⭐אביזרי שמיעה מומלצים לכבדי שמיעה לשנת 2021

מגבר שמיעה אוריון

להדגמת המכשיר בבית שלך ללא התחייבות והצעת מחיר מלא פרטים ונחזור אליכם. או צורו איתנו קשר 0779978814

    אנו במכון השמיעה אודיו סאונד מתמחים בהתאמת מכשירי שמיעה לכל מי שסובל מירידת שמיעה בכל דרגה שהיא ואין ספק כי במרבית המקרים מדובר בפתרון הטוב והנכון ביותר.

    אך האם זה אומר שמדובר בפתרון היחיד? ובכן, התשובה היא בהחלט לא. כיום ניתן לרכוש אביזרי עזר לשמיעה שהם אינם מכשירי השמיעה הקלאסיים. בניגוד למכשירי השמיעה אותם יש להרכיב בכל זמן על מנת ליהנות מהיתרונות שלהם, מדובר במכשירים מצוינים שנותנים מענה נקודתי לשמע איכותי ועשויים בהחלט לעזור בסיטואציות שונות.

    בניגוד למחירי מכשירי השמיעה שיכולים להיות יקרים לפעמים, כאן מדובר במוצרים יותר זולים וזה כמובן יתרון בשביל רבים. בואו נכיר כמה מהאביזרים הנפוצים יותר כיום.   

    אוזניות/מגבר לטלוויזיה

    אוזניות לטלוויזיה אוריון

    לעוד מידע על אוניות לטלוויזיה

    על המוצר: מדובר למעשה במוצר מצוין שנותן מענה נקודתי המאפשר האזנה טובה וברורה לסאונד הבוקע מן הטלוויזיה. המכשיר יודע לספק שמע ברמה גבוהה במיוחד, ממש כמו מכשירי השמיעה המומלצים כיום, רק שכאן מדובר באפשרות לשמוע את הטלוויזיה יותר ולא מעבר לכך. כיום מרבית המגברים הם אלחוטיים ומתחברים לטלוויזיה באמצעוצת טכנולוגיות שונות והם מגיעים לרוב עם סוללות ליתיום חזקות המאפשרות שימוש לזמן ארוך ללא צורך בהחלפה.

    יתרונות: היתרון הראשון והברור ביותר הוא שניתן לצפות בטלוויזיה במשותף כאשר הווליום המוגבר נשמע רק למי שמתקשה בשמיעה. כמו כן ניתן להאזין לטלוויזיה בלי להיעזר במכשיר שמיעה וזה בהחלט יכול להיות נוח כשאתם בבית ולא רוצים להרכיב את מכשיר השמיעה בכל זמן. חשוב להבין כי שימוש במכשיר הזה לא מצריך התאמת מכשיר שמיעה ויש מי שבוחר להשתמש בו ללא מכשירי שמיעה כלל.

    למי זה מתאים: לרוב מדובר במכשיר עזר הנרכש לצד מכשירי שמיעה למבוגרים ומסייע להאזנה נוחה יותר לטלוויזיה. כמו כן זה עשוי להתאים למי שסובל מירידת שמיעה קלה הבאה לידי ביטוי רק בהאזנה לתכנים בטלוויזיה.

    מגבר אישי

    אוזניות ומגבר לטלוויזיה

    על המוצר: המגבר האישי הוא בעצם מעין קופסא קטנה שבתוכה מיקרופון פשוט יחסית וניתן להרכיב אותה על החגורה או לתלות על הגוף בניגוד לסוגי מכשירי שמיעה שונים המורכבים על האוזן או בתוכה. למכשיר מחוברות אוזניות המנוחות על אוזני המשתמשים וכך למעשה כל סאונד בקרבתו מוגבר ומתורגם לצליל באוזניות.

    יתרונות: בניגוד לתהליך ההתאמה של מכשירי שמיעה, המצריך בדיקת שמיעה, ריאיון אישי והתאמה של המכשיר, המגבר האישי לא מצריך אף התאמה מיוחדת וניתן להתחיל ולהשתמש בו באופן מיידי. כמו כן מדובר במכשיר די פשוט מבחינה טכנולוגית ועל כן הוא זול יותר באופן משמעותי ממרבית השמיעה, אותם גם קשה להשיג בדרך כלל באופן מיידי.

