קלינאי תקשורת מומלץ להתאמת מכשירי שמיעה

קלינאי תקשורת

להדגמת המכשיר בבית שלך ללא התחייבות והצעת מחיר מלא פרטים ונחזור אליכם. או צורו איתנו קשר 0779978814

    מה זה קלינאי תקשורת?

    קלינאי תקשורת הוא בעל מקצוע עם תואר אקדמי ממוסד מוכר והסמכה לאבחן לקויות בדיבור או בשמיעה אצל ילדים ומבוגרים ולעזור להם לטפל בהם. לקלינאי תקשורת צריך להיות רישיון של משרד הבריאות לעסוק במקצוע זה.

    קלינאי התקשורת של אודיו סאונד אלו קלינאי תקשורת מוסמכים ויש להם ניסיון מוכח בהתאמת מכשירי שמיעה, בהתאם לצרכיו ולרצונותיו של הלקוח.

    מה ההבדל בין קלינאי תקשורת לרופא אף אוזן גרון?

    לפני שמתאימים ורוכשים מכשירי שמיעה, יש ללכת לרופא אף-אוזן-גרון, כדי שהוא יבדוק אם יש צורך להרכיב מכשירי שמיעה או אם יש סיבה מונעת להרכיב מכשירי שמיעה, כמו: פקקים באוזניים, ניתוחים קודמים שיכולים למנוע את הרכבת המכשיר, או כל סיבה אחרת שיכולה למנוע את הרכבת מכשירי השמיעה ובנוסף, הוא בודק את המבנה האנטומי של האוזן כדי לראות אם יש קרע בעור התוף או לא ועוד.

    קלינאי התקשורת, בנוסף, לבדיקת השמיעה, הוא עושה עוד פעולות כדי להתאים מכשירי שמיעה ללקוח, כמו: כיוון המכשיר, מדידה של תעלות האוזן (במקרה של רכישת מכשיר שמיעה תוך אוזני), כיול ותיקון של מכשירי השמיעה ועוד. ההבדל בין קלינאי תקשורת לרופא אף אוזן גרון הוא כמו ההבדל בין רופא עיניים לאופטומטריסט – רופא העיניים בודק אם יש צורך במשקפיים או אם יש מחלות שמפריעות לראיה ולעומת זאת, האופטומטריסט עושה בדיקת ראייה להתאמת משקפיים.

    מה התפקיד של קלינאי תקשורת בהתאמת מכשירי שמיעה?

    קלינאי התקשורת עורך בדיקות שמיעה, מאבחן בעיות שמיעה וקובע אם יש צורך בהרכבת מכשירי שמיעה או לא. במידה ויש צורך להרכיב מכשירי שמיעה, הוא בודק את רמת ירידת השמיעה ו/או אם יש לקות שמיעה אחרת, מתאים מכשירי שמיעה בהתאם לירידת השמיעה ולקות השמיעה של הלקוח ובהתאם לאורח חייו (לדוגמה, מי שיש לו אורח חיים תובעני והוא מרבה לשהות בסביבות רועשות יצטרך סוג מסוים של מכשירי שמיעה, לעומת אנשים שהם מרותקים לבית ולא נוהגים לשהות במקומות רועשים והומי אדם, שלהם אפשר להתאים מכשירי שמיעה מסוג שונה) מומלץ לבדוק איזורי שירות למכוני שמיעה עד הבית של אודיו סאונד .

    לאחר התאמת מכשירי השמיעה וכל הבדיקות, קלינאי התקשורת מכוון את מכשירי השמיעה ומכייל אותם בהתאם לירידת השמיעה ולקות השמיעה של הלקוח (כמו צלצולים באוזניים וכו'). גם אחרי התאמת מכשירי השמיעה, קלינאי התקשורת שומר על קשר רציף עם הלקוח, כדי להדריך אותו לעזור לו להשתמש במכשירי השמיעה כל הצד הטוב ביותר, הוא גם עושה כיוונים חוזרים, במידה והשתנתה ירידת השמיעה של הלקוח, מתקן את מכשירי השמיעה ומכייל אותם, בהתאם לצורך.

    איך בוחרים קלינאי תקשורת מומלץ להתאמת מכשירי שמיעה?

    1.הוא צריך להיות קלינאי תקשורת מוסמך עם ניסיון מוכח בהתאמת מכשירי שמיעה

    2.אפשר לבדוק המלצות או דיס המלצות על אותו קלינאי תקשורת מאנשים שהוא התאים להם מכשירי שמיעה (אם יש לו אתר או דף פייסבוק, שלו או של החברה בה הוא עובד, אפשר לראות משובים שלקוחות השאירו באתר וכו').

    3.לשאול אותו שאלות ולהתרשם מהאופן בו הוא עונה, מבחינת מקצועיות וכו'

    כשבוחרים קלינאי תקשורת או כל בעל מקצוע אחר, חשוב שללקוח תהיה איתו כימיה ושהוא ירגיש שנעים לו לעבוד איתו ולתקשר איתו. הנושא של לקות שמיעה ושימוש במכשירי שמיעה הוא נושא מאוד רגיש, כי יש אנשים שצריכים להרכיב מכשירי שמיעה והם לא עושים את זה, כי הם מתביישים, אז חשוב מאוד שקלינאי התקשורת יהיה מאוד קשוב וסבלני ללקוחות, לאורך כל הדרך, החל מהאבחון והבדיקה להתאמת מכשירי השמיעה, הכיוון והתיקון של מכשירי השמיעה והתאמה לצרכים ולהעדפות של הלקוח כמה שאפשר.

    5/5 - (1 vote)