השוואה טכנולוגיה ישנה בטכנולוגיה חדשה

תכונה בטכנולוגיה הישנה בטכנולוגיה החדשה
1.איכות השמיעה במכשיר הקול נשמע לא טבעי, רובוטי מלווה בהד. עיבוד הצליל מתבצע בתהליכים פשוטים (על ידי 8 ערוצים). יש דילֵיי (השהיה) בעיבוד הצלילים במכשירי שמיעה עד שהרמקול מכניס את הצליל לאוזן. נשמע הקול טבעי ונקי. וזאת כיוון שעיבוד הצליל מתבצע בתהליכים מתקדמים (על ידי 64 ערוצים) ובאמצעות מעבד מהיר פי 50 בהשוואה למעבדים הקיימים.
2.נוחות האזנה בסביבות שונות קשה מאוד להבין את הדיבור בסביבה עם רעש. איכות ההאזנה הבלתי נוחה בסביבה רועשת נגרמת מפני ששומעים את הרעשים בצורה חזקה המקשה להתמקד בדיבור. המערכת מזהה באופן אקטיבי את הסביבה שבה אתם נמצאים ומתמקדת אוטומטית בהבנת הדיבור, מה שהופך את השמיעה לנוחה ואת ההאזנה קלה יותר, בין אם מדובר באזור של רעש או לא.
3.עמידות של המכשיר ותוחלת חיים של המכשיר יש תוחלת חיים של מכשירי שמיעה ישנים שהיא של 3-2 שנים בלבד המערכת מזהה באופן אקטיבי את הסביבה שבה אתם נמצאים ומתמקדת אוטומטית בהבנת הדיבור, מה שהופך את השמיעה לנוחה ואת ההאזנה קלה יותר, בין אם מדובר באזור של רעש או לא.
4.סינון רעשים יש מנגנונים בסיסיים לסינון רעשים, כמו הנמכת עוצמה כללית של המכשיר או הגברת העוצמה של הקול שמגיע אל המכשיר מקדימה. יש מנגנונים מתקדמים לסינון רעשים, כמו סריקת סביבה וזיהוי אקטיבי של תדרי רעש, והנחתת הרעשים בלי השפעה על בהירות הבנת הדיבור.
5.מיקוד מקור הקול אי אפשר לדעת מאיזה כיוון מגיע הקול. המכשירי השמיעה המתקדמים מסייעים לזהות את הכיוון שמננו הקול מגיע.
6.שיפור הבנת הדיבור בשיחה בנוכחות קבוצה של אנשים ישנה התמקדות רק בדובר אחד (רק מי שנמצא מול השומע –קדימה) ושאר האנשים לא נשמעים באופן ברור השמיעה מתבצעת ב-3600 מעלות. כלומר ההתמקדות בדיבור מתרחשת בכל הסביבה, וכך אפשר לשמוע כל אחד ואחד בלי שום הפרעה להבנת הדיבור (דימוי לשמיעה טבעית).
7.הסנכרון ביו שני המכשירים כל אחד משני מכשירי השמיעה באוזניים עובד בנפרד. שני מכשירי שמיעה עובדים יחד בשיתוף פעולה. טכנולוגיה זו מחקה את יכולתו של המוח לעבד מידע המגיע משתי האוזניים, ומסייעת בהבנת הדיבור והנחתת הרעשים.
8.אוטומטיות של המכשירים המכשיר מלא בכפתורים, המאלצים את המשתמש ל"שחק" בכפתור העוצמה כדי לווסת את הקול. ישנו ויסות אוטומטי וחכם של הקול והסביבה
9.האזנה למוזיקה המוזיקה לא נשמעת טבעית, והמכשיר איננו יכול לזהות שהנשמע הוא מוזיקה, מה שמצריך עיבוד שונה מאשר צליל רגיל. המכשיר מזהה באופן אוטומטי את המוזיקה, ומחליף את עיבוד הצליל לפונקציה של "עיבוד מוזיקלי" וכך הופך את שמיעת המוזיקה לטבעית יותר.
10.נוחות הרכבה ותפעול ישנו חוסר נוחות בהרכבת המכשיר. תחושת המגע של המכשיר באוזן מציקה למרכיב. קל מאוד להשתמש במכשיר כיוון שהכול אוטומטי. כל מה שצריך לעשות הוא להרכיב את המכשיר באוזן, וכל שאר פעולות המכשיר מתבצעות אוטומטית (בלי להתעסק במכשיר). המכשיר בהתאמה אישית הוא לפי מידת תעלת האוזן, נעים וידידותי לאוזן ואינו מפריע.

 

5/5 - (2 votes)