מכשירי שמיעה בדרגת פרימיום

מכשירי שמיעה זעירים

להדגמת המכשיר בבית שלך ללא התחייבות והצעת מחיר מלא פרטים ונחזור אליכם. או צורו איתנו קשר 0779978814

    כיום בשוק יש מכשירי שמיעה בשלוש דרגות איכות: דרגה בסיסית, דרגה בינונית ודרגה גבוהה (או פרימיום). מחיר מכשירי שמיעה בדרגה בסיסית הוא 0 עד 2,000 ₪, מחיר מכשירי שמיעה בדרגה בינונית הוא 2,000 עד 5,000 ₪ ומחיר מכשירי שמיעה בדרגה גבוהה (או בדרגת פרימיום) הוא 5,000 עד 10,000 ₪.

    מכשיר שמיעה זעיר פנימי

    Micro CIC

    החל מ-5,500 ₪

    שנת השקה: 2020

    • מכשיר זעיר וסמוי
    • מנגנונים להבנת הדיבור וסינון רעשים
    • שמיעה מרחבית ב-360 מעלות
    • תוצרת גרמניה


    ירידת שמיעה
    בינונית עד חמורה


    אורח חיים
    פעיל


    רמת המכשיר
    עילית


    מספר ערוצים
    18

    החל מ-5,500 ₪

    Micro CIC

    שנת השקה: 2020

    • מכשיר זעיר וסמוי
    • מנגנונים להבנת הדיבור וסינון רעשים
    • שמיעה מרחבית ב-360 מעלות
    • תוצרת גרמניה


    ירידת שמיעה
    בינונית עד חמורה


    אורח חיים
    פעיל


    רמת המכשיר
    עילית


    מספר ערוצים
    18
    מכשיר שמיעה זעיר פנימי

    במה שונים מכשירי השמיעה בדרגות השונות?

    מכשירי שמיעה בדרגה בסיסית מתאימים לאנשים שמרותקים לבית, או לכאלו שממעטים לצאת מהבית ולהיפגש עם הרבה אנשים, כי מכשירי השמיעה בדרגה בסיסית, יש להם עד 5 ערוצי שמע, הם מתאימים לשיחה בין שני אנשים והם מונעים צפצופים, אבל הם יהיו פחות יעילים או אפילו לא יעילים בכלל, במקרה של שהיה במסיבה או במקום רועש או הומה אדם, מכשירי השמיעה בדרגה הבינונית, יש להם 5-12 ערוצי שמע, אפשר לעבור איתם ידיני בין 4 תוכנות, הם מתאימים גם לאנשים שממעטים לצאת מהבית וגם למי שיוצא מהבית ונפגש עם אנשים, אבל באופן מתון, יחסית, כי הם גם מנחיתים רעשים חזקים ופתאומיים, חוסמים הדים ורעשי רוח, אבל עדיין הם לא מתאימים לסביבות שמיעה מאתגרות במיוחד, כמו: מסיבות ומקומות הומי אדם.

    וכמובן את מכשירי השמיעה מתקדמים בדרגת פרימיום, שמתאימים למי שמנהל אורח חיים תובעני והוא מרבה לשהות בסביבות שמיעה מאתגרות, יש להם למעלה מ12 ערוצים דיגיטליים, אפשר לעבור איתם ידנית בין 4 תוכנות, הם מבדילים בין סביבות רועשות לשקטות, כך שהשמיעה במכשירי השמיעה מאוד דומה לשמיעה טבעית. וגם מונעים טינטון

    אוטיקון אופן אס

    למה לקנות מכשירי שמיעה בדרגת פרימיום ולא מכשירי שמיעה בדרגה בסיסית או בינונית?

    קצב החיים של היום של רובנו הוא מאוד תובעני וכמעט בכל רגע נתון אנחנו יכולים להיקלע לסביבת שמיעה מאתגרת, גם בלי שתכננו (אם זה בעבודה, אם זה בבילוי עם משפחה או חברים ועוד), כך שאנחנו יכולים להמשיך לנהל את אורח חיינו, ללא שינויים. חוץ מזה, מי שיש לו ירידת שמיעה חמורה, הוא נוטה להתבודד חברתית וממעט ללכת לאירועים, לכן חברות מכשירי שמיעה פרימיום יחזירו אותו לעניינים וישפרו לו, לא רק את השמיעה, אלא גם את איכות החיים, כי סוף סוף אפשר לתקשר עם הסביבה בלי הפרעות והגבלות!!!

    איך אני אדע אם מתאימים לי מכשירי שמיעה פרימיום?

    התייעצות עם קלינאי תקשורת, שהוא גם מבצע את בדיקות השמיעה להתאמתה, כיוון וכיול של מכשירי השמיעה. קלינאי התקשורת של אודיו סאונד הם מוסמכים להתאמת מכשירי שמיעה ויש להם ניסיון מוכח בתחום.

    התנסות בשימוש במכשירי השמיעה לפני רכישתם, כך שאוכל לבחור את מכשירי השמיעה שהכי מצאו חן בעיני. באודיו סאונד, קלינאי התקשורת מאפשר להתנסות בשימוש במכשירי השמיעה לפני רכישתם.

    אורח חיים – אם יש לי חיים מלאים, שכוללים עבודה תובענית ואני מרבה לבלות בחברת הרבה אנשים, נוהגת ללכת לאירועים, לשמוע מוזיקה חזקה ואני לא מעוניינת להפחית פעילות, מכשירי שמיעה פרימיום בהחלט יכולים להתאים לי.

    האם מכשירי שמיעה פרימיום יכולים להתאים למבוגרים?

    בהחלט כן. גם המבוגרים בימינו נוהגים לצאת לבלות בחיק המשפחה, עם חברים ולהשקיע בתחביבים שונים, בהתאם למצבם הבריאותי והפיזיולוגי. בנוסף, יש היום מכשירי שמיעה מאוד ידידותיים לשימוש, כך שגם מי שלא טכנולוגי יכול להשתמש בהם בקלות. כמובן, אם יש איזה קושי להשתמש במכשירי השמיעה, תמיד ניתן להיעזר בקלינאי התקשורת של מכון השמיעה, כמו מכון אודיו סאונד, כדי שהם יכוונו ויכיילו את מכשירי השמיעה, בהתאם לצרכי הלקוח, רמת ירידת השמיעה שלו וכו'.

    5/5 - (3 votes)