    למי זה מתאים: המכשיר הזה לא מתאים כל כך לכבדי שמיעה המבלים שעות ארוכות מחוץ לבית והוא בעיקר מתאים לשימוש ביתי. על כן לרוב ישתמשו בו כאלה הנמצאים בבית ברוב שעות היום והוא בהחלט ידע לתת פתרון מצוין. יש לא מעט כאלה שבוחרים להיעזר בו בבית לצד שימוש בדגמים שונים של מכשירי שמיעה מחוץ לבית.

    טלפון מוגבר

    טילפון לכדי שמיעה עזרי שמיעה

    על המוצר: מדובר למעשה בטלפונים נייחים או ניידים לכל דבר, רק שהם מותאמים במיוחד לכבדי שמיעה ומאפשרים שמע חזק במיוחד בעת שיחות בטלפון. אמנם, מכשירי השמיעה הטובים בעולם יודעים לתת מענה מסוים ולפעמים לא רע בכלל לשיחות בטלפון, אך עם זאת הטלפון המוגבר הוא מוצר ייעודי שיודע בהחלט לעשות עבודה טובה בעניין הזה.

    יתרונות: גם במקרה הזה היתרון המשמעותי הוא שאין צורך להשתמש בנוסף במכשיר שמיעה על מנת ליהנות מהיתרון של האביזר הזה. הוא לא מצריך התאמה מיוחדת למשתמש והמחיר שלו הוא בהחלט נוח לכל כיס. כמו כן הוא מגיע עם אפשרות מובנית לטעינה כך שאין צורך להחליף סוללות, מה שניתן להשיג היום רק עם מכשירי השמיעה הנטענים.

    למי זה מתאים: המכשיר הזה מתאים למי שחווה קושי נקודתי בשמיעה של שיחות טלפון, למי שלא מעוניין לרכוש מכשיר שמיעה שמתחבר לטלפון ובעיקר למי שיכול להסתדר במהלך היומיום בלי מכשיר שמיעה ורק צריך תמיכה בהאזנה לשיחות טלפון. הרבה פעמים מדובר במוצר מצוין בשביל מבוגרים המתקשים בשמיעה.

    רוצים להכיר עוד אביזרים שיוכלו לעזור לכם לשמוע טוב יותר במהלך היום? אנו במכון השמיעה אודיו סאונד עומדים לרשותכם בכל שלב, אל תהססו ליצור קשר!

    לקטלוג מכישרי שמיעה

    מכשירי שמיעה זעירים

    עזרי שמיעה קופת חולים כללית ומכבי:

    קופות החולים מסבסדים סוגים מסוימים של אביזרי שמיעה או עזרי שמיעה מומלץ לבדוק בקופה שלכם לעוד מידע על הסבסוד

    5/5 - (3 votes)

    שאלות ותשובות

    מתי כדאי להשתמש באביזרים במקום מכשירי שמיעה?

    אביזרי השמע הם פתרון מצוין כשיש בעיה נקודתית לשמוע, בין אם מדובר בטלוויזיה, בשיחות קרובות בתוך הבית או דווקא בשיחות טלפון.

    האם מגבר שמיעה יאפשר לשמוע כמו עם מכשיר שמיעה מתקדם?

    לא - מכשירי השמיעה המתקדמים (ואפילו הבסיסיים) יותר הם מורכבים הרבה יותר מהמגברים הטובים ביותר בשוק. לכן אם יש לכם ירידת שמיעה חריפה וקושי להתנהל במהלך היומיום בשל כך, שווה לשקול להיבדק ואולי להיעזר במכשיר שמיעה.

    למה רצוי להשתמש במגבר לטלוויזיה ולא להגביר אותה עד הסוף?

    קודם כל כדאי לעשות את זה בשביל שאר הצופים שלא ירצו להאזין בווליום חזק מדי. בנוסף, השמע של מגברי הטלוויזיה הוא איכותי וטבעי הרבה יותר ורוב הסיכויים שאם תגבירו את הטלוויזיה עד הסוף פשוט תשמעו רק רעש חזק מאד ולא ממש ברור.

    האם חיבור בלוטוס' של מכשיר השמיעה לטלפון נותן מענה כמו טלפון מוגבר?

    מבחינת השמע האפקט הוא די דומה. לכן טלפון מוגבר מומלץ בעיקר למי שמתקשה רק בהאזנה לטלפון ומכשיר שמיעה עם חיבור בלוטוס' כדאי לקנות כאשר יש צרכים שמיעתיים רחבים יותר שחלק מהם הוא גם צורך בשמע איכותי בשיחות טלפון.