לכם גם על אופן החלפת הסוללות כך שלא תסתבכו עם העניין הזה בבוא העת.

    לסיכום, זכרו כי מכשירי השמיעה הם הדרך הטובה והנכונה ביותר להחזיר לכם את השמיעה הטבעית, ועל מנת לשמור עליהם ולקבל את חווית השמע הטובה ביותר, אפשר ומומלץ בהחלט להיעזר באביזרים התומכים הקיימים בשוק נכון להיום.

    יחד עם זאת, אנו מאמינים כי חווית השמע של המשתמש צריכה להיות מקסימלית וטבעית ככל הניתן, ועל כן אנו מציעים גם חיזוק עם אביזרי שמיעה נלווים שמתאימים לשימוש עם מכשירי שמיעה ויוכלו לעזור לכם למקסם את חווית השמע שלכם ובאופן כללי של השימוש במכשיר השמיעה.

    5/5 - (1 vote)

    שאלות ותשובות

    אני מרבה בשימוש בטלפון במהלך היום, איזה אביזר נוסף כדאי לי לרכוש?

    שימוש בטלפון יכול בהחלט להיעשות באופן מיטבי בעזרת אביזר ConnectClip של אוטיקון שמאפשר חיבור ישיר של הנייד אל מכשיר השמיעה. כמו כן ניתן לרכוש בהחלט מכשירי שמיעה שמתחברים לבלוטוס' ומתאימים לשימוש ישיר עם דגמים שונים של טלפונים נייידים.

    מה היתרון בשימוש במתאם בטלוויזיה ולמי זה מתאים?

    היתרון המשמעותי והמרכזי בשימוש במתאם לטלוויזיה הוא האפשרות לכבדי שמיעה לצפות בטלוויזיה יחד עם אנשים נוספים ולשמוע סאונד מותאם להם מבלי לפגוע בחוויה של שאר הצופים. על כן המכשיר מומלץ לכבדי שמיעה שמרבים לצפות בטלוויזיה עם חברים ובני משפחה נוספים.

    האם חובה להשתמש בערכת ייבוש?

    כאמור, אין חובה להשתמש בערכה כזאת, אך היא בהחלט יכולה להבטיח שמירה מקסימלית על תקינות מכשיר השמיעה שלכם. אם תבחרו שלא להשתמש בה, מומלץ לרכוש ערכות ניקוי ולתחזק את מכשיר השמיעה באופן קבוע.

    יש לי מכשיר שמיעה המורכב רק מאחורי האוזן, האם כדאי לי לקנות פילטר?

    לא, הפילטרים מתאימים רק למכשירי שמיעה שאחד מהרכיבים שלהם מורכב בתוך האוזן ומטרתם להגן על המכשיר מפגיעה פוטנציאלית משעוות האוזניים. על כן, אין צורך בפילטר על מכשירים שלא באים במגע עם חלקי האוזן הפנימית.