מכשירי שמיעה עוצמתים מתאימים לירידות שמיעה חמורות

Enchant BTE

עוצמה ואיכות שמע ברמה הגבוהה ביותר – אלו מכשירי השמיעה שנותנים מענה לירידות השמיעה החזקות ביותר

המבחר הקיים כיום של מכשירי שמיעה, מאפשר לכל מי שסובל מירידת שמיעה בכל דרגה שהיא, לחזור לרמה גבוהה מאד של שמיעה תקנית ובעצם ליהנות מאיכות חיים טובה ביותר.

מרבית ירידות השמיעה המאובחנות כיום נמצאות במרכז הסקאלה ומי שסובל מירידת שמיעה כזאת, בהחלט יכול להסתפק במכשירים עם טכנולוגיות פשוטות יחסית, שיאפשרו התנהלות נוחה ורגילה בחיי היומיום. אך מה קורה במצבים קיצוניים יותר? האם מכשירי השמיעה הסטנדרטיים יודעים לתת מענה במצבים כאלה?

חומרות ירידות השמיעה

כשמדובר בירידות השמיעה החמורות ביותר, יש צורך במכשירים חזקים ומתקדמים שיודעים להגביר את הסביבה ברמה גבוהה מבלי להגביר מצד שני את רעשי הרקע המיותרים. המכשירים שעושים זאת בצורה הכי טובה ולמעשה מותאמים לכך הם מכשירים בתצורת BTE.

בעבר נחשבו מכשירי ה-BTE (משמעות האותיות היא Behind the ear) לגדולים ומגושמים, והיו הסיבה העיקרית לכך שאנשים שסבלו מלקות שמיעה נמנעו משימוש במכשירים. כיום,  המכשירים מתאימים למבוגרים מדובר במכשירים מתקדמים שעל אף התצורה שלהם הם עדינים, נוחים להרכבה ולא בולטים לעין באופן המעורר אי נוחות. בנוסף מדובר כמובן במכשירי השמיעה העוצמתיים ביותר שאפשר למצוא.

מה מאפיין את מכשירי ה-BTE?
Enchant BTE

  • התאמה אישית לתעלת האוזן: כך שהמכשיר אינו מצפצף או שורק בעקבות כניסה לא רצויה של אוויר.
  • הרכבה נוחה וקלות בתפעול: אודות לגודלם, המאפשר להרכיב אותם בקלות רבה ולהתעסק בקלות עם הכפתורים השונים.
  • אמינים ועמידים: ואינם נוטים להתקלקל בקלות.
  • מתאימים לירידות שמיעה בכל דרגות החומרה: על ידי כיול ושינוי ההגדרות, ניתן להתאים את המכשירים הללו לכל ירידת שמיעה ולכל מאפיין של ליקוי שמיעה, גם במקרים של אובדן שמיעה וליקויי שמיעה חמורים ביותר.

Sino BTE מבית אודיפון

מכשיר שמעיה עוצמתי לירידות שמיעה חזקות

דגם מצוין בתצורת BTE Sino הוא סינו של חברת אודיפון, שהיא אחת החברות המובילות בשוק למכשירי שמיעה מעולים. כאלו הסובלים מירידות שמיעה חמורות במיוחד ומשתמשים במכשיר, מעידים על חווית שמע יוצאת מן הכלל ועל איכות סאונד חלקה ונקייה למדי בשימוש במכשיר.

מאפייני המכשיר:

  • מערכת סינון רעשים: משוכללת ומתקדמת במיוחד היודעת להתמקד בצלילים החיוניים בסביבה ולחדד אותם ולסנן בצורה יעילה את רעשי הרקע המיותרים.
  • סריקה ב-360 מעלות: סריקה מרחבית חכמה המסוגלת לסרוק את הסביבה בצורה מהירה מאד ולמפות בצורה מדויקת את מקורות הסאונד בחלל.
  • נוחות מקסימלית בהרכבה, בתפעול ובשימוש השוטף.

על אף שלרוב משתמשים בדגם הזה אנשים שסובלים מירידות שמיעה בדרגות החמורות יותר, הוא יודע לתת מענה גבוה בסיטואציות רועשות והומות אדם, ועל כן רבים אחרים שלאו דווקא סובלים מירידות שמיעה חמורות בוחרים להשתמש בו, במיוחד מי שמנהל אורח חיים פעיל ומגיע במהלך חיי היומיום למקומות רבים ורועשים.

לעוד מידע

מכשירי שמיעה מחירים

דגמי מכשירי שמיעה

מדריך מכשירי שמיעה

מכשירי שמיעה זעירים

מכשירי שמיעה מומלצים

Sonic Enchant BTE

גם הדגם המצוין הזה הוא דוגמא נפלאה לשינוי שעברו מכשירי ה-BTE  Sonic בשנים האחרונות והוא מאופיין בעיצוב חדשני, דיסקרטי למדי ביחס לגודלו ונוח במיוחד להרכבה. בנוסף, הוא מצויד בטכנולוגיות המתקדמות ביותר שניתן למצוא בכל הדגמים השונים של סדרת Enchant של חברת סוניק, המספקים חווית שמע יוצאת מן הכלל.

מאפייני המכשיר:

  • פלטפורמת SoundDNA: אשר למעשה יודעת לזהות את הסביבה בה נמצא המשתמש ובהתאם לכך לשנות את ההגדרות כך שמתקבל השמע החד והנקי ביותר.
  • מנגנון חכם להפחתת רעשים: שיודע לזהות בדיוק את מקורות רעשי הרקע הבלתי רצויים כמו למשל מכוניות חולפות, משב רוח או מטוס שעובר מעל ולנטרל אותם באופן מיידי.
  • אפשרות חיבור לבלוטוס': הכוללת אפליקציה מיוחדת דרכה ניתן לשלוט בהגדרות שונות במכשיר, חיבור בלוטוס ישיר לטלפונים חכמים, שמע בטלוויזיות חכמות ומערכות סאונד ברכב ואפילו איסוף מידע על דפוסי השימוש למיטוב חווית המשתמש.

אודיו סאונד מציגה המכשיר הזה, המגיע בתצורות שונות הוא כיום אחד הפופולריים ביותר ונרכש על ידי עשרות אלפי משתמשים ברחבי העולם. תצורת ה-BTE שלו נותנת מענה ברמה הכי גבוהה לירידות השמיעה החמורות ביותר והוא מסייע לרבים לחזור לאיכות חיים גבוהה ומספקת.

5/5 - (1 vote